On alkanut heräämään epäilys työpaikan besserwisswristä. Päällisin puolin on sympaattinen mutta selän takana nollaa kaikkien ammattitaitoa. Pomojen lellikki. Tekee itsestään tärkeän, toimii pomojen kielikellona. Kyttää muiden tekemisiä ja kielii niistä pomolle tai ovelasti järjestää pomon puhutteluun tekaistulla syyllä. Haalii mielellään erikoistehtäviä itselleen. Sekä on saanut tietyn hovin täydellisen jumaloinnin itselleen. On saanut potkut edellisestä työpaikasta, koska ylitti räikeästi valtuudet. Koulutus alhaista tasoa, mutta haluaa antaa itsestään viisaamman kuvan käyttämällä erikoistermejä ja esiintyy uusille työntekijöille puhuen hienoja ja ammattikieleen sopimatonta korkealeintoista selostusta. Yritti järjestää keplottelemalla sukulaisensa työpaikalle. Asettaa itsensä mielellään pomon asemaan. Pomot hänen erinomaisuutensa lumoissa.
Itse olen ilmeisesti hänen silmätikkunsa. Olen kokeneempi ja työnkuvani on vastuullisempi ja laajempi. Työpaikan palautteista löydän itseni mustamaalattujen listalla, työtäni arvostellaan perusteettomasti.
Teen oman työni hyvin ja tulen ihmisten kanssa toimeen hyvin. Ärsytän häntä jollakin tapaa en vain ole vielä keksinyt syytä.
Tunnen että henkilössä on jotain karmivaa. Pettää puolisoaan. Hyvin nopeasti haluaa sitouttaa uuden valloituksen itseenä ja tämä ihminen paljoo häntä ja hänen persoonansa on myös muuttunut kivasta töykeäksi ja ylimieliseksi juoruilijaksi myös.
Miten tulisi toimia. Minua hän ei pysty kyykyttämään. Eikä saa kiinni virheistä koska teen työni aina hyvin. Olen saanut olla rauhassa, ainoa mistä huomaan että hän vihaa minua ovat nämä nimettömät kantelut mitä hän tekee.
työpaikan "kuningas"
9
116
Vastaukset
- 1010111
Aikoinaan törmäsin juuri samanlaiseen tapaukseen. Siinä yhteisössä häntä arvostettiin kovasti ja tyyppi ylennettiin parempiin tehtäviin, komeammille titteleille ja palkoille. Osa hänen vanhoista "erityistehtävistään" jäi minulle. Oli hupaisaa, kuinka simppeleitä hommia hän oli onnistunut glorifioimaan.
- narsistityökaveri
Mun työpaikalla nainen joka sotkeutuu joka asiaan, tekee eniten virheitä ja jättää työt tekemättä. Muut vie hänen puolestaan roskat, käy kaupassa jne,,,,eli paskahommat tekee muut, ei hän.. Luulee olevansa kaunis, vaikka on vanha Kotka. ...kestäis taas tänäänkin tuota tyyppiä. ....
- 8plus2
Hoitoalalla varsinkin naiset ovat tuollaisia. En sitten tiedä miksi.
- Vammainen
Mutta näin voi myöskin käydä kuten minulle on käynyt.
Minulla on neurologinen "vamma", että jotkin käytännön asiat eivät onnistu.
Ja tästä syystä joskus toiset tulevat äkäisinä ottamaan "paskahommat" käsistäni, kun en vaikuta saavan mitään aikaiseksi...ja sitten kuiskuttelevat keskenään minusta selkäni takana. (noh mutta tuosta on jo kauan aikaa.) - surullista
Vammainen kirjoitti:
Mutta näin voi myöskin käydä kuten minulle on käynyt.
Minulla on neurologinen "vamma", että jotkin käytännön asiat eivät onnistu.
Ja tästä syystä joskus toiset tulevat äkäisinä ottamaan "paskahommat" käsistäni, kun en vaikuta saavan mitään aikaiseksi...ja sitten kuiskuttelevat keskenään minusta selkäni takana. (noh mutta tuosta on jo kauan aikaa.)Joskus työpaikalla oli nainen joka vähän unohteli asioita(iäkkäämpi). Hänet otettiin heti hampaisiin ja savustettiin ulos vaikka hän unohteluistaan huolimatta korjasi ne aina ja teki työnsä. Se ehkä kesti vain kauemmin. Puolustin häntä mutta ne savustajat voittivat.
- lesbojenparatiisi
Hoitoaloilla on tuollaisia ne on ns."splittaajia"toista puhutaan edessä ja toista takanapäin.
- voihanveljet
Heh heh just noin käyttäytyy parisuhedeterapian tarpeessa naimisissa oleva narsisti, kun kotona ei menekkään hyvin, pitää se oma likaenergia kaataa muihin. Ja hui kauheaa jos paikan vetävin uros/naimisissa oleva lutka siis hänkin) osoittaa liikaa mielenkiintoa johonkin sinkkuihmiseen jonkinasteisen keskustelun merkeissä. Alkaa kostokierre. Nämä kaks lutkaa siis alkaa muhinoimaan keskenään, koska ovat oppineet tottuneesti käyttämään muiden ihmisten energioita itsekkäästi hyväkseen, frouva lutka sitten tekee kaikkensa vielä kostaakseen valitsemalleen uhrille, vaikka saikin nyt sen harhoissaan kadehtimansa runkkaussuhteen toiseen varattuun ihmiseen. Ja samaan aikaan tuhottua naisvihassaan samaa sukupuolta olevan elämän. Sitä hei oikeesti kutsutaan pedofiliaksi, kun luonnoton ihminen alkaa vainoamaan samaa sukupuolta, eli ei haluta et joku muu saisi mahdollisuuden perustaa perheitä, elikkä saada lapsia. Parisuhdeterapian tarpeessa oleva narsisti siis tekee kaikkensa muita vainotessaan.
Hiukan naurattaa meidän ikääntynyt pedofiilimamma, se on käytännössä jo tuhonnut yhden miehen avioliiton, toinenkin on kierroksessa, mamma ei viitsinyt jäädä eläkkeelle, että voi jatkaa tämän miehen vainoamista. Samaan aikaan nuoripari oli löytänyt työpaikalla toisensa ja vaihtoivat muutaman nuorenparin pusun, josta nämä kateelliset ikämammat käänsivät ihan hirveen valituskierteen ja nuorelle miehelle mentiin ilmaisemaan, jotta sellainen on sopimatonta. Mutta vanhojen tätskyjen ongelmia ollaan nyt sitten ratkottu useita vuosia. Siis jos olisivat terveitä eikä itsekeskeisiä narsisteja niin olisivat kauniisti nuortaparia kohdelleet, kuten aikuisen ihmisen kuuluisi.
Ja siis haluan edelleen ilmaista, että tässä puhumme nyt maassamme tapahtuvasta suuresta ongelmasta. Ikääntyeet parisuheterapian tarpeessa olevat ihmiset kokevat kaikkien muiden elävän vain heitä viihdyyttääkseen. Ihan julkisuuteenkin näitä juttuja on jo alkanut tulla ensin isäntä ahde ahdisteli veikkauksessa nuoria naisia, sitten hänen vaimonsa, vielä voitti oikeudessa samansuuntaisen jutun ja sai dynkattua toisen osapuolen. Ei näin siis voi tapahtua enää pitkään, että mielenterveydeltään sairastuneet naimisissa olevat ihmiset kokevat muiden elävän heitä viihdyttääksen. Se se on järkyttävää itsekeskeistä narsismia eli pedofiliaa. - peilaa_eri_ilmeitä
Sinun kannattaa olla varovainen. Narsismiin kuuluu patologinen valehtelu, kostaminen, päivittäinen draamailu jne. Hän ei pelaa rehellisillä säännöillä, kuten sinä. Hän on pahasti luonnevikainen, mutta ei ymmärrä sitä itse. Jos olet hänen tiellään, voit olla varma, että hän tekee kaikkensa(konttaa joka miehen pöydän alle) tarvittaessa. Vielä sillä tavoin, että ne 10 kenen pöydän alla hän on ollut eivät voi kuvitellakkaan, että myös muille olisi käynyt näin. Hän tulee myrkyttämään työyhteisön. Ole kylmä hänelle ja pistä hänet pelkäämään. Katso suoraan silmiin ja älä sano sanaakaan. Huomaat miten hän matkii paniikissa sinun ilmeitä. Narsisteilla ei ole oikeita tunteita ja ne matkivat toisten tunnetiloja. Näytä vaikka kahta eri ilmettä ja sitten hymyile päälle. Jos on nassu, niin saat rauhan. Tästä eteenpäin hymyile aina hänelle.
- hakeutuvatalalle
Suljetulle osastolle mahtuu monenlaista "hihulia"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965