Jo kolme keskenmenoa... Alkaa usko loppua..

jonna_89_

Oon siis saanut jo kolme keskenmenoa.. Kaks edellisen mieheni kanssa, molemmat viikoilla 8, ja nyt uuden mieheni kanssa viikolla 7.. Kaikki ollut sellasii, et kohtu tyhjentynyt itsekseen, mut viimeinen todettiin kohdun ulkoiseksi. Nyt alkaa olee mieliala maanalla. Pelkästään noi keskenmenot on ollu kaikki aivan hirveitä mut nyt tää viimesin viel kohdun ulkonen ja lääkäri jo pelotteli et joo uusii ihan varmasti, tuskin ikinä saat lasta jnejne... osu varmaan kohdalle elämäänsä kyllästynyt lääkärikin, mutta se tosiaan sai mut masentumaan oikee kunnolla. Elin toivossa et ku "mies meni vaihtoon" ni se vauvahaavekin viimein toteutuis, mut eipä sit kuitenkaa.. Kaikki ympärillä jankuttaa, et oot nuori vielä ja ei muutaku eteenpäin vaan ja lässynlää.. Tosta vaan ei oikeen tunnu olevan hyötyä, lähinnä alkaa vaan masentamaan lisää.. Oon aina halunnut lapsen, ja tottakai tää nyt sit on mulle ihan liianki vaikeeta.. monella varmaan kokemuksia ja hyviä neuvoja... lähinnä tälä hetkellä tarvis jotain sellasta, millä sais ittensä täältä masennuksesta ylös.. tiedostan kyllä että mun elämäntilanne yleensäkin ei oo järin edullinen ajatellen raskautta, koska stressiä on enemmän ku laki sallii, mut kai sitäkin on kaikilla.. hyviä ideoita ja ohjeita otetaan vastaan.. miehestä ei oo mitään hyötyä, se ei osaa suhtautuu koko asiaan ja mä en osaa osaa ottaa siltä vastaan ees minkäänlaista tukea, ku tulee heti tunne et mun pitää tukee sitä ja unohtaa et oon ees surullinen... mikä siis neuvoksi... vai käveliskö suoraan lataamoon...

3

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄläMenentäToivoaVielä

Ihan suoraan sanon, että kävele suoraan lataamoon, muuten voi tapahtua jotain pahempaa. Oon pahoillani sun puolesta. Ite kokenu kans keskenmenon.

• ÄläMenentäToivoaVielä

Ja mun sikiöllä loppui kehitys 8 0 ja huomattiin ultrassa 8 5. Rv 7-9 on tärkeät kehityksen kannalta, jos ei lähe kehittymään kunnolla, menee yleensä kesken. Älä syytä itseäs tai miestä.

• Emmemenetätoivoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    Aihe