Oon 14v tyttö, pituus on 177cm ja painoo 45kg. Miten saisin ainakin 5kg tai enemmän lisää painoo? Ei siis mitään roskaruokaa, vaan terveellistä. Kaikki apu on tervetullutta!
Painoapua!
6
126
Vastaukset
- Totuus1
Syö enemmän.
- Pumpulikeijuh
Epätarkasti ilmasin tossa, mutta syön, mutta en saa painoo. Et jotain ruokavalioo yms.
- Totuus1
Pumpulikeijuh kirjoitti:
Epätarkasti ilmasin tossa, mutta syön, mutta en saa painoo. Et jotain ruokavalioo yms.
Syö vain enemmän. Kannattaa syödä rasvasita ruokaa, koska siitä saa helpommin riittävästi energiaa ilman, että tulee ähky olo. Toki kaikkea ruokaa kannattaa syödä monipuolisesti joka tapauksessa.
Kuinka paljon liikut? Jos ei liiku juuri yhtään, niin lihakset surkastuvat ja paino laskee eikä silloin ole oikein ruokahaluakaan. Eli kannattaa myös liikkua riittävästi.
- Syönainen
Syöt terveellisesti = monipuolisesti kaikkea. Lopeta kalorien laskemiset. Se riittää että lautanen toteuttaa lautasmallia. Ja saa herkutella. Kyl se 5 kiloo tulee hitaasti mutta varmasti.
- pienipallo
Vaikea sanoa ku ei tiedä miten oot tottunut syömään ym... Mutta jos lisää painoa haluaa, nii suosittelen syömään esim. pähkinöitä = PALJON KALOREITA JA HYVÄÄ RASVAA. Aamupalaksi voit syödä vaikka leipää juustolla ja kinkulla? Ota lämpimään ruokaan vaikka 1 peruna enemmän kuin ennen. Älä täytä vatsaasi limuilla/vichyllä = vie tilaa eikä välttämättä jaksa syödä niin paljon. Voit huoletta syödä ainakin 3h välein. Syö vaikka 6 ateriaa päivässä (aamupala, lounas, välipala1, päivällinen, välipala2, iltapala) jos vaan jaksat!!! 5 ateriaa on hyvä kans! ÄLä liiku liikaa. Lämpimien ruokien kanssa voit huoletta syödä esim. kastiketta, salaatin seassa salaatinkastiketta. Niistä saa helpolla lisäkaloreita =)
- Paraskeino
Ainakin sillälailla pitkällä tähtäimellä lihoo, että skippaa aamupalan ja syö vain kerran tai pari päivässä ihan hirmuisen ison annoksen ruokkaa. Näin saat aineenvaihduntasi hidastumaan ja elimöstösi laittaa kovasti jemmaan nälänhätää varten.
Lyhyesti: pidennät ruokailuvälit 6 - 8 tuntiin. Santsaat aina toisen annoksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503784
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342751Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262408- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271397
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91198