Hei. Minulla on sukarapu. Sukiksethan on tosi herkkiä ammoniakille ja nitriitille ja vesi pitäisi ensin kypsyttää ennenkuin sen lisää boksiin mutta mitä tämä tarkoittaa ja miten se hoituu? Entä miten voin varmistaa ettei sitä synny? :)
Veden kypsyttäminen?
Sukarapunen
3
320
Vastaukset
- jgisjjsdgjfsuid
Tästä lukemaan niin eiköhän asia selviä.
http://lmgtfy.com/?q=akvaarion kypsytys - Gupsy
Vesi pitää tietenkin keittää. Voit keittää vettä kattilassa tai vedenkeittimessä ja kaataa sen akvaarioon. Tai tapa jota itse suosin, on laittaa vedenkeitin suoraan akvaarioon ja odottaa kunnes vesi kuplii, silloin akvaario on kypsä.
- OvelaNimimerkki
Itse käytän kypsyttämiseen Sera Nitriveciä ja aina vedenvaihdon yhteydessä Sera Aquatania. Muitakin aineita toki on, mutta nuo olen hyväksi havainnut. Toimivat välittömästi, eli ei tarvitse odottaa viikkoja akvaarion kypsymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-469055Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite1036488Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain1056186Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1334707- 1654563
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.863152- 1692291
- 652168
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1592116- 491901