Hei. Minulla on sukarapu. Sukiksethan on tosi herkkiä ammoniakille ja nitriitille ja vesi pitäisi ensin kypsyttää ennenkuin sen lisää boksiin mutta mitä tämä tarkoittaa ja miten se hoituu? Entä miten voin varmistaa ettei sitä synny? :)
Veden kypsyttäminen?
Sukarapunen
3
247
Vastaukset
- jgisjjsdgjfsuid
Tästä lukemaan niin eiköhän asia selviä.
http://lmgtfy.com/?q=akvaarion kypsytys - Gupsy
Vesi pitää tietenkin keittää. Voit keittää vettä kattilassa tai vedenkeittimessä ja kaataa sen akvaarioon. Tai tapa jota itse suosin, on laittaa vedenkeitin suoraan akvaarioon ja odottaa kunnes vesi kuplii, silloin akvaario on kypsä.
- OvelaNimimerkki
Itse käytän kypsyttämiseen Sera Nitriveciä ja aina vedenvaihdon yhteydessä Sera Aquatania. Muitakin aineita toki on, mutta nuo olen hyväksi havainnut. Toimivat välittömästi, eli ei tarvitse odottaa viikkoja akvaarion kypsymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503364Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5522078Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841976Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281307KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481230