Tahdon vaihtaa royalin x-small juniorin pois... Nyt vinkkejä ja pieniä perusteluja mitäpä tilaan ja kokeilen koiralleni....
Hiivaahiiivaa ja hitto hiivaa korvissa...EN aio raakaruokaa ruveta syöttämään. Nappulan haluan löytää luotettavan ja toimivan jotta koirani voisi paremmin !!
Ja luinpas tuosta että royalin ruuat saattaa myös vaikuttaa karvanlähtöön, aikalailla lähtee.. kyseessä 4kk ikäinen pentu vasta ! painoa 2kg.
Ehdotelkaa vaihtoehtoja Royal Canin x-small junior
7
122
Vastaukset 7
- kukkurukuuu11
kukkuluuruu
- 66688
Miten ois tällainen? :)
http://t.zooplus.fi/shop/koirat/kuivaruoka/nutrivet/307306
Paljon lihaa ja vitamiineja, toisaalta jos peruna mietityttää, voisit kokeilla Orijenia. Siinä on vain pienemmät vitamiinipitoisuudet. - 5160
RC on syvältä. En edes tajua, miten sitä joku kutsuu ruoaksi. Tosin eläinlääkäreille se on kultakaivos. Mitä sairaampia koiria, sen parempi ja niille voi sitten "määrätä" RC:n ruokia suoraan eläinlääkärin omasta hyllystä. Ja ihmiset ostaa.
- oiskazadam
Orijen,earthborn,pro pacin muutama merkki sitten zooplussan viljattomat osio esim. Hermann uppoaa meillä kuin häkä!
- puolesta
Nutro natural choice puppy small&medium lammas-riisi
ei vehnää, ei hiivaa. - Barffaaja
Miksi ihmeessä et halua raakaa antaa? Halpaa ja parasta koiralle
- sefzsefsef
Ja pienille koirille voi ostaa annostapaloinakin. Musti&Mirri tai Rahulan Rehu -liikkeistä ainakin löytyy! Syrjäseuduilla ajaa Kennel-Rehun auto.
Ei tartte itsee lähteä juoksemaan sitä hirveä kiinni... :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493