tahtoo noi apukuskin ja välillä kuskin puolenkin suuttimet olla tukkeessa, että tuulilasille ei tahdo tulla mitään..millas noita suuttimia vois oikeen aukoa? tiedä että jäässä ne ei kyllä ole...
pissapojan suuttimien tukkeutuminen
4
6417
Vastaukset
- lähtis
Itellä ihan sama ongelma ja kaikkea pientä oon koittanu. Letkut vaan irti ja paineella räät pihalle.
- vaihtaa
uusi pumppu.ei ne tukkoon mene jos painetta tulee.
- viskattu mäkeen
Ilmeisesti sinulla on täyttöaukon suodatin viskattu lepikkoon. Ei ne suuttimet muuten tukkeennu. Muuta vaihtoehtoa ei ole kuin suuttimet irti ja puhdistus. Jos niitä neulalla aukoo, niin paskakokkare painuu putkistoon ja seuraavassa suihkautuksessa se on taas reiän tukkeena. Suodatin täyttöaukossa on tosi tiheä, siis suuttimen reikä on isompi kun sihdin reikä. Itselläni Clio aikaan viiksetti täyttää säiliötä sen tiheän sihdin takia, mutta eipä mennyt kertaakaan tukkoon neljän vuoden aikana mitä Clio minulla oli.
- tietoa
Vaha tukkii suuttimet. Aina kun auton pesettää tulisi myös vähän ruikkia pissapojalla. Myös uudet suuttimet saattaisi kannattaa hankkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432927Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602739- 422303
- 251763
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251669- 481556
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa691530- 361216
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771215- 791050