Oon 16v ja mun nännit on niin kuivat että ne lohkeilee. Onko jollakin muulla samanlaista tai tietääkö joku mistä se johtuu. Ja miten mä sitte hoidan niitä
Nännit on kuivat!!!
4
110
Vastaukset
- kookosöljyä
Osta kookosöljyä marketin öljyhyllystä ja laita sitä.
Myös imetykseen tarkoitetut suojalaout ovat hyvä valinta, jotta öljy ei sotke rintaliivejäsi.
Koita ostaa jotain toista materiaalia olevat liivit. Sulla voi olla allergiaa tai sitten vaan hinkkaaminen ärsyttä nännejä.- Apuvaapuva
Kiitos vinkistä. Ääykö siihen kookos rasva kun löysin tuolta hyllystä sellaista?
- BLOODisLIFE
Mulla on tota ihan samaa ongelmaa! Iho on joiltakin paikoilta kuivempi kun toisilta, nahka saattaa lähteä ja voi tulla vertakin, myös joskus kutisee ja se ei o yhtään kiva ainakaan toisten seurassa kun jos mä yrittäisin helpottaa kutinaa niin toiset alkais kuvitella että mä hyväilen itseäni tai jotain! Kuinka paljon syöt rasvoja? Mä en nyt tarkoita voita vaan öljyjä. Siemeniä voisit syödä ja jos voit syödä pähkinöitä niin syö niitä. Jotain öljyä tai rasvaa voisit laittaa vaikka illalla nukkumaan mennessä. Mua on auttanu vaaleenpunanen Bevita, josta jotkut sanoo että se on liian vahvaa mutta sellanenhan nimenomaan on mulle se parhain ja toimivin!
- Apuvaapuva
Kiitos vinkistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575509- 934377
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752624Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721141Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
- 28833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102799Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789