niin siis olen menossa eka kertaa provinssirockiin ja mietin että kun olen menossa katsomaan die antwoordia niin pitkääkö minun jonottaa että pääsen die antwoordin keikalle eturiviin ? kun die antwoordin keikka alkaa 20 ? ja onko provsinssissa jotain turvatarkastuksia yms ? ja miten siellä muutenmin toimitaan?
eka kertaa provissiin
1
63
Vastaukset
- VALTAVAAAAAA
MASSIIVINEN KONSERTTI
Seinäjoella ensi viikolla järjestettävän Provinssi-festivaalin yksi odotetuimpia artisteja on skotlantilainen dj-suuruus Calvin Harris, jonka show’sta tulee erittäin massiivinen.
Maailman suurimpiin ja suosituimpiin elektronisen musiikin artisteihin kuuluva Calvin Harris esiintyy Seinäjoen Provinssi-festivaalilla ensi torstaina.
Neljättä kertaa Suomessa esiintyvä Calvin Harris 31, tuo Seinäjoelle jättimäisen festivaalishow’n, joka on toteutukseltaan yksi Suomen festivaalihistorian massiivisimpia.
Ilta-Sanomien tietojen mukaan Calvin Harrisin tuleva show on kallein koskaan Suomessa esitettävä festivaalikeikka, sillä pelkästään show’n erikoistehosteet maksavat satoja tuhansia euroja. Keikan kokonaiskustannukset nousevat IS:n tietojen mukaan noin puolen miljoonan euron kieppeille.
Ensi viikon torstaina klo 23.15 alkavassa konsertissa nähdään festivaalitasolla ennennäkemätön määrä erikoistehosteita: valtavasti pyrotekniikkaa, lasershow sekä eri puolilta Eurooppaa kasattu suuri led-videoseinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947653- 374047
- 473596
- 2433054
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402712- 452562
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212534- 1322491
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292439Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292388