DVD ei pelitä, apua.

KaisuliiniJ

Ensin hiukan taustaa, minulla on upouusi TV.

https://www.mustaporssi.fi/samsung-ue40h5515-valkoinen-led-tv-40-100-hz-cmr-smart-tv-wifi/139049/dp?gclid=Cj0KEQjwqe-rBRCv_J6qs6isp6EBEiQAmbctFtBYOJ57IUIjkbAVOgO7tRJKhG1U91qN_U49rt2QlhUaAmeA8P8HAQ

Sekä ikivanhat digiboxi (Humax) ja DVD (Philips) kyseisissä laitteissa ei ole HDMI-liittimiä vaan SCART:it.
En ole saanut DVD:tä toimimaan, itse TV toimii SCART:in välityksellä OK, mutta ei DVD. Minulla oli SCART -jakaja mutta ei auttanut?
Enkä saanut DVD:tä näkymään vaikka pelkkä DVD ja TV olivat yhdistetyt SCART:lla.

4

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile_vain_DVD

.

Kokeile vain dvd kytkettynä, sinun pitää valita av sisääntuloista se mikä on dvd:n scart liitäntä

• digiapuri

Jos haluat että joku tulee auttamaan TV:n asennuksessa kotiisi, paikalle voi kutsua digiapurin. Olen kokoamassa koko Suomen kattavaa digiapurihakemistoa, josta voit etsiä lähimmän ja parhaiten tarpeisiisi sopivan digiapurin. Hakemisto löytyy osoitteesta http://digiapuri.com/digiapurit

• ähvätti

Mulla päästi savut, eikä sen takia vörki. Kokeile kaverin soittimella.

• Rojua_olla_pitää

Kummaa säätäjää vauhdissa. Mihin tuota digiboksia tuossa kokoonpanossa tarvitsee? DVD kannattaa passittaa kierrätykseen ja ostaa uudempi HDM-liitännällä. Eivät maksa paljoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1084
    2. 68
      984
    3. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      938
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      47
      932
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      885
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      694
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      649
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      587
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      580
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38