Ensin hiukan taustaa, minulla on upouusi TV.
https://www.mustaporssi.fi/samsung-ue40h5515-valkoinen-led-tv-40-100-hz-cmr-smart-tv-wifi/139049/dp?gclid=Cj0KEQjwqe-rBRCv_J6qs6isp6EBEiQAmbctFtBYOJ57IUIjkbAVOgO7tRJKhG1U91qN_U49rt2QlhUaAmeA8P8HAQ
Sekä ikivanhat digiboxi (Humax) ja DVD (Philips) kyseisissä laitteissa ei ole HDMI-liittimiä vaan SCART:it.
En ole saanut DVD:tä toimimaan, itse TV toimii SCART:in välityksellä OK, mutta ei DVD. Minulla oli SCART -jakaja mutta ei auttanut?
Enkä saanut DVD:tä näkymään vaikka pelkkä DVD ja TV olivat yhdistetyt SCART:lla.
DVD ei pelitä, apua.
4
76
Vastaukset
- Kokeile_vain_DVD
.
Kokeile vain dvd kytkettynä, sinun pitää valita av sisääntuloista se mikä on dvd:n scart liitäntä - digiapuri
Jos haluat että joku tulee auttamaan TV:n asennuksessa kotiisi, paikalle voi kutsua digiapurin. Olen kokoamassa koko Suomen kattavaa digiapurihakemistoa, josta voit etsiä lähimmän ja parhaiten tarpeisiisi sopivan digiapurin. Hakemisto löytyy osoitteesta http://digiapuri.com/digiapurit
- ähvätti
Mulla päästi savut, eikä sen takia vörki. Kokeile kaverin soittimella.
- Rojua_olla_pitää
Kummaa säätäjää vauhdissa. Mihin tuota digiboksia tuossa kokoonpanossa tarvitsee? DVD kannattaa passittaa kierrätykseen ja ostaa uudempi HDM-liitännällä. Eivät maksa paljoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918