urokset ovat jo kolmisen vuotta omassa ketjussaan vonganneet naisseuraa sieltä. Tiedä, onko onnistanut. Muut ketjut tällä palstalla eivät ole kiinnostaneet ketään.
Itse en muista Taivalkoskelta muuta baaria kuin sen, joka oli jossakin siinä keskustan tuntumassa joen saaressa. Sen nimen olen uhohtanut. Siitä on varmaan jo puoli vuosisataa kun se siellä oli.
Nyt kun olen ehtinyt aikuisten kirjoihin, voisin poiketa siellä Mehtäbaarissa, jos joku vain kertoo, mistä semmoisen voi löytää.
Missä tämä Mehtäbaari sijaitsee?
16
2825
Vastaukset
- Tapiskalaine
Taivalkoskelta 30km Puolangan suuntaan tai Suomussalmelta 60-70km Taivalkoskelle päin Vääkiön kautta.
- mönneri
Metsäkylän horsmassa, lähellä suomussalmen rajaa.
- putkimieskyliltä
Ei se missään Horsmassa oo, se on Korvuonjoen länsipuolella, siinä vittumaesessa mutkassa ulukokurvissa Taivalkoski - Näljänkä - Puolanka tien pielessä Taivalkosken kirkolta n. 30 km Puolangalle päen.
- karaookke
Tarkasti sanottuna 31km500m Taivalkosken kirkolta Puolangalle päen. Punanen rakennus tien laijassa. Kylä löytyy.
- joopajoo11
vaan miten on löytyykö sieltä niitä halukkaita naaraita.
- Ne_taitavat
joopajoo11 kirjoitti:
vaan miten on löytyykö sieltä niitä halukkaita naaraita.
OLLA VÄHÄN VANHOJA JA JO ELTAANTUNEITA METSÄLÄISIÄ.
Mutta tuo aloituksessa mainittu baari taisi olla Koskibaari. - 60-luvulla
Ne_taitavat kirjoitti:
OLLA VÄHÄN VANHOJA JA JO ELTAANTUNEITA METSÄLÄISIÄ.
Mutta tuo aloituksessa mainittu baari taisi olla Koskibaari.Käväisin pitkästä aikaa ohikulkiessani Mehtäpaarissa ja siellä oli vaan nuori tyttö kauppiaan lisäksi, eltaantuneita ei näkyny.
Koskibaarissa oltiin monet kerrat ennekuin lestat saivat sen suljettua.
- rääväsuu
Kyl ne eltaatuneet immeiset kelpaa näille ukkomiehille paremman puuttees
- Niin_ovathan
ne muutenkin tottuneet kesääntyneen särjen hajuun... jokainen lienee kesän tullen haistellut puista suolasärkiastiaa, jossa edellissyksyn särjet ovat lepäilleet koko talven.
- yhtätyhjänkanssa
Oliskohan ollu 60-luvulla osuuskauppa samassa talossa?
- Arbarbaari
Onhan Supella kauppa siinä baarin yhteydessä vieläkin. Ei ole minkään kauppaketjun alainen vaan ihan itsenäinen. Pikkasen kalliit hinnat kaupassa vaan näyttää tuolla asiakkaita riittävän.
- onkokallista
Niin 24 kaljapäkki mitä se olikaan 53 euroa??????? voiko olla edes mahollista
- Anonyymi
Miksei pääse baareihin?
Ikinä kuullutkaan koko ihmistä...- Anonyymi
En kyllä tiiä tapausta. Kerrohan meille lisää?
- Anonyymi
Satuja sepitätte?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708