Olin reilut 25 rapajuoppo. Aloitin jo nuorena 12 vuotiaana kittaamaan kaljaa. Vanhempani eivät välittäneet ketään ei kiinnostanut. Kun tulin umpikännissä kotiin olivat vanhemmat jo putkassa tai sammuneet. Eli hekin siis joivat. Sisarukseni saivat hyysätä minua, hakea milloin mistä ojan pohjalta ja kuljettaa sairaalaan alkoholimyrkytyksien takia. Aikaa kului ja alkoholisoiduin täysin. Saatoin juoda päivässä 5 koria kaljaa ja 5 litraa viinaa. Aamut olivat joka ikinen yhtä helvettiä. Vapina saatanallinen tärinä ja ahdistus oli järkyttävää. Näin vihreitä ukkoja ja jouduin mielisairaalaan kun lähdin jahtaamaan tyhjää kirveen kanssa (näin siis vihreän ukon). Mielisairaalassa kyllä join kun kaveri toi aina viinaa sinne. Ja vuoden siellä olon jälkeen juomiseni loppu puolella pääsin. Kuinka lopetin: Olin veneilemässä ja sammuin keskelle isoa järveä 1995. Heräsin siihen kun kellun ja vene näkyy muutaman sadan metrin päässä minusta. Oli onni siis etten mennyt pinnan alle olisin hukkunut. Kaveri onneksi tiesi minun olevan soutelemassa ja lähti etsimään minua. Löysi ja kerroin kaiken. Hän totesi että nyt lähden katkaisuhoitoon ja a-klinikalle. Nyt 20 vuotta juomatta ja hyvä olo. Olen parempi ihminen ku te koska lopetin juomisen. Tehkää tekin elämällenne jotain vitun luuseri homot!!!!!!
Kuinka lopetin juomisen...
8
<50
Vastaukset
- Joreman1958
Olen täydellinen!!!!!
- annamunnauraaserla
Mene pyyhkimään SERLAPAPERIA HOMO! AHAHAHAHAHAHAAHAH
- keinuva-tie
5 koria kaljaa ja 5 litraa viinaa... on siinä aikamoinen keinunta käynyt.
- touni-raitis-tissu
Työnsit sitten löylykauhan perseeseesi. Käytätkö myöskin OMOa ?
- Kuolemanportit
Jori on kuollut. Sinä homo revi sitä serlaasi. Se on 0 toleranssi nyt.
Muslimit eivät juopottele - ovat opettaneet kamelinsakin olemaan 2 viikkoa ilman. Ovatko kanelit pyhiä eläimiä?
- kämiluigi
sä et oo mitään muuta kun täys juoppo paska!!!
- ovipönkkä-
45 litraa alkoholia vuorokaudessa, josta 5 litraa viinaa. Uskoisko? :) Kaikkihan tietää, että ainoa ihminen joka pystyy tuohon suoritukseen on Kylmäkäsi. Hemmetti, se on juonu joskus 60 litraa nobea yhdessä päivässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.314987- 343456
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833204- 112277
- 281887
- 121828
- 1611793
- 1051310
- 141119
- 1371117