Onko Mette-Marit ottanut silikonit vai johtuuko siitä että rouva on pyöristynyt huomattavasti sitten niiltä ajoilta kun oli vielä tosi hoikka? Lantuio oli levinnyt ja samoin takapuolis, vatsaakin oli ja ne ryntäät, ne olivat oikein emännän ryntäät:)
Tässä kuva takavuosilta, ei tietoakaan mahtitisseistä.
https://fashionbride.wordpress.com/2012/12/26/its-all-in-the-hair-princess-mette-marit-of-norway/
Jotkin psyykenlääkkeet kylläkin suurentavat rintoja. Joutuukohan Mette-Marit käyttämään jotain psyykelääkitystä? Eikös jossain vaiheessa huhuttu eroaikeistakin? Ei mikään ihme vaikka joutuisikin syömään lääkkeitä. Ei ole helppo osa maallikkotaustalta tulla hänen asemaansa.
Mette-Maritin tissit
Pyylevöitynyt
3
216
Vastaukset
- Pyylevöitynyt
Korjaus:)
Siis lantio levinnyt ja takapuoli. - upeutta
Isohko nainen, muttei edes pyöreä. Hänestä on tullut todellinen nainen
- glkjhfs
Jospa vaihdevuodet alkaneet, joillakin ne tulevat jo 40v jälkeen ja silloin voi alkaa pyöristyminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2703371Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1001591- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991057- 551015
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50966- 63961
- 42807
- 47782
- 114738