Onko Mette-Marit ottanut silikonit vai johtuuko siitä että rouva on pyöristynyt huomattavasti sitten niiltä ajoilta kun oli vielä tosi hoikka? Lantuio oli levinnyt ja samoin takapuolis, vatsaakin oli ja ne ryntäät, ne olivat oikein emännän ryntäät:)
Tässä kuva takavuosilta, ei tietoakaan mahtitisseistä.
https://fashionbride.wordpress.com/2012/12/26/its-all-in-the-hair-princess-mette-marit-of-norway/
Jotkin psyykenlääkkeet kylläkin suurentavat rintoja. Joutuukohan Mette-Marit käyttämään jotain psyykelääkitystä? Eikös jossain vaiheessa huhuttu eroaikeistakin? Ei mikään ihme vaikka joutuisikin syömään lääkkeitä. Ei ole helppo osa maallikkotaustalta tulla hänen asemaansa.
Mette-Maritin tissit
Pyylevöitynyt
3
217
Vastaukset
- Pyylevöitynyt
Korjaus:)
Siis lantio levinnyt ja takapuoli. - upeutta
Isohko nainen, muttei edes pyöreä. Hänestä on tullut todellinen nainen
- glkjhfs
Jospa vaihdevuodet alkaneet, joillakin ne tulevat jo 40v jälkeen ja silloin voi alkaa pyöristyminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081779- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972