olen kiinnostunut pullipista

voisin_ostaa_pullipin

mä voisin ostaa myös sitä pullippi jos viel on

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomioithan

      Harkitse huolella ennen ostoa! Itellä niitä nurkissa pyörii kolme ja muutama vuoden jälkeen kiinnostusta ei oo enää riittänyt saati sitten aikaa nyt kun lukiotkin alkoivat. Jos innostusta varmasti riittää nii siitä vaa ostamaan kunhan vaan muistaa ettei tule katumaan (ei en kadu mitään ♡)

    • Lasisydän99

      Mun mielestä Pullipeja ei kannata ostaa käytettynä, sillä samaan hintaan saa uusia. Hyviä kauppoja ovat esim. Joliedoll, Plasticpop ja Plamoya. Plamoyasta tilatessa tuote joutuu kylläkin tulliin. Siksi suosittelen Joliedollia tai Plasticpopia. Älä osta nukkea, jos et ole varma onko innostus pysyvää. Nuken ostossa ei ole järkeä, jos unohdat sen heti sen saavuttua.

      - Lasisydän

      Blogini: sweteatime.blogspot.fi

    • Jokuhölmövaa

      Jos haluut suomesta nii mollamania tai kilala on hyviä. Sitten jo et haluu tilata erikseen mistääm pullip kaupasta niin huuto.net tai tori.fi niistä löytyy. Tietty voi käydä myös kilalassa tai mollamaniassa ihan paikankin päällä. Niiden osoitteet löytyy niiden nettisivuilta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe