Oon 14 vuotias ja haluaisin aloittaa uuden harrastuksen ja edetä joskus kilpatasolle kyseisessä harrastuksessa. Oon 168cm pitkä ja haluaisin aloittaa telinevoimistelun mutta kaikki sanovat että pitäisi olla lyhyt (?) jos haluaisi olla hyvä siinä, joten en sitten aloita sitä vaikka haluaisin kovasti aloittaa sen. Olen notkea, saan esim. Ylispagaatin molemmilla jaloilla, sivuspagaatin yms... Ja sitten osaan kärrynpyörän, arabialaisen yms. Minkä harrastuksen voisin aloittaa? Mua ei kiinnosta esim. Koripallo, jalkapallo, jääkiekko, lentopallo ja sähly, koska haluaisin sellasen harrastuksen missä tehään akrobatiaa (voltteja, kärrynpyöriä...), siinä tarvittais notkeutta, että se olis haastavaa, että siinä kehittyisi kunto (eli liikuntaa), siin olis kilpailuja ja mulla olis mahdollista joskus kisata. Ehdotuksia mitä voisin harrastaa?
Harrastus 14v tytölle
Ehdotuksiaaa
3
105
Vastaukset
- ahhh
Aloita sexi harrastus
- TBXD
Rytminen voimistelu voisi olla.
- 21bananas
Tai taitoluistelu ehkäpä muodostelmaluistelu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223874
- 901914
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681281- 561139
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551042Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1901018- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849