Oon 14 vuotias ja haluaisin aloittaa uuden harrastuksen ja edetä joskus kilpatasolle kyseisessä harrastuksessa. Oon 168cm pitkä ja haluaisin aloittaa telinevoimistelun mutta kaikki sanovat että pitäisi olla lyhyt (?) jos haluaisi olla hyvä siinä, joten en sitten aloita sitä vaikka haluaisin kovasti aloittaa sen. Olen notkea, saan esim. Ylispagaatin molemmilla jaloilla, sivuspagaatin yms... Ja sitten osaan kärrynpyörän, arabialaisen yms. Minkä harrastuksen voisin aloittaa? Mua ei kiinnosta esim. Koripallo, jalkapallo, jääkiekko, lentopallo ja sähly, koska haluaisin sellasen harrastuksen missä tehään akrobatiaa (voltteja, kärrynpyöriä...), siinä tarvittais notkeutta, että se olis haastavaa, että siinä kehittyisi kunto (eli liikuntaa), siin olis kilpailuja ja mulla olis mahdollista joskus kisata. Ehdotuksia mitä voisin harrastaa?
Harrastus 14v tytölle
Ehdotuksiaaa
3
113
Vastaukset
- ahhh
Aloita sexi harrastus
- TBXD
Rytminen voimistelu voisi olla.
- 21bananas
Tai taitoluistelu ehkäpä muodostelmaluistelu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029