Ostaisin MB 190, miel. AMG-korisarjalla ja muilla herkuilla, kuten nahkasisustalla jne. Soitelkaa ja tarjoatkaa... Hinta miel. alle 8500e! Puh.040/5084614, HÄMEENKYRÖ
Ostetaan MB 190 "AMG"
19
1665
Vastaukset
- 260 E
Olen ihmetellyt usein mikä on AMG mersu?
olen lukenut ja tainut nähdäkkin niittä ,mutta
mitä eroa on tavalliseen?- Timo L.
...sama kuin M (Motorsport) Bemarilla. Eli urheilullinen vaihtoehto. AMG tosin oli yksityinen yritys ennen kuin DC osti sen tässä muutama vuosi sitten. Viritystä, alustasarjaa, aluvanteita...what ever you want.
- Kaapo
Timo L. ehtikin selvittää taustat AMG:sta. Aidot AMG-versiot ovat aika harvinaisia Suomessa, varsinkin alkuperäisinä Suomiautoina. Hinta oli aikalailla kova, jos kohta ominaisuuksia ja kulkua piisasi naapurillekin jakaa.
Toista linjaa edustavat, ilmiö sama kuin "M-bemuissa", tarvikeosilla rakennetut look-alike yksilöt, joissa on saatettu madaltaa alustaa, ronkkia pakaria, laitettu korisarjat muut "AMG"-päreet ja kohennettu sisustaa. Tekniikka on useimmiten vakiota 190-tavaraa, ja joka tapauksessa kaukana alkuperäisistä AMG-rakennelmista (eikös Cosworthilla ollut joskus jotain tekoa AMG-moottoreiden kanssa?) Jotkut myyvät näitä itse pusattuja rehellisesti "AMG-look" tms. termeillä, mutta toiset ketkusti virallisina vehkeinä, joten tarkkuutta ostokohteen hakuun tarvitaan. Tosin feikki selviää jo konetilaan kurkistamalla. - demec fani
Kaapo kirjoitti:
Timo L. ehtikin selvittää taustat AMG:sta. Aidot AMG-versiot ovat aika harvinaisia Suomessa, varsinkin alkuperäisinä Suomiautoina. Hinta oli aikalailla kova, jos kohta ominaisuuksia ja kulkua piisasi naapurillekin jakaa.
Toista linjaa edustavat, ilmiö sama kuin "M-bemuissa", tarvikeosilla rakennetut look-alike yksilöt, joissa on saatettu madaltaa alustaa, ronkkia pakaria, laitettu korisarjat muut "AMG"-päreet ja kohennettu sisustaa. Tekniikka on useimmiten vakiota 190-tavaraa, ja joka tapauksessa kaukana alkuperäisistä AMG-rakennelmista (eikös Cosworthilla ollut joskus jotain tekoa AMG-moottoreiden kanssa?) Jotkut myyvät näitä itse pusattuja rehellisesti "AMG-look" tms. termeillä, mutta toiset ketkusti virallisina vehkeinä, joten tarkkuutta ostokohteen hakuun tarvitaan. Tosin feikki selviää jo konetilaan kurkistamalla.Kyseessä on 190:n kohdalla aina Amg:n preppaama yksilö jos puhutaan ns. aidosta. Korisarjoja on asennettu myös suomessa. Tarkoitat todennäköisesti 190 e 2,3 16 valvea, kun puhut aidosta amg:sta. Se oli mersun oma malli. 2,5 evo lepakko oli myös mersun oma.
Eli amg oli ennen vastaava varustelupaja kuin demec suomessa. Nykyään amg on mersun urheilullisin versio kyseessä olevasta korimallista. Eli aitoja amg mersuja on tullut vasta näistä viime korimalleista. - nih
Kaapo kirjoitti:
Toista linjaa edustavat, ilmiö sama kuin "M-bemuissa", tarvikeosilla rakennetut look-alike yksilöt, joissa on saatettu madaltaa alustaa, ronkkia pakaria, laitettu korisarjat muut "AMG"-päreet ja kohennettu sisustaa. Tekniikka on useimmiten vakiota 190-tavaraa, ja joka tapauksessa kaukana alkuperäisistä AMG-rakennelmista (eikös Cosworthilla ollut joskus jotain tekoa AMG-moottoreiden kanssa?) Jotkut myyvät näitä itse pusattuja rehellisesti "AMG-look" tms. termeillä, mutta toiset ketkusti virallisina vehkeinä, joten tarkkuutta ostokohteen hakuun tarvitaan. Tosin feikki selviää jo konetilaan kurkistamalla.Eli eikös vaan ollut niin, että Cosworth kehitteli myllyn tuohon -83 esiteltyyn 2,3-16-malliseen W201:een. Mersu teki ilman AMG:n apua mm. levikkeet sekä alustan ja sisustan muutokset.
Käsittääkseni Daimler-Benz teki ilman AMG:tä myös "lepakko"- eli Evolution-mallin? Korjatkaa jos olen väärässä.
AMG:n kohdalla törmätään tulkintakysymyksiin, mikä on aito ja mikä sitten ei. Mielestäni aitoja ovat kaikki AMG:n pajalla tehdyt muutokset vaikka sitten tehtaan linjalta otettuihin Mersuihin.
Epäaitoja taas ovat nuo em. MB:t jotka ovat tekniikaltaan vakioita, mutta joihin on Suomessa pultattu AMG-levikkeet ja penkit ja mitä kaikkea.
Kuten Kaapo totesikin, konetilaan kurkistamalla asia selviää.
Mahtoikohan AMG muuten päästää käsistään autoja, joihin olisi tehty vain korimuutokset eikä kajottu tekniikkaan?
Muistaakseni pumppu piristi G-mallejakin. Sellainen hieman ehostettu G voisi olla melkoisen makea, vaikka yleensä Mersun "tuunausta" vastaan olenkin. - Kaapo
nih kirjoitti:
Eli eikös vaan ollut niin, että Cosworth kehitteli myllyn tuohon -83 esiteltyyn 2,3-16-malliseen W201:een. Mersu teki ilman AMG:n apua mm. levikkeet sekä alustan ja sisustan muutokset.
Käsittääkseni Daimler-Benz teki ilman AMG:tä myös "lepakko"- eli Evolution-mallin? Korjatkaa jos olen väärässä.
AMG:n kohdalla törmätään tulkintakysymyksiin, mikä on aito ja mikä sitten ei. Mielestäni aitoja ovat kaikki AMG:n pajalla tehdyt muutokset vaikka sitten tehtaan linjalta otettuihin Mersuihin.
Epäaitoja taas ovat nuo em. MB:t jotka ovat tekniikaltaan vakioita, mutta joihin on Suomessa pultattu AMG-levikkeet ja penkit ja mitä kaikkea.
Mahtoikohan AMG muuten päästää käsistään autoja, joihin olisi tehty vain korimuutokset eikä kajottu tekniikkaan?
Muistaakseni pumppu piristi G-mallejakin. Sellainen hieman ehostettu G voisi olla melkoisen makea, vaikka yleensä Mersun "tuunausta" vastaan olenkin.Ehkei päästänyt käsistään vapaaehtoisesti, mutta mahdollisesti niissä tapauksissa kylläkin, kun asiakas oli aina oikeassa.
TeeÄm iänikuinen kertoi - taas dementiavaraus - esitellessään AMG-versioita joskus 90-luvun alussa, että "kaupan hyllystä" otettu AMG oli aina myös teknisesti viritelty. Toisen kautta: Mersun sai tilata myös AMG:n kautta koukkaamalla, jolloin autoon asennettiin tilaajan ruksaamat AMG-varusteet. Näin muodoin vain ulkoisestikin ehostettuja versioita olisi ollut saanteilla "aitoina ja virallisesti". Oikaisuja mielihyvin vastaanotetaan. - demec fani
nih kirjoitti:
Eli eikös vaan ollut niin, että Cosworth kehitteli myllyn tuohon -83 esiteltyyn 2,3-16-malliseen W201:een. Mersu teki ilman AMG:n apua mm. levikkeet sekä alustan ja sisustan muutokset.
Muistaakseni pumppu piristi G-mallejakin. Sellainen hieman ehostettu G voisi olla melkoisen makea, vaikka yleensä Mersun "tuunausta" vastaan olenkin.Se lepakko tehtiin sinne dtm-luokkaan voittaja autoksi. Oli vaan niin sairaan ruma,että alkoi olla jopa kaunis. Yhden olen nähnyt aikoinaan oslossa-88. Enpä tiedä oliko muuta kuin levikkeet mutta look oli kyllä aito.
Muistelen Brabusin tehneen tehokkaimmat meset 80-luvun lopulla. Tuplaturbo 300TE, 3,6litraisella ja 4-matikki taisi olla joskus suomen nopein paku.
Niitä 2 3 veronkiertoihmeitä. Modelfinland. - pRESIDENT
Kaapo kirjoitti:
Toista linjaa edustavat, ilmiö sama kuin "M-bemuissa", tarvikeosilla rakennetut look-alike yksilöt, joissa on saatettu madaltaa alustaa, ronkkia pakaria, laitettu korisarjat muut "AMG"-päreet ja kohennettu sisustaa. Tekniikka on useimmiten vakiota 190-tavaraa, ja joka tapauksessa kaukana alkuperäisistä AMG-rakennelmista (eikös Cosworthilla ollut joskus jotain tekoa AMG-moottoreiden kanssa?) Jotkut myyvät näitä itse pusattuja rehellisesti "AMG-look" tms. termeillä, mutta toiset ketkusti virallisina vehkeinä, joten tarkkuutta ostokohteen hakuun tarvitaan. Tosin feikki selviää jo konetilaan kurkistamalla.Mutta ei niin harvinaisia kuin luulisi. Tällä viikolla olen Kauppalehdessä nähnyt kaksi v. 2000/01 AMG:tä myynnissä. E55 T AMG:n ja C32 T AMG:n.
- pRESIDENT
demec fani kirjoitti:
Kyseessä on 190:n kohdalla aina Amg:n preppaama yksilö jos puhutaan ns. aidosta. Korisarjoja on asennettu myös suomessa. Tarkoitat todennäköisesti 190 e 2,3 16 valvea, kun puhut aidosta amg:sta. Se oli mersun oma malli. 2,5 evo lepakko oli myös mersun oma.
Eli amg oli ennen vastaava varustelupaja kuin demec suomessa. Nykyään amg on mersun urheilullisin versio kyseessä olevasta korimallista. Eli aitoja amg mersuja on tullut vasta näistä viime korimalleista.AMG ei ole ollut koskaan sellainen varustelupaja kuin demec Suomessa. AMG on ollut hyvin tiiviisti mukana moottoriurheilussa ja osaaminen on ollut nimenomaan Brabuksen tavoin siinä, että asiakas saa huomattavan paljon tehokkaamman auton. Aihiosta tehdään huomattavan paljon parempi. Omistusjärjestelyt eivät paljon muuta tilanteessa muuttaneet kuin, että AMG:issä on nykyään huiput rajoitettu 250 km/h:n ja myynti aina MB diilereiden kautta. Eli varustelussa ei ole ollut AMG:n pääpaino, vaikka totta kai ovat myyneet varusteita ulos...
- Zepter
demec fani kirjoitti:
Kyseessä on 190:n kohdalla aina Amg:n preppaama yksilö jos puhutaan ns. aidosta. Korisarjoja on asennettu myös suomessa. Tarkoitat todennäköisesti 190 e 2,3 16 valvea, kun puhut aidosta amg:sta. Se oli mersun oma malli. 2,5 evo lepakko oli myös mersun oma.
Eli amg oli ennen vastaava varustelupaja kuin demec suomessa. Nykyään amg on mersun urheilullisin versio kyseessä olevasta korimallista. Eli aitoja amg mersuja on tullut vasta näistä viime korimalleista.ero AMG:lä ja Demecillä on että AMG tekee itse omat osansa ja sarjansa, ja Demec myy muiden valmistamia osia. Omaa tuotantoa heillä ei ole. Eli Demec on lähinnä jälleenmyyjä ja asentaja.
- demec fani
Zepter kirjoitti:
ero AMG:lä ja Demecillä on että AMG tekee itse omat osansa ja sarjansa, ja Demec myy muiden valmistamia osia. Omaa tuotantoa heillä ei ole. Eli Demec on lähinnä jälleenmyyjä ja asentaja.
pelkkä pulttaa kiini paja. Tekee monet sarjansa itse. Ja tärkein eli tyylitaju on myös mukana. Raha tietysti ratkaisee, eli harakkakin saa kiiltävää. 123 limot olivat aikanaan demecin leipäpuu-> taksiin maun mukaan. 124 limo, mistähan siihenkin rakennussarjan saisi? Puhumattakaan suomen tivolilla nykyään olevasta 6-pyöräisestä avolava slc:stä. Tenavatähden keulalla ja perällä varustetulla peräkärryllä.
Kyllä se taitaa olla niin ettei te etelänpellet aitoja demec-mersuja ole nähneetkään.
Helpotukseksi tuskaan sivu oli www.demec.fi siellä on kuvia niistä kaikista. Mutta varsinkin tuo keltuainen luonnossa, jaksoi hämmästyttää aina uudestaan. Sitten tekniikan vaihto 500 e, niitä on monta, sekä professional motorin kanssa tehdyt turbotekniikat...
Jo se on piru, että suomalaista osaajaa aina aliarvioidaan. Pajakin on nykyään Jyväskylässä, ettei savolaisuuskaan pitäisi olla este.
Mitä vielä? - Zepter
demec fani kirjoitti:
pelkkä pulttaa kiini paja. Tekee monet sarjansa itse. Ja tärkein eli tyylitaju on myös mukana. Raha tietysti ratkaisee, eli harakkakin saa kiiltävää. 123 limot olivat aikanaan demecin leipäpuu-> taksiin maun mukaan. 124 limo, mistähan siihenkin rakennussarjan saisi? Puhumattakaan suomen tivolilla nykyään olevasta 6-pyöräisestä avolava slc:stä. Tenavatähden keulalla ja perällä varustetulla peräkärryllä.
Kyllä se taitaa olla niin ettei te etelänpellet aitoja demec-mersuja ole nähneetkään.
Helpotukseksi tuskaan sivu oli www.demec.fi siellä on kuvia niistä kaikista. Mutta varsinkin tuo keltuainen luonnossa, jaksoi hämmästyttää aina uudestaan. Sitten tekniikan vaihto 500 e, niitä on monta, sekä professional motorin kanssa tehdyt turbotekniikat...
Jo se on piru, että suomalaista osaajaa aina aliarvioidaan. Pajakin on nykyään Jyväskylässä, ettei savolaisuuskaan pitäisi olla este.
Mitä vielä?todellakin "sarjansa" itse. Katso vaikka Brabuksen sivuja, ja hups, siellähän on samat kuvatkin kuin Demecin sivuilla...
Tosin Demec mainostaa niitä omina "New Design"-sarjoinaan...
Vai käyttääkö Brabus Demecin sarjoja?? =)
Demeciltä löytyy lisäksi ainakin Lorinserin, MBK:n ja Hamannin tavaraa.
Jos esim. tuo 6-pyöräinen on yksittäiskappale, ei asiakasmalli. Ja mikä tahansa nyrkkipaja vaihtelee vakiotekniikkaa toiseen koppaan. Ei siinä paljoakaan tyylitajua tarvita...
Eri asia olisi jos tuota 500E:tä olisi edes modifioitu omaksi mallikseen, mutta kun ei niin ei...
Vaikka Demec sijaitsisi pohjoisnavalla, niin se ei tee siitä yhtään sen parempaa tai huonompaa. Se on eriasia jos joku metsäläinen haluaa repiä siitä itselleen aiheetonta ylpeyttä, niin olkoon... - demec fani
Zepter kirjoitti:
todellakin "sarjansa" itse. Katso vaikka Brabuksen sivuja, ja hups, siellähän on samat kuvatkin kuin Demecin sivuilla...
Tosin Demec mainostaa niitä omina "New Design"-sarjoinaan...
Vai käyttääkö Brabus Demecin sarjoja?? =)
Demeciltä löytyy lisäksi ainakin Lorinserin, MBK:n ja Hamannin tavaraa.
Jos esim. tuo 6-pyöräinen on yksittäiskappale, ei asiakasmalli. Ja mikä tahansa nyrkkipaja vaihtelee vakiotekniikkaa toiseen koppaan. Ei siinä paljoakaan tyylitajua tarvita...
Eri asia olisi jos tuota 500E:tä olisi edes modifioitu omaksi mallikseen, mutta kun ei niin ei...
Vaikka Demec sijaitsisi pohjoisnavalla, niin se ei tee siitä yhtään sen parempaa tai huonompaa. Se on eriasia jos joku metsäläinen haluaa repiä siitä itselleen aiheetonta ylpeyttä, niin olkoon...Olen sitä mieltä, että tämä meni nyt aika kauas alkup. aiheesta. Toisaalta auto on monesti parhaanäköinen pelkillä näteillä aluilla ja riittävällä madalluksella. Korisarjoissa on niitä helmiä kuin perunoitakin, ovat yleensä autoon sopimattomia. Demecillä on silmää auton varustamiselle, suomalaiseksi. Vai voitko olla toista mieltä?
- Kaapo
demec fani kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että tämä meni nyt aika kauas alkup. aiheesta. Toisaalta auto on monesti parhaanäköinen pelkillä näteillä aluilla ja riittävällä madalluksella. Korisarjoissa on niitä helmiä kuin perunoitakin, ovat yleensä autoon sopimattomia. Demecillä on silmää auton varustamiselle, suomalaiseksi. Vai voitko olla toista mieltä?
Tästä pieni kiilaus ketjuun. Jos Mersua nyt yleensäkään pitää ehostella, niin parhaimmin lisukkeet istuvat W201-koriin ja osin sitten näihin joihinkin uudempiin 2-ovisiin malleihin.
Voi olla, että 201:n osalta silmä on tottunut lukuisten kuvien ja DTM-juttujen kautta tähän systeemiin. W123 tai 124 eivät krumeluureja kaipaa ja 126:n etu- ja takaspoilerit, lisähelmat, madallukset ja "ratavanteet" näyttävät jo perinjuurin vierailta. Sport-lookia isossa ja jo itsessään linjakkaassa korissa..:( - Zepter
demec fani kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että tämä meni nyt aika kauas alkup. aiheesta. Toisaalta auto on monesti parhaanäköinen pelkillä näteillä aluilla ja riittävällä madalluksella. Korisarjoissa on niitä helmiä kuin perunoitakin, ovat yleensä autoon sopimattomia. Demecillä on silmää auton varustamiselle, suomalaiseksi. Vai voitko olla toista mieltä?
tyylikäs "lopetus". Olen samaa mieltä kanssasi siitä että pääsit aika kauas alkuperäisestä aiheesta. Eli siitä valmistaako Demec itse myymänsä sarjat vai myykö se ainoastaan muiden valmistamia osia.
Kuten Demecin sivulla mainitaankin, eivät he valmista itse "omia" sarjojaan.
Makuasioista voi kiistellä mutta faktoista ei.
Siinä että varustaako Demec lopputulokselta kauniita autoja, olen kanssasi eri mieltä. Mukana on onnistuneita, mutta myös epäonnistuneita.
Kuten tämä ML55 AMG. Onko onnistuneen näköinen? No ei todellakaan. Kamalat kromilätkät kyljissä mutta todellinen pohjanoteeraus ovat nuo pakoputket. Tuollaisia on totuttu näkemään teiniautoissa, ei millin Mersuissa..HYI!!
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/ml55-sivu.htm
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/ml55-taka.htm
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/ml55-sisus.htm
Tässä Ässässä on samat kromit. Vielä kamalamman näköinen. Sopii korkeintaan johonkin gangsta-autoon..
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/220-etu.htm
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/220-taka.htm
Entäpä tämä 190-malli? Siitä tulee mieleen Pontiac Trans AM, mallia KITT ja Konna ja Koukku...
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/190mus-kulta.htm
Tai tämä 124-malli. Auton luonnossa nähneenä, voin sanoa että kuvassa se on paremman näköinen vaikka hyvältä se ei näytä tuossakaan...
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/vihrsivu.htm
Tai tämä Audi A8
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/audi-taka.htm
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/audi-sivu.htm
Ja mitä ihmettä nuo äärivalot tuolla tekevät? Sen ymmärrän että Hiaceen tai naapurin kuorma-autoon sellaiset kuuluvat, mutta myös noihin??
Onneksi mukana on tyylikkäitäkin..
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/slk.htm
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/clk-sin.htm
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/kultasivu.htm
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/clk-hop-etu.htm
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/clk-hopea.htm
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/e-hop_far.htm
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/porca.htm
Omasta mielestäni Mersu on kuitenkin niin perushyvän näköinen että siihen ei tarvitse laittaa älyttömiä spoilereita tai kromiputkia.
Ja jos sille nyt välttämättä jotakin pitää tehdä, niin muutoksien tulisi olla niin hillittyjä että ensivilkaisulla ei erota mitä on muutettu. - Timo L.
Kaapo kirjoitti:
Tästä pieni kiilaus ketjuun. Jos Mersua nyt yleensäkään pitää ehostella, niin parhaimmin lisukkeet istuvat W201-koriin ja osin sitten näihin joihinkin uudempiin 2-ovisiin malleihin.
Voi olla, että 201:n osalta silmä on tottunut lukuisten kuvien ja DTM-juttujen kautta tähän systeemiin. W123 tai 124 eivät krumeluureja kaipaa ja 126:n etu- ja takaspoilerit, lisähelmat, madallukset ja "ratavanteet" näyttävät jo perinjuurin vierailta. Sport-lookia isossa ja jo itsessään linjakkaassa korissa..:(..mutta oletko nähnyt Lorinser- tai AMG-korisarjalla ehostettua W126:ta?
http://www.demec.fi/Pacecar/poistot.htm#P126
Tuota enempää W126:ta ei tarvitsisi mennä tuunaamaan, vanteetkin ovat 15-16" aivan sopivat. Yli 16" vanteet vanhassa autossa, sanotaan että W202:sta taaksepäin, sitä minä en ymmärrä. Tekee etenkin Mersusta todella mauttoman näköisen. Kun niitä ei alunperinkaan ole tarjottu, niin miksi rikkomaan harmonia? No, tämäkinhän on makuasia. W211:ssäkin parhaimman näköiset vanteet löytyvät Elegance-versiosta. Niissä on jälleen samaa tyyliä ja hienostuneisuutta kuten "Fuchs"-, 15-reikäisissä sekä "simpukankuori"-vanteissa.
:-) - Kaapo
Timo L. kirjoitti:
..mutta oletko nähnyt Lorinser- tai AMG-korisarjalla ehostettua W126:ta?
http://www.demec.fi/Pacecar/poistot.htm#P126
Tuota enempää W126:ta ei tarvitsisi mennä tuunaamaan, vanteetkin ovat 15-16" aivan sopivat. Yli 16" vanteet vanhassa autossa, sanotaan että W202:sta taaksepäin, sitä minä en ymmärrä. Tekee etenkin Mersusta todella mauttoman näköisen. Kun niitä ei alunperinkaan ole tarjottu, niin miksi rikkomaan harmonia? No, tämäkinhän on makuasia. W211:ssäkin parhaimman näköiset vanteet löytyvät Elegance-versiosta. Niissä on jälleen samaa tyyliä ja hienostuneisuutta kuten "Fuchs"-, 15-reikäisissä sekä "simpukankuori"-vanteissa.
:-)W126-kohteen kesärenkaat olivat varastossa ja näyttivät olevan 15" alkuperäiset MB-alut, 15-reikäiset. Talvirenkailla oli taas jotkin 8-reikäiset, mahtavatko olla alkuperäiset nekin, tähti oli kyllä keskiössä, mutta niitähän nyt saa...
- demec fani
Zepter kirjoitti:
tyylikäs "lopetus". Olen samaa mieltä kanssasi siitä että pääsit aika kauas alkuperäisestä aiheesta. Eli siitä valmistaako Demec itse myymänsä sarjat vai myykö se ainoastaan muiden valmistamia osia.
Kuten Demecin sivulla mainitaankin, eivät he valmista itse "omia" sarjojaan.
Makuasioista voi kiistellä mutta faktoista ei.
Siinä että varustaako Demec lopputulokselta kauniita autoja, olen kanssasi eri mieltä. Mukana on onnistuneita, mutta myös epäonnistuneita.
Kuten tämä ML55 AMG. Onko onnistuneen näköinen? No ei todellakaan. Kamalat kromilätkät kyljissä mutta todellinen pohjanoteeraus ovat nuo pakoputket. Tuollaisia on totuttu näkemään teiniautoissa, ei millin Mersuissa..HYI!!
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/ml55-sivu.htm
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/ml55-taka.htm
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/ml55-sisus.htm
Tässä Ässässä on samat kromit. Vielä kamalamman näköinen. Sopii korkeintaan johonkin gangsta-autoon..
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/220-etu.htm
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/220-taka.htm
Entäpä tämä 190-malli? Siitä tulee mieleen Pontiac Trans AM, mallia KITT ja Konna ja Koukku...
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/190mus-kulta.htm
Tai tämä 124-malli. Auton luonnossa nähneenä, voin sanoa että kuvassa se on paremman näköinen vaikka hyvältä se ei näytä tuossakaan...
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/vihrsivu.htm
Tai tämä Audi A8
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/audi-taka.htm
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/audi-sivu.htm
Ja mitä ihmettä nuo äärivalot tuolla tekevät? Sen ymmärrän että Hiaceen tai naapurin kuorma-autoon sellaiset kuuluvat, mutta myös noihin??
Onneksi mukana on tyylikkäitäkin..
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/slk.htm
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/clk-sin.htm
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/kultasivu.htm
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/clk-hop-etu.htm
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/clk-hopea.htm
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/e-hop_far.htm
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria/porca.htm
Omasta mielestäni Mersu on kuitenkin niin perushyvän näköinen että siihen ei tarvitse laittaa älyttömiä spoilereita tai kromiputkia.
Ja jos sille nyt välttämättä jotakin pitää tehdä, niin muutoksien tulisi olla niin hillittyjä että ensivilkaisulla ei erota mitä on muutettu.aihe oli amg mersu. Kuten aikaisemmin totesin, harakankin haluavan kiiltävää, olisikohan ne olleet just noita kiiltokylkiä. Itse en ole harakka. Mutta maksajahan se määrää. Nuo kuvat mitä moitit ovat niitä Maken kaupalliselta kaudelta. Muutaman vuoden takaisia tekeleitä on paljon hauskempi katsella. Eli laulun sanoin: Tässä naamassa arpikin kaunistus... Tai sitten ei.
- mb
pRESIDENT kirjoitti:
Mutta ei niin harvinaisia kuin luulisi. Tällä viikolla olen Kauppalehdessä nähnyt kaksi v. 2000/01 AMG:tä myynnissä. E55 T AMG:n ja C32 T AMG:n.
Kotkan Vehossa oli viime vuonna 275 000 ajettu -86 190 2.3l 16v AMG korisarjalla, amg laatikolla, takapenkit oli muotoiltu/topattu kunnolla. alkup. amg varusteinen Kunto oli A-1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4733525Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi282901SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1472724Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872185Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1882034- 1571961
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä131914- 991744
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi491531Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361450