Olenko minä vampyyri?!! auttakaa

tyttö_02

onko teistä kukaan vampyyri??? luulen että itse olen koska minä aina himoitsen hirveästi verta ja aina kun katson jonkun kaulaa tekee mieli puraista sitä?! olen tosi kalpea ja olen erityisen urheilullien. olen aina koulun liikunnassa paras ja muut ihmettelee miten olen esim niin nopea? silmäni vaihtavat joskus väriä ja se on outoa, osaako joku auttaaa?! olen usein aina imenyt haavoistani verta ja olen tehnyt myös viiltoja tahallaani koska veri on nii hyvää. enkä tykkää auringosta vaa yleensä liikun pimeellä!

8

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vampyyrit.tunnetaan

Otapa selvää onko kukaan suvussasi Juutalainen.

• Testattu_juttu

Helppo vampyyritesti:

1) Odota, että on aurinkoinen päivä
      2) Mene pihamaalle suoraan auringonvaloon
      3A) Sytyt palamaan -> Olet vampyyri
      3B) Et syty palamaan -> Et ole vampyyri

• Nopeuslasku

Kaikki vastaavat idiootteja asioita . Itse en pois sulje vampyyrejen mahdollisuutta . Ainut asia mitä keksin on vain yritä elää sen kanssa .

• Mengelenkives

Jos tunnet olevasi vämppyyri, olet
      a) mieleltäsi vinksahtanut

• Dadadaddsa

Oletkohan katsonut liikaa twilighteja ?

• 13wee

Itte en oo, vaan pikemminki näytän ja oon vähän niinku jeff. Mut en silti tapa toisii siis jollei oo... nik en sanokkaa oon 13wee nainen, onn 174cm ja 81gr. Yleensä mustii ja muit tummii värei. Varokaa mua.. no ei ny oikeest.

• nerdist

ai painat 81 grammaa xDDDDD

• 13wee

Ei käsityst sun jutustas, eikä mua vois vähempää kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4686
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2159
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      51
      1678
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      178
      1659
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      165
      1537
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      278
      1372
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      198
      1219
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      87
      1142
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      204
      1136
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1094
    Aihe