onko teistä kukaan vampyyri??? luulen että itse olen koska minä aina himoitsen hirveästi verta ja aina kun katson jonkun kaulaa tekee mieli puraista sitä?! olen tosi kalpea ja olen erityisen urheilullien. olen aina koulun liikunnassa paras ja muut ihmettelee miten olen esim niin nopea? silmäni vaihtavat joskus väriä ja se on outoa, osaako joku auttaaa?! olen usein aina imenyt haavoistani verta ja olen tehnyt myös viiltoja tahallaani koska veri on nii hyvää. enkä tykkää auringosta vaa yleensä liikun pimeellä!
Olenko minä vampyyri?!! auttakaa
8
255
Vastaukset
- vampyyrit.tunnetaan
Otapa selvää onko kukaan suvussasi Juutalainen.
- Testattu_juttu
Helppo vampyyritesti:
1) Odota, että on aurinkoinen päivä
2) Mene pihamaalle suoraan auringonvaloon
3A) Sytyt palamaan -> Olet vampyyri
3B) Et syty palamaan -> Et ole vampyyri - Nopeuslasku
Kaikki vastaavat idiootteja asioita . Itse en pois sulje vampyyrejen mahdollisuutta . Ainut asia mitä keksin on vain yritä elää sen kanssa .
- Mengelenkives
Jos tunnet olevasi vämppyyri, olet
a) mieleltäsi vinksahtanut - Dadadaddsa
Oletkohan katsonut liikaa twilighteja ?
- 13wee
Itte en oo, vaan pikemminki näytän ja oon vähän niinku jeff. Mut en silti tapa toisii siis jollei oo... nik en sanokkaa oon 13wee nainen, onn 174cm ja 81gr. Yleensä mustii ja muit tummii värei. Varokaa mua.. no ei ny oikeest.
- 13wee
Ei käsityst sun jutustas, eikä mua vois vähempää kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1403909Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso93312Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai422913Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122812Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1382488- 502124
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For951296Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631274Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist151234Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361139