Esirukouspyyntö

Entinenesl

Rukoilkaa mun edestä. Rukoilkaa että Herra puhalla tämän miehen päälle ja johdata elävään seurakuntaan elävän Jumalan ainoan Pojan luokse ja herätä hänet kiittämään uudella taivaan kielellä. En tiedä tuleeko mun vielä uskoa että niin tapahtuu kun vähän epäilen mutta mielenkiinnosta kokeilen tai pyydän. Ei ole mitään hävittävää ainakaa. Ainakaa enään kuin mitään ei ole.

10

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloitetaan siitä, että epäileminen on inhimillistä. Kaikki ei tapahdu niin n opeasti, että voi väsyä odottamiseen. Yksi asia on heti todettava: Pelasttukseen ei kuulu muuta nimeä kuin Jeesuksen nimi. Vaikka joskus monestakin syystä saatamme joutua henhellisen porukan sisäpiirin ulkopuolelle, niin uskomista ei pidä sitoa mihinkään porukkaan. Jumala sanoo: Minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen.

      Sitten rukoilemme: Taivaallinen Isämme! Poikasi Jeesuksen nimessä lähestymme Sinua tämän kaipaavan ihmisen kanssa. Anna Pyhän Henkesi kohdata kaikessa voimassaan tätä anojaa. Johdata elävälle vesilähteelle ja vihannoivalle niitylle, jossa Sinun lampaasi saa levon ahdistukseensa. Poista epäilys täyttymyksellä ja johdata uskovien yhteyteen, jossa saa kasvaa ja saa levätä Jeesuksen sylisä. Kiitos, että kuulet rukouksemme ja vastaat siihen. Jeesuksen nimessä Aamen.

      • teuta

        Yhdyn tähän rukoukseen ,täydellä sydämellä . Ja olen sitä mieltä
        että rukouksen pyytäjä voi jo olla rauhallinen , ISÄ toteuttaa sen varmasti..
        Taivaan Isä on luvannut kuulla jokaista ,joka tosissaan pyytää häneltä..


      • teuta

        Unhotin erään seikan , Rukoilijan onkin uskottava heti saaneeksi
        silloin Rukouksen teho on varmaa , Ei sellainen joka ei usko
        tule mitään saamaankaan , sanoo Jaakob .


      • Teuta
        teuta kirjoitti:

        Unhotin erään seikan , Rukoilijan onkin uskottava heti saaneeksi
        silloin Rukouksen teho on varmaa , Ei sellainen joka ei usko
        tule mitään saamaankaan , sanoo Jaakob .

        TÄMÄ. JAKOB OLAI OLI JEESUKSEN VELI , JA HÄNESTÄ TULI , JAAKOB SEBETEUSK-
        SEN POIJAN JÄLKEEN, KRISRTITTYJEN JOHTAJA/VANHIN, HÄNESTÄ KERROTAAN
        ETTÄ HÄN OLI NIIN HURSKAS , ETTÄ KAUPUNGIN JUUTALAISET NIMITTIVÄT
        HÄNTÄ , VANHURSKAS JAAKOB ..
        .
        HÄNESTÄ MONILLA ON SELLAINEN KÄSITYS ETTÄ TEKOJA PITÄÄ TEHDÄ ENNEN
        KUIN ON SITÄ TAI TÄTÄ SIKSI OLEN SANONUT ETTÄ TOKKOPA KAIKKI OLI KUIN
        ANNETTIIN YMMÄRTÄÄ . VANHEMPI JAAKOB KUILI -44 ,HERODES AGRIPPA 1.
        HÄN OLI TULLUT KUNINGAAAKSI 41. JUUDEAN YM. ALUEIDEN ALIKUNIGAS ,JA
        OLI HERODES SUUREN POJANPOIKA , HÄN SURMAUTTI APOSTOLI JAKOBIN
        JOHANNEKSEN VELJEN , JA PANETTI PIETARIN VANKEUTEEN . HÄN KUOLI KUN
        HERRAN ENKELI KOSKETTI HÄNEN OLKAPÄÄTÄ JOSTA TULI MATOJA JA SEN
        MADOT SOIVÄT ELÄVÄNÄ TÄMÄN KUNINKAAN ,
        .
        JOKA TULI 41jKr. JOKA OTTI VELJENSÄ VAIMON , EI KUNNIOITTANUT KASTAJA
        VAN VANKITUTTI HÄNET ,KUN JOHANNES OLI NUHDELLUT HÄNTÄ HUORUUDESTA , HÄN OLI TULLUT 41 -42 -43 -44. JUMALA ENKELIN KAUTTA
        KOSKETTI HÄNEN OLKÄPÄÄTÄ , OLI MYÖS TAPAHTUNUT NIIN ETTÄ SALISSA
        OLI IUHMISIÄ' JOTKA KUUNTELIVAT kUN KUNINGAS PITI PUHEN JA HUUSIVAT
        APT:12:22, LUE KUITENKIN 23-24,,


      • teuta
        Teuta kirjoitti:

        TÄMÄ. JAKOB OLAI OLI JEESUKSEN VELI , JA HÄNESTÄ TULI , JAAKOB SEBETEUSK-
        SEN POIJAN JÄLKEEN, KRISRTITTYJEN JOHTAJA/VANHIN, HÄNESTÄ KERROTAAN
        ETTÄ HÄN OLI NIIN HURSKAS , ETTÄ KAUPUNGIN JUUTALAISET NIMITTIVÄT
        HÄNTÄ , VANHURSKAS JAAKOB ..
        .
        HÄNESTÄ MONILLA ON SELLAINEN KÄSITYS ETTÄ TEKOJA PITÄÄ TEHDÄ ENNEN
        KUIN ON SITÄ TAI TÄTÄ SIKSI OLEN SANONUT ETTÄ TOKKOPA KAIKKI OLI KUIN
        ANNETTIIN YMMÄRTÄÄ . VANHEMPI JAAKOB KUILI -44 ,HERODES AGRIPPA 1.
        HÄN OLI TULLUT KUNINGAAAKSI 41. JUUDEAN YM. ALUEIDEN ALIKUNIGAS ,JA
        OLI HERODES SUUREN POJANPOIKA , HÄN SURMAUTTI APOSTOLI JAKOBIN
        JOHANNEKSEN VELJEN , JA PANETTI PIETARIN VANKEUTEEN . HÄN KUOLI KUN
        HERRAN ENKELI KOSKETTI HÄNEN OLKAPÄÄTÄ JOSTA TULI MATOJA JA SEN
        MADOT SOIVÄT ELÄVÄNÄ TÄMÄN KUNINKAAN ,
        .
        JOKA TULI 41jKr. JOKA OTTI VELJENSÄ VAIMON , EI KUNNIOITTANUT KASTAJA
        VAN VANKITUTTI HÄNET ,KUN JOHANNES OLI NUHDELLUT HÄNTÄ HUORUUDESTA , HÄN OLI TULLUT 41 -42 -43 -44. JUMALA ENKELIN KAUTTA
        KOSKETTI HÄNEN OLKÄPÄÄTÄ , OLI MYÖS TAPAHTUNUT NIIN ETTÄ SALISSA
        OLI IUHMISIÄ' JOTKA KUUNTELIVAT kUN KUNINGAS PITI PUHEN JA HUUSIVAT
        APT:12:22, LUE KUITENKIN 23-24,,

        Tuli kuninkaan syntymä päivät ja hän katsoi tämän kunigattaren tytön päälle
        ja pyysi häntä tanssimaan ja kun toinenvähän vastusti , lupsi mitä vaan , tietenkin
        Agrippa 1. ajatteli että hän pyytää 1/2 valtakunnasta , mutta kun tanssi oli loppu
        ja kun kuninkas kysyy mitä hän tahtoo , oli vastaus JOHANNEKSEN PÄÄN ..
        .
        Agrippa oli hieman empivä mutta kun vieraat sanoivat Sinä lupasit työlle mitä,
        vain ja me vieraina olemme tyton puolesta . Kuningas vähän säpsäti koska luuli
        Johannesta ,Eliaaksi hänen oli sellaista annettu tietona ja kerrottu t6aruna. Siksi
        kuitenkin antoi Kuningas käskyn Johannes on Mestattava ,ja pää on laitettava
        kuninkaalliseen tarjottimeen ,ja tuotava kuninkaan Palatsiin , .
        .
        Tästä tiesi Agrippa ,että hänen veljensä vaimo oli asialla koska , hän oli jo aijemmin pyytänyt sitä , Siis Johanneksen päätä .. ja siksi oli tyttö kysynyt
        mitä äiti haluaa . ja siten se pääsi tapahtumaan.


    • RauhaSinulle

      Rukoilin.
      Jumalan tahdon mukainen rukous tuo on kyllä. Ihminen kuitenkin itse tekee valinnan, näin ajattelen.
      Toivon, että saat rauhan asiassa.

      • teuta

        Esirukouksni.
        Valvo HERRA rakas taivaallinen isä' ,meidän ylitsemme ja varjele meitä siltä kavalalta kiusaajalta ,joka aina ympäri käy ,etsien kenenkä saisi niellä. Anna meille Armosi ,että me vahvallauskolla ,miehuullisesti häntä vastaan seisoisimme ja tänä yönä sinun pyhän varjelusi alla murheettomina lepäisimme ,sinun rakkaan Poikasi ,Jeesuksen ,Kristuksen , meidän HERRAMME kautta..amen.
        .
        Mutta Hänelle joka ylenpalttisesti voi tehdä kaiken senkin ylitse , kuin me Rukoilemme tai ymmärrämme , sen voiman jälkeen kun meissä vaikuttaa,.
        Hänelle olkoon kunnia seurakunnassa ,joka on Jeesuksessa Kristuksesa , meidän HERRASSAMME , aamen..


    • hkekfisu

      Elä viitsi pilkata Jumalaa ja Jeesusta herrottelemalla Heitä:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
      "Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä."

      Satanisti: "Minä olen herra."
      Saatananpalvoja: "saatana on herra."

      JUMALAN VALTKUNNAN KALTAISILLE IHMISILLE
      Jumala on Jumala
      Jeesus on Jeesus
      Pyhän Henki on Pyhä Henki
      HUOM! Ilman Pyhää Isää ja Ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä.
      Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
      10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
      Mitää kolminaisuus oppia ei Jumalan Valtakunnassa ole.

      herra on herra, esim. epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
      herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
      herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

      herra mainitseminen Jumalaan ja Jeesuksen Nimeen liitettynä on Jumalan ja Jeesuksen pilkkaamista. Jumalan ja Jeesuksen asettaminen pedofiili pappien, kirkko herrojen jne kaltaisiksi on törkeää Jumalan ja Jeesuksen pilkkaamista ja ivaamista.
      Raamattu on paha opettaja väärennettynä ja katekismus vielä pahempi...

      • teuta

        Sinulle täytyy sanoa että Haamattu on täynnä HERROJA .
        joten pidä pienenpää ulinaa.


      • teuta
        teuta kirjoitti:

        Sinulle täytyy sanoa että Haamattu on täynnä HERROJA .
        joten pidä pienenpää ulinaa.

        Oletko koskaankuullut "örvelö"
        miten suden ulisee ; ne laittaa perrsse vatakkin ja olkaa
        huutosa .siitä voisi tietenkin tehdä jotopäätöksiä , mutta
        älä sinä aloita ,siitä ei tule kuinsanomista, Todella..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe