Pesukoneessani on ilmeisesti joku vika, ja se jättää vaahtoa pyykkeihini. Olen nyt muutaman kerran huuhdellut koneesta tulleet vaatteet vielä käsin, koska herkkäihoisena tahdon välttää kaikki pesuainejäämät. Kuitenkin tuntuu, ettei huuhteluvedestä tule koskaan kirkasta! Huljuttelen niitä kerta toisensa jälkeen uudessa saavillisessa kädenlämpöistä vettä (luin jostain että vähintään neljä kertaa olisi hyvä jos on pessyt käsin pyykkiä), josta aina tulee sameaa ja vaahtoista...? Olenkohan vain liian tarkka? Ehkä tyhmä kysymys, mutta kuinka te muut huuhtelette käsin pyykkiä (esim kauanko aikaa pidätte yhdessä sangollisessa puhdasta vettä?) Vinkit kelpaisivat sillä välin kun en vielä ole hankkinut uutta konetta.. Halusin kuitenkin lähinnä purkaa hieman ärtymystäni, haha!
Pyykin huuhtelu?
Vihaanpyykkäämistä
1
93
Vastaukset
- pieni.vesimäärä
Koneiten valmistajat kilpailevat nykyään mahdollisimman vähäisellä veden käytöllä.
Tulokset ovatkin sitten odotetun kaltaisia esim. huuhtelutuloksen kanssa.
No, joissakin koneissa sentään käyttäjää armahdetaan vesimäärän lisäyksen mahdollisuudella. Koetapa etsiä koneestasi mahdollinen vesimäärän lisäyksen nappi tai asetus. Jos sellaista ei löydy, jäänee ainoaksi mahdollisuudeksi pesuainemäärän pienentäminen. Itse olen huomannut, että puoletkin riittää hyvin.
Seuraavaa konetta valitessasi kiinnitä huomiota asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808