Pesukoneessani on ilmeisesti joku vika, ja se jättää vaahtoa pyykkeihini. Olen nyt muutaman kerran huuhdellut koneesta tulleet vaatteet vielä käsin, koska herkkäihoisena tahdon välttää kaikki pesuainejäämät. Kuitenkin tuntuu, ettei huuhteluvedestä tule koskaan kirkasta! Huljuttelen niitä kerta toisensa jälkeen uudessa saavillisessa kädenlämpöistä vettä (luin jostain että vähintään neljä kertaa olisi hyvä jos on pessyt käsin pyykkiä), josta aina tulee sameaa ja vaahtoista...? Olenkohan vain liian tarkka? Ehkä tyhmä kysymys, mutta kuinka te muut huuhtelette käsin pyykkiä (esim kauanko aikaa pidätte yhdessä sangollisessa puhdasta vettä?) Vinkit kelpaisivat sillä välin kun en vielä ole hankkinut uutta konetta.. Halusin kuitenkin lähinnä purkaa hieman ärtymystäni, haha!
Pyykin huuhtelu?
Vihaanpyykkäämistä
1
127
Vastaukset
- pieni.vesimäärä
Koneiten valmistajat kilpailevat nykyään mahdollisimman vähäisellä veden käytöllä.
Tulokset ovatkin sitten odotetun kaltaisia esim. huuhtelutuloksen kanssa.
No, joissakin koneissa sentään käyttäjää armahdetaan vesimäärän lisäyksen mahdollisuudella. Koetapa etsiä koneestasi mahdollinen vesimäärän lisäyksen nappi tai asetus. Jos sellaista ei löydy, jäänee ainoaksi mahdollisuudeksi pesuainemäärän pienentäminen. Itse olen huomannut, että puoletkin riittää hyvin.
Seuraavaa konetta valitessasi kiinnitä huomiota asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259