Balttian miehet Ruotsissa

123455666

8

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heehhheeh

Ja vika on taatusti puolalaisen tai ryssän, koskaanhan ei maaorjista polveutuva virolaislatvialaisliettualainen herrarotu tuollaiseen syyllistyisi. Mielenkiintoista on muuten miten balteilla on slaavilaisten serbialaisten serkkujensa tapaan taipumus syyttää muita omista rikoksistaan.

• 1244555

17 vuotias tyttö ryöstetty, raiskattu ja tapettu, ja ruumis heitetty lietepaska-altaaseen.

Parempia, kauneita ja hienoja, sivistyneitä, kauhiastas eurooppalaisia ihmisiä nää.

• uglymark
        1244555 kirjoitti:

17 vuotias tyttö ryöstetty, raiskattu ja tapettu, ja ruumis heitetty lietepaska-altaaseen.

Parempia, kauneita ja hienoja, sivistyneitä, kauhiastas eurooppalaisia ihmisiä nää.

Meillä on tosiaan pientä nä Roosnan pankkiryöstöt verrattuna siihen mihin nämä maaorjien jälkeläiset oikeasti pystyvät. Puolalaisilta ja venäläisiltä ovat toki oppineet, heille ovat tutkimusten mukaan läheistä sukua.

• Uteliasvierailija

Montaako sukua nuo äänessä olevat geenitietäjät ovat tutkineet?
      Minulla on kokemusta vaan kahdesta virolaisperheestä. Tietokonehaku paljasti toisen suvun pitkät juuret, jotka haarautuvat sekä Saksaan että Brittein saarille, ja perheen pää on ihan tavallinen agronomi.
      Toisella perheellä on pitkät perinteet porvarina Tallinnassa eli tärkeässä vanhassa hansakaupungissa, ja nykyinen peremies on ihan tavallinen eläkeläisprofessori.

Turha on uhota tuommoisia muutamien rikollisten tekemisten perusteella. Tai sitten pitää hankkia vähän laajempaa tietoa. Suosittelen Zetterbergin historiakirjaa.

• hyvinvointipparkerd

Varmaan oikeasti tutkineet eivätkä saduilleet tavallasi. Ei kukaan sääli ruotsalaisia, jättivät suomalaiset 1939 isovenäläisten ja näiden liittolaisten virolaisten pikkuryssien tapettaviksi.

• Velirand

Need olid leedulased. Kirjuta sellest mingis Leedu-teemalises foorumis.

• wwrrttt

Saavat muuten asiallisen oikeudenkäynnin, ja jos syylliseksi tuomitaan, niin se on korkeintaan elinkautinen mikä tarkoittaa jotain 12v, mistä taasen jos puoletkin istuu niin pääsee jo vapaaksi. Balttiassa neukkuaikaan olsivat saaneet nähtävästi kuolemantuomion, ja jo häkkituomiokin olisi siellä ollut ihan jotain muuta kuin Ruotsissa sikäläisissä hotellitason vankilaoissa, elinkautinen olisi ollut asianomaisen elämän mittainen häkissä rottien seassa mätäneminen.

• booputte

Viron takapajulassa on aina päässyt pälkähästä kun on tuntenut oikeat henkilöt ja osannut maksaa oikeat lahjat. Neuvostoaikana Virossa kelpasi lahjukseksi suomalaisten turistien jättämät länsimaiset kulutustavarat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1886
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1534
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1173
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe