kamala kutina

tuskastunut1234

Auttakaa joku kun lääkärit ei tee mitään! Kauan kestänyt kutina emättimen ulkopuolella, häpyhuulissa ja välillä peräaukossa... kutinaa esiintyy eniten JOKA ilta kun menen nukkumaan hermot alkaa mennä kun on vaan pakko raapia! 2 papaa otettu ja muutenkin käyty gynellä hiivatestit ja kaikki eikä mitään?? Oon ite ostanu 3 hiivalääkettä ja jonkun bakteerivaginoosi lääkkeen ei auta... Mistä tiedän voinko kyse olla jotenkin kuivuudesta ? Valkovuoto on kuitenkin aika runsas eli enkai ole kuiva? :D antakaa jotain vinkkejä nyt mitä voisin kokeilla...?????

8

1891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hullukskohtatuun

      Mulla klitoriksen alueella aivan hillitön kutinas,olen käynyt useilla lääkäreillä,otettu koepaloja häpyhuulten alueelta,epäilty valkojäkälää,mutta koepaloissa ei läytynyt mitään.Käytän kuuriluontoisesti keskivahvaa Locoid-kortisonivoidetta,auttaa tehokkaasti kutinaan,joka palaa aina kun lopetan voiteen käytön.Yli vuoden tätä on jo jatkunut,enkä ole kuiva...

    • tuskastunut1234

      Okei. saako tota locoid voidetta ilman reseptiä apteekista jos kokeilisin sitä? näkeekös sen valkojäkälän itse vai pitääkö mennä lääkärii?

    • pienimatonen

      Locoid saattaa haitata varsinaisen syyn löytymistä. Tutustu pakkausohjeeseen ennen käyttöä.

      Kokeile vagifem-kuuria. Hormonivalmisteen saa ilman reseptiä apteekista. Se auttaa limakalvoja paranemaan.

      Oletko varma, ettei sinulla ole kihomatoja?

      Jos papa-koe on otettu kohdunkaulalta, mutta näytepala emättimen suulta ja häpyhuulista on ottamatta, niin sinulla voi olla kondylooma.

    • hullukskohtatuun

      Ei se kondylooma kutise!Locoid-voidetta saa vain reseptillä,jonka voi pyytää myös soittamalla sairaanhoitajalta tkssa,ainakin meillä päin,eli ei tarvi käydä välttämättä lääkärissä.Mulla oli myös sellaista vaivaa,että iho repeili alapäästä,välilihan alueelta varsinkin helposti,ja välillä iho muuttui sieltä valkeaksi.Kokenut lääkäri näkee silmämääräisesti.Autoimmuunisairaus,vaatii hyvän hygienian ja jatkuvaa rasvailua niin pärjää tämänkin kans.

    • koitanäitä

      Pese ihan pelkällä vedellä joka ulostamisen jälkeen ja kuivaa huolella.
      Jos ei kutina ala lopumaan, hae apteekista sienilääke, käytä ohjeen mukaan. MUTTA sitten pese kaikki vaatteet vähintäin 60 astetta, mielummin vielä lisänä 40 asteen ohjelmalla ja etikaa n. 2dl pesuaineen tilalla. Käännä kaikki pitkät housut nurinpäin ja pese haaroväli mäntysuopalla ja harjalla kunolla.
      Sieni elää myös vaatteissa ja joku 40 asteinen pyykinpesu ei sitä tapa.

      Huomioi lakanat ja pyyhkeet myös.
      "Mielummin virsta väärään, kun vaaksa vaaraan" sanoi vanha kansa kihomato mahdollisuus on aina. Apteekista voi hakea ilman reseptiä Pyrvin-nimistä matolääkettä, maksaa tuplakuuri joka tarvitaan 34 €.
      Jos paikat ovat vain kuivia, vauvojen sinkkivoiden 3 € on halpa ja hyvä apu sitä viimeiseen WC paperiin ja koko alueen pyyhkiminen.

    • jdj

      Itsellä tietty vessapaperi aiheuttaa myös kutinaa. Samoin tiukat vaatteet.

      Ruoasta Kaikki sokeri ja vaalea leipä pois. Päälle candida forte kuuri, joka puhdistaa elimistön.

      Ceridal öljyä yöksi ja nuku ilman pikkareita, tarvittaessa pyyhe alle niin ei lakana/patja sotkeennu.

      Joskus olen kuullu että tietyt ruoat, esim appelsiini, mandariini, vesimeloni ja omena aiheuttaa kutinaa. Samoin peruna ja riisi..

    • syitä

      Vessapaperi, homealtistus, vaihdevuosi-ikä, pesuaineet, sokeri...

      Ihan perusvoidekin voi auttaa hetken.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe