http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1434335340159.html
Ensin puhuttiin noin 30:stä Eurosta, nyt jo noin 60:stä!
Ajoneuvoveron korotus yhtäkkiä tuplaantui
33
<50
Vastaukset
- hjhjhjj
Se on jo paljon köyhälle. Mutta mitäpä Soini siitä välittää mustan auton takapenkillä.
- köyhäKöyhempiKöyhinparka
Haista paska sen köyhyytesi kanssa - köyhällä ei ole muutenkaan varaa autoon, joten se siitäö virrestä !!
Mustat autot pitäisi ottaa pois ministereiltä. Siitäkin tulisi säästöä. Ajaisivat omillaan, niin muutkin ihmiset tekevät.
M1978 kirjoitti:
Mustat autot pitäisi ottaa pois ministereiltä. Siitäkin tulisi säästöä. Ajaisivat omillaan, niin muutkin ihmiset tekevät.
Ainakin ministeriautojen väri pitäisi vaihtaa harmaaseen tai ruskeaan, ettei niitä tarvitsisi olla joka likakerroksen välissä pesettämässä.
- upr
Tämä 60 euron korotus on edellisen hallituksen päättämä korotus, joka tulee ensivuoden alussa. Autoveron mahdollisesta alentamisesta johtuva ennakoitu 30 euron korotus on uusi korotus tuon 60 euron päälle, eli saamme keskimäärin ainakin 90 euron korotuksen käyttömaksuihin.Tällä uudella 30 euron käyttömaksulla alamme maksaa uudelleen autoveroa autoista joista on jo maksettu täysi autovero. Näin viisaasti näkyy jälleen perussuomalaisten kädenjälki hallituksessa,ökyrikkaat saavat 100000 euron bemarit, audit ja mersut yli 10000 euron alennuksella ja köyhät persujakin äänestäneet maksavat näiden rikkaiden autoveroa korotetulla käyttömaksullaan.
- Halutaanko
Jaa ettei sitä voi perua kuten tehtiin paskalaillekkin?
- upr
Halutaanko kirjoitti:
Jaa ettei sitä voi perua kuten tehtiin paskalaillekkin?
Hyvä olisi jos peruttaisiin, mutta se oli persujen tärkein vaalilupaus, joten sitä ei varmaankaan peruta kaikesta järjettömyydestä huolimatta.
- mghntbt
Köyhä, älä huuda, se on vaan uusille autoille!
- kkosghy
Ei pidä paikkaansa, se tulee uusille ja myös vanhoille autoille, pian on käyttömaksu autonarvo samanhintaiset, perussuomalaista politiikkaa parhaimmillaan.
- IhmeRutinaaKöyhistä
kkosghy kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, se tulee uusille ja myös vanhoille autoille, pian on käyttömaksu autonarvo samanhintaiset, perussuomalaista politiikkaa parhaimmillaan.
Köyhällä ei ole autoon varaa. Se siitä, eli ei koske mitenkään köyhää.
- gxl
IhmeRutinaaKöyhistä kirjoitti:
Köyhällä ei ole autoon varaa. Se siitä, eli ei koske mitenkään köyhää.
Köyhillä nimenomaan on niitä muutaman satasen autoja, joissa käyttömaksu ja auton arvo on sama tai jopa alempi, korotuksen jälkeen.
- Soinin_Kupla
IhmeRutinaaKöyhistä kirjoitti:
Köyhällä ei ole autoon varaa. Se siitä, eli ei koske mitenkään köyhää.
Do diin, persuthan ovat sitten köyhän kansan puolella ja riistävät lupaustensa mukaan vain varakkaalta eliitiltä, jolla on varaa autoon.
- EiKoskeKöyhää
gxl kirjoitti:
Köyhillä nimenomaan on niitä muutaman satasen autoja, joissa käyttömaksu ja auton arvo on sama tai jopa alempi, korotuksen jälkeen.
Parempi siis saada ne miinat pois liikenteestä.
- Huhhuh---
IhmeRutinaaKöyhistä kirjoitti:
Köyhällä ei ole autoon varaa. Se siitä, eli ei koske mitenkään köyhää.
Köyhä ajaa päästöluokittelemattomalla autolla jonka vero yöli kaksinkertainen uusilla ökyautoilla ajelevien veroon nähden.
Nissan Pic upo 1985. Vero kommevuotta sitten 180 euroa vuosi. Nyt 230 euroa vuosi.
Näin köyhää rokotetaaan Suomessa. Tuohon 230 euroon jos lisätään se 60 joka ei riitä vanhan auton veroon tiulee vuosi vero jo 290 euroa luultavasti vanhan auton vero nousee 100 joten....
Täissäkin pitäsi kulkea... - Huuuuhuuuu
Huhhuh--- kirjoitti:
Köyhä ajaa päästöluokittelemattomalla autolla jonka vero yöli kaksinkertainen uusilla ökyautoilla ajelevien veroon nähden.
Nissan Pic upo 1985. Vero kommevuotta sitten 180 euroa vuosi. Nyt 230 euroa vuosi.
Näin köyhää rokotetaaan Suomessa. Tuohon 230 euroon jos lisätään se 60 joka ei riitä vanhan auton veroon tiulee vuosi vero jo 290 euroa luultavasti vanhan auton vero nousee 100 joten....
Täissäkin pitäsi kulkea...Vitonen kuukaudessa lisää veroa, voi voi kyllä köyhällä on kamalaa, että Soini nyt noin menee verottamaan voi voi.
- Persutimeemunaa
Huuuuhuuuu kirjoitti:
Vitonen kuukaudessa lisää veroa, voi voi kyllä köyhällä on kamalaa, että Soini nyt noin menee verottamaan voi voi.
On se hirveää. Rikas ei voi antaa kuulemma sitäkään...
- SurullistaImeskelyäVaan
Persutimeemunaa kirjoitti:
On se hirveää. Rikas ei voi antaa kuulemma sitäkään...
Missäs imeskelijä tuollaisen on kuullut? Nyppiikö kun alkavat varakkaat kieltäytyä maksamasta luuserin lusmuilua?
- Persutimeemunaa
SurullistaImeskelyäVaan kirjoitti:
Missäs imeskelijä tuollaisen on kuullut? Nyppiikö kun alkavat varakkaat kieltäytyä maksamasta luuserin lusmuilua?
Niin. Rikkaathan vain ottaisivat antamatta mitään vastineeksi. Se että saavat lapsilisät, kotihoidontuki, yritystuet, kotitalousvähennys ja kaiken kruununa maataloustuki, Ja opintotuki, matkavähennykset ja ilmainen koulutus ja terveydenhoito, äitiyspäiväraha ja eläkkeet vailla kattoa ei ilmeisesti riitä. No otetaan sitten tuet pois. Katsotaan miten kivaa sitten on. Ja tietysti rikas voi maksaa terveydenhuoltonsa ja turvallisuutensa ihan itse.
- seteliselkien.pSS
Soinistit kurittavat köyhiä ilman pienintäkään armoa. Vastaavaa häikäilemättömyyttä ja vaalilupausten pettämistä ei ole maassamme ennen nähty.
- VoiVittuTätäkinTolloa
;)
- selkiäriittääköyhillä
Voi kamala, että tämmönenkin köyhän vammaisen verottaminen pitää nähdä voi voi sentään köyhiä parkoja vammoineen, niin ja voi voi lapsesiakin köyhiä raukkoja voi voi - ennen näkemätöntä voi voi.
- Persutimeekyrpää
Eli nyt sen pienituloisen yksinhuoltajan autokin viedään. Aluksi viedään hänen lapsiltaan koulutus ja vanhemmiltaan hoitajat. Että sellaisia riistoporvareita ja valtioterroristeja...
- kkHE
On se surkeeta että kyrvänimijätkin on nykyään niin köyhiä, ja yksihuoltajia voi voi sentään, että Soini ja persut nyt kyrvänimijän rahat ja auton vievät ja yksinhuoltaja köyhä raukka, varmaan jolu vammakin tulee ja eläkeläiseksi ainakin voi voi
- Persutimeemunaa
kkHE kirjoitti:
On se surkeeta että kyrvänimijätkin on nykyään niin köyhiä, ja yksihuoltajia voi voi sentään, että Soini ja persut nyt kyrvänimijän rahat ja auton vievät ja yksinhuoltaja köyhä raukka, varmaan jolu vammakin tulee ja eläkeläiseksi ainakin voi voi
Niin. Sinusta natsista ja pedofiilista on mukavaa pilkata vähäosaisia. Sairas olet. Ampuisit itsesi ja mahdolliset lapsesi ja tekisit maailmasta paremman paikan.
- ImeMitäImetLuuseri
Persutimeemunaa kirjoitti:
Niin. Sinusta natsista ja pedofiilista on mukavaa pilkata vähäosaisia. Sairas olet. Ampuisit itsesi ja mahdolliset lapsesi ja tekisit maailmasta paremman paikan.
Ei vähäosaisia, vaan teitä raasuja, jotka koetatte tehdä asiaanne säälittävämmäksi "ratsastamalla" köyhyydellä, lapsuudella, eläköitymisellä ja vammaisuudella ja yksinhuoltajuudella ;D
- Persutimeemunaa
ImeMitäImetLuuseri kirjoitti:
Ei vähäosaisia, vaan teitä raasuja, jotka koetatte tehdä asiaanne säälittävämmäksi "ratsastamalla" köyhyydellä, lapsuudella, eläköitymisellä ja vammaisuudella ja yksinhuoltajuudella ;D
Kyllähän tuota pilkkaat. Se että joku on oikeasti huolissaan vähempiosaisista taitaa olla sinulle vieras asia.
- jörgens
Pullukka imee kansan kuiviin.
- Knikkerton
Stubbia ei kai oikein voi pullukaksi sanoa?
- armottomien.pSS
Soini lyö köyhää kuin vierasta sikaa. Älytöntä.
- PönttöäköAhdistaa
armottomien.pSS kirjoitti:
Soini lyö köyhää kuin vierasta sikaa. Älytöntä.
Mitähän Soini tuohon liittyy? Ulkoministeri?
- PersuOfFinland
PönttöäköAhdistaa kirjoitti:
Mitähän Soini tuohon liittyy? Ulkoministeri?
Niin. Eihän se persu ikinä mittää. Mukana vaan roikkuu. Kuka tampio luulee että olisi mukana asioista päättämässä.
- älkäävatuloikovaanmaksak
No eu tarvitsee paljon rahaa.. pakkohan sitä on kansalta lypsää joka käänteessä.
- EiPitäisiOllaVaikeaa
EU;n rahanpoltosta on siis päästävä eroon, eli lakattava syöttämästä sitä sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581