Ajoneuvoveron korotus yhtäkkiä tuplaantui

Tuplat

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjhjhjj

      Se on jo paljon köyhälle. Mutta mitäpä Soini siitä välittää mustan auton takapenkillä.

      • köyhäKöyhempiKöyhinparka

        Haista paska sen köyhyytesi kanssa - köyhällä ei ole muutenkaan varaa autoon, joten se siitäö virrestä !!


      • Mustat autot pitäisi ottaa pois ministereiltä. Siitäkin tulisi säästöä. Ajaisivat omillaan, niin muutkin ihmiset tekevät.


      • M1978 kirjoitti:

        Mustat autot pitäisi ottaa pois ministereiltä. Siitäkin tulisi säästöä. Ajaisivat omillaan, niin muutkin ihmiset tekevät.

        Ainakin ministeriautojen väri pitäisi vaihtaa harmaaseen tai ruskeaan, ettei niitä tarvitsisi olla joka likakerroksen välissä pesettämässä.


    • upr

      Tämä 60 euron korotus on edellisen hallituksen päättämä korotus, joka tulee ensivuoden alussa. Autoveron mahdollisesta alentamisesta johtuva ennakoitu 30 euron korotus on uusi korotus tuon 60 euron päälle, eli saamme keskimäärin ainakin 90 euron korotuksen käyttömaksuihin.Tällä uudella 30 euron käyttömaksulla alamme maksaa uudelleen autoveroa autoista joista on jo maksettu täysi autovero. Näin viisaasti näkyy jälleen perussuomalaisten kädenjälki hallituksessa,ökyrikkaat saavat 100000 euron bemarit, audit ja mersut yli 10000 euron alennuksella ja köyhät persujakin äänestäneet maksavat näiden rikkaiden autoveroa korotetulla käyttömaksullaan.

      • Halutaanko

        Jaa ettei sitä voi perua kuten tehtiin paskalaillekkin?


      • upr
        Halutaanko kirjoitti:

        Jaa ettei sitä voi perua kuten tehtiin paskalaillekkin?

        Hyvä olisi jos peruttaisiin, mutta se oli persujen tärkein vaalilupaus, joten sitä ei varmaankaan peruta kaikesta järjettömyydestä huolimatta.


    • mghntbt

      Köyhä, älä huuda, se on vaan uusille autoille!

      • kkosghy

        Ei pidä paikkaansa, se tulee uusille ja myös vanhoille autoille, pian on käyttömaksu autonarvo samanhintaiset, perussuomalaista politiikkaa parhaimmillaan.


      • IhmeRutinaaKöyhistä
        kkosghy kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, se tulee uusille ja myös vanhoille autoille, pian on käyttömaksu autonarvo samanhintaiset, perussuomalaista politiikkaa parhaimmillaan.

        Köyhällä ei ole autoon varaa. Se siitä, eli ei koske mitenkään köyhää.


      • gxl
        IhmeRutinaaKöyhistä kirjoitti:

        Köyhällä ei ole autoon varaa. Se siitä, eli ei koske mitenkään köyhää.

        Köyhillä nimenomaan on niitä muutaman satasen autoja, joissa käyttömaksu ja auton arvo on sama tai jopa alempi, korotuksen jälkeen.


      • Soinin_Kupla
        IhmeRutinaaKöyhistä kirjoitti:

        Köyhällä ei ole autoon varaa. Se siitä, eli ei koske mitenkään köyhää.

        Do diin, persuthan ovat sitten köyhän kansan puolella ja riistävät lupaustensa mukaan vain varakkaalta eliitiltä, jolla on varaa autoon.


      • EiKoskeKöyhää
        gxl kirjoitti:

        Köyhillä nimenomaan on niitä muutaman satasen autoja, joissa käyttömaksu ja auton arvo on sama tai jopa alempi, korotuksen jälkeen.

        Parempi siis saada ne miinat pois liikenteestä.


      • Huhhuh---
        IhmeRutinaaKöyhistä kirjoitti:

        Köyhällä ei ole autoon varaa. Se siitä, eli ei koske mitenkään köyhää.

        Köyhä ajaa päästöluokittelemattomalla autolla jonka vero yöli kaksinkertainen uusilla ökyautoilla ajelevien veroon nähden.

        Nissan Pic upo 1985. Vero kommevuotta sitten 180 euroa vuosi. Nyt 230 euroa vuosi.

        Näin köyhää rokotetaaan Suomessa. Tuohon 230 euroon jos lisätään se 60 joka ei riitä vanhan auton veroon tiulee vuosi vero jo 290 euroa luultavasti vanhan auton vero nousee 100 joten....

        Täissäkin pitäsi kulkea...


      • Huuuuhuuuu
        Huhhuh--- kirjoitti:

        Köyhä ajaa päästöluokittelemattomalla autolla jonka vero yöli kaksinkertainen uusilla ökyautoilla ajelevien veroon nähden.

        Nissan Pic upo 1985. Vero kommevuotta sitten 180 euroa vuosi. Nyt 230 euroa vuosi.

        Näin köyhää rokotetaaan Suomessa. Tuohon 230 euroon jos lisätään se 60 joka ei riitä vanhan auton veroon tiulee vuosi vero jo 290 euroa luultavasti vanhan auton vero nousee 100 joten....

        Täissäkin pitäsi kulkea...

        Vitonen kuukaudessa lisää veroa, voi voi kyllä köyhällä on kamalaa, että Soini nyt noin menee verottamaan voi voi.


      • Persutimeemunaa
        Huuuuhuuuu kirjoitti:

        Vitonen kuukaudessa lisää veroa, voi voi kyllä köyhällä on kamalaa, että Soini nyt noin menee verottamaan voi voi.

        On se hirveää. Rikas ei voi antaa kuulemma sitäkään...


      • SurullistaImeskelyäVaan
        Persutimeemunaa kirjoitti:

        On se hirveää. Rikas ei voi antaa kuulemma sitäkään...

        Missäs imeskelijä tuollaisen on kuullut? Nyppiikö kun alkavat varakkaat kieltäytyä maksamasta luuserin lusmuilua?


      • Persutimeemunaa
        SurullistaImeskelyäVaan kirjoitti:

        Missäs imeskelijä tuollaisen on kuullut? Nyppiikö kun alkavat varakkaat kieltäytyä maksamasta luuserin lusmuilua?

        Niin. Rikkaathan vain ottaisivat antamatta mitään vastineeksi. Se että saavat lapsilisät, kotihoidontuki, yritystuet, kotitalousvähennys ja kaiken kruununa maataloustuki, Ja opintotuki, matkavähennykset ja ilmainen koulutus ja terveydenhoito, äitiyspäiväraha ja eläkkeet vailla kattoa ei ilmeisesti riitä. No otetaan sitten tuet pois. Katsotaan miten kivaa sitten on. Ja tietysti rikas voi maksaa terveydenhuoltonsa ja turvallisuutensa ihan itse.


    • seteliselkien.pSS

      Soinistit kurittavat köyhiä ilman pienintäkään armoa. Vastaavaa häikäilemättömyyttä ja vaalilupausten pettämistä ei ole maassamme ennen nähty.

      • VoiVittuTätäkinTolloa

        ;)


      • selkiäriittääköyhillä

        Voi kamala, että tämmönenkin köyhän vammaisen verottaminen pitää nähdä voi voi sentään köyhiä parkoja vammoineen, niin ja voi voi lapsesiakin köyhiä raukkoja voi voi - ennen näkemätöntä voi voi.


    • Persutimeekyrpää

      Eli nyt sen pienituloisen yksinhuoltajan autokin viedään. Aluksi viedään hänen lapsiltaan koulutus ja vanhemmiltaan hoitajat. Että sellaisia riistoporvareita ja valtioterroristeja...

      • kkHE

        On se surkeeta että kyrvänimijätkin on nykyään niin köyhiä, ja yksihuoltajia voi voi sentään, että Soini ja persut nyt kyrvänimijän rahat ja auton vievät ja yksinhuoltaja köyhä raukka, varmaan jolu vammakin tulee ja eläkeläiseksi ainakin voi voi


      • Persutimeemunaa
        kkHE kirjoitti:

        On se surkeeta että kyrvänimijätkin on nykyään niin köyhiä, ja yksihuoltajia voi voi sentään, että Soini ja persut nyt kyrvänimijän rahat ja auton vievät ja yksinhuoltaja köyhä raukka, varmaan jolu vammakin tulee ja eläkeläiseksi ainakin voi voi

        Niin. Sinusta natsista ja pedofiilista on mukavaa pilkata vähäosaisia. Sairas olet. Ampuisit itsesi ja mahdolliset lapsesi ja tekisit maailmasta paremman paikan.


      • ImeMitäImetLuuseri
        Persutimeemunaa kirjoitti:

        Niin. Sinusta natsista ja pedofiilista on mukavaa pilkata vähäosaisia. Sairas olet. Ampuisit itsesi ja mahdolliset lapsesi ja tekisit maailmasta paremman paikan.

        Ei vähäosaisia, vaan teitä raasuja, jotka koetatte tehdä asiaanne säälittävämmäksi "ratsastamalla" köyhyydellä, lapsuudella, eläköitymisellä ja vammaisuudella ja yksinhuoltajuudella ;D


      • Persutimeemunaa
        ImeMitäImetLuuseri kirjoitti:

        Ei vähäosaisia, vaan teitä raasuja, jotka koetatte tehdä asiaanne säälittävämmäksi "ratsastamalla" köyhyydellä, lapsuudella, eläköitymisellä ja vammaisuudella ja yksinhuoltajuudella ;D

        Kyllähän tuota pilkkaat. Se että joku on oikeasti huolissaan vähempiosaisista taitaa olla sinulle vieras asia.


    • jörgens

      Pullukka imee kansan kuiviin.

      • Knikkerton

        Stubbia ei kai oikein voi pullukaksi sanoa?


      • armottomien.pSS

        Soini lyö köyhää kuin vierasta sikaa. Älytöntä.


      • PönttöäköAhdistaa
        armottomien.pSS kirjoitti:

        Soini lyö köyhää kuin vierasta sikaa. Älytöntä.

        Mitähän Soini tuohon liittyy? Ulkoministeri?


      • PersuOfFinland
        PönttöäköAhdistaa kirjoitti:

        Mitähän Soini tuohon liittyy? Ulkoministeri?

        Niin. Eihän se persu ikinä mittää. Mukana vaan roikkuu. Kuka tampio luulee että olisi mukana asioista päättämässä.


    • älkäävatuloikovaanmaksak

      No eu tarvitsee paljon rahaa.. pakkohan sitä on kansalta lypsää joka käänteessä.

      • EiPitäisiOllaVaikeaa

        EU;n rahanpoltosta on siis päästävä eroon, eli lakattava syöttämästä sitä sinne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe