jag är en helt vanlig finlandssvensk tjej som söker mera vänner. Alla jag känner är oftast upptagna med familj eller jobb. Så jag söker andra som också har tid och vill göra något på helgerna . Helst i åldern 35-45 . ( Mellan Vasa och kristinestad , helst ) skriv gärna någon rad, om du är i liknande situation...
Jag söker vänner
Loella
2
197
Vastaukset
- söker_oxå_vänner
Hej! Jag är en snart 27-årig finskspråkig man från Åbo trakten. Jag skulle vilja hitta en svenskspråkig tjejkompis (alltså inte en flickvän), antingen från Åbo eller annanstans.
Jag är också en helt vanlig kille, som tycker om idrott, nästan alla slags musik, att titta på filmer och tv-serier. Dessutom är jag lite av en filosof, jag tycker om att fundera på saker, ofta ganska djupt. Hoppas någon blir intresserad! :)- Loella
Hej ! Låter bra. Jag söker också bara vänner, inte pojkvän. Du får skriva till min mail adress om du vill. [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19811773
- 585549
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462857Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152484- 402455
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342023Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71727- 341670