Kansalaisen sähköposti ei toimi

Sähköpostisähläri

Kansalaisen sähköposti (tamperelainen.org) lakkasi toimimasta eilen 15.6. Tietääkö kukaan syytä ja onko kenelläkään mitään käsitystä kuinka kauan vian korjaaminen voi kestää. (En pääse edes aloitussivulle)

12

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainatoimii

      www.gmail.com

      Toimii aina toisin kuin nämä humpuukkisähköpostit.

      • iSpy

        Kaikki kakarat eivät voi ymmärtää että sähköposteja on käytetty jo ennen Gmailin avautumista kaikille (2007).
        Kaikki kakarat eivät voi ymmärtää että kaikkia asioita ei laiteta samaan vakoilukoriin vaikka sitä johonkin käyttäisikin.


      • 3-5
        iSpy kirjoitti:

        Kaikki kakarat eivät voi ymmärtää että sähköposteja on käytetty jo ennen Gmailin avautumista kaikille (2007).
        Kaikki kakarat eivät voi ymmärtää että kaikkia asioita ei laiteta samaan vakoilukoriin vaikka sitä johonkin käyttäisikin.

        Minulle on yhdentekevää jos joku gmail tai hotmail käyttää tietojani omiin tarkoituksiinsa, ei ole kovin todennäköistä että siitä aiheutuu minulle mitään ongelmia, mutta suomalainen hämäräfirma on jo aivan eri tason riski.

        Jos kahdesta hämärästä on valittava, niin valintani ei ole suomalainen hämäräfirma.

        Onneksi näiden välillä ei tarvitse valita, on turvallisiakin tapoja käyttää sähköpostia.


      • kluukeri
        3-5 kirjoitti:

        Minulle on yhdentekevää jos joku gmail tai hotmail käyttää tietojani omiin tarkoituksiinsa, ei ole kovin todennäköistä että siitä aiheutuu minulle mitään ongelmia, mutta suomalainen hämäräfirma on jo aivan eri tason riski.

        Jos kahdesta hämärästä on valittava, niin valintani ei ole suomalainen hämäräfirma.

        Onneksi näiden välillä ei tarvitse valita, on turvallisiakin tapoja käyttää sähköpostia.

        Kertoisitko meille muillekin mikä on turvallinen tapa käyttää sähköpostia?


      • nämänäin
        kluukeri kirjoitti:

        Kertoisitko meille muillekin mikä on turvallinen tapa käyttää sähköpostia?

        Tämä

        1. Laittaa siihen vahvan ja hankalan salasanan
        2. Käyttää kaksivaihesta tunnistautumista
        3. Ei jaa salasanaa ja ei anna sähköpososoitetta kelle tahansa


    • Realisti111111

      Palvelun takana oleva minifirma ei ole koskaan vaikuttanut järin luotettavalta.

      Palveluntarjoajaan on ollut hyvin vaikeata jos ei mahdotonta saada yhteyttä. Käyttökatkoksia ja muita häiriöitä on ollut aina. Sähköpostit menevät ja tulevat miten sattuu.

      Ainakaan minulle palvelu ei täytä mitään turvallisen sähköpostipalvelun ehtoja.

      Ja huom palvelua on tarjottu jopa kuntien käyttöön.. Ja moni on valinnut tämän palvelun tärkeimpien asioidensa hoitamiseen..

      Käyttäisitte aivojanne..

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/1985382
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/10806933

      • Domainien tiedoissa lukee, että olisi yksityishenkilön omistuksessa eikä minkään firman.

        Alkaisitko sinä vaikka poistaa omalta Facebook sivultasi jonkun kirjoittamaan kommenttia josta joku toinen pahoittaa mielensä? Jos vaikka olet silloin juhannusta viettämässä ja jotain parempaakin tekemistä.


    • Ota yhteyttä ylläpitäjään ja kysy?

      Admin Organization:Yksityinenomistaja
      Admin Street: Srkiniementie15C53
      Admin City:Helsinki
      Admin State/Province:
      Admin Postal Code:00210
      Admin Country:FI
      Admin Phone: 358.405300022
      Admin Phone Ext:
      Admin Fax:
      Admin Fax Ext:
      Admin Email:[email protected]

      Aika jännä että tarjoaa sähköpostia mutta käyttää sitten itse hotmail.com tiliä.

      No ehkä siksi jos oma palvelu on pa5kana niin sitten toimii hotmail backuppina.

      Firma sijaitsee Lauttasaaressa, täällä: https://www.google.fi/maps/place/Särkiniementie 15, 00210 Helsinki/@60.151433,24.877426,3a,75y,109.58h,102.39t/data=!3m5!1e1!3m3!1snfN0wYXP-Tw8J325Ia1wmQ!2e0!6s//geo0.ggpht.com/cbk?cb_client=maps_sv.tactile&output=thumbnail&thumb=2&panoid=nfN0wYXP-Tw8J325Ia1wmQ&w=374&h=75&yaw=93&pitch=0&thumbfov=120&ll=60.151433,24.877426!4m2!3m1!1s0x46920a5f3950e0e5:0x8783f53806d23de8!6m1!1e1

      • Tai no, firma ja firma. Todennäköisemmin yksityishenkilö.


    • Yksityishenkilön ollessa kyseessä, tuskin pilaa juhannustaan ja jos palvelin on ehjä niin kai se sen ensi viikolla boottaa kun huomaa ettei pelaa. Jos palvelin on rikki niin vaikea sanoa.

      Eli jos kyse on yksityishenkilöstä kuten domainin tiedot antaa ymmärtää niin tässä tuskin on mitään velvollisuutta. Jos lainaat mulle USB-tikkua ja kopioin sinne tiedoston niin ei se sinun tehtäväsi ole siitä vastata millään tavalla.

      Tai jos sinun Facebook sivut vaikka ei pelaa tai joku kirjoitellut sinne jonkun tekstin joka pahoittaa jonkun toisen mieltä, ei sinulla ole mitään velvoitetta tehdä omalle Facebook sivullesi yhtään mitään ja tuskin kiinnostaa jos teet juhannuksen kynnyksellä jotain muuta.

    • bebo

      Sain numerosta 0405300022 vastauksen sähköposti toimii taas. Pääsin myös kirjautumaan omaan sähköpostiini.

      • viisaskana

        www.gmail.com

        Toimii aina toisin kuin nämä humpuukkisähköpostit. Käyttäkää sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe