Suoravetoiset palaa

hgtft

12

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tolloo

      Onneksi oli Lontoon ja Pariisin murteella niin mäkin ymmärsin.

    • eisenväliä

      eisenväliämillämurteellatuskinkukaanenääpalaatyönnetäväänkarttiinsaataasostaakokosetinuuttajavanhatonarvottomiakylläkaiperusongelmaontänäpäivänänäissäharrastusmahdollisuuksienpaljoudessajataloustilanteessayhteensä

    • Antiikkimosia

      CIK siis teki arvoluokistaan teknisesti historic-kalustolla ajettavia historic-luokkia. Vilpittömät onnentoivotukset. Otetaanko seuraavaksi ponttoonit pois ja kielletään mittarit ja tiedonkeruu sekä sallitaan vain vaijerikäyttöiset jarrut?

      • Rotaxhenkeä

        Edullinen, yksinkertainen ja helppo huoltaa. Uudet CIK mosat kuulostavat siltä mitä Rotax kilpaileminen oli 10-15 vuotta sitten!


      • lkjyccgjj
        Rotaxhenkeä kirjoitti:

        Edullinen, yksinkertainen ja helppo huoltaa. Uudet CIK mosat kuulostavat siltä mitä Rotax kilpaileminen oli 10-15 vuotta sitten!

        Ainoa ero on se että näitä saa viilata ja duunata. Viripajat syö ne rahat mitä koneen ostossa säästyy. Lisäksi muutama päivitetty sylinteri joka vuosi. Ei uusi kone tule kustannuksia merkittävästi pudottamaan.


      • cikki

        Rotaxia duunataan kans ja lisäks pitää löytää kaikki oikeet osat. Rotax on monimutkasempi ja kalliimpi huoltaa kun uudet CIKki koneet.


    • transleit

      Käänsin tuon josko joku ei muutoin ymmärtänyt tekstiä.

      Johtuvat pitkä ja läheinen yhteistyö CIK-FIA ja suuret valmistajat, uusi erittely 2016 kart moottorit esitellään virallisesti toisessa kilpailu 2015 CIK-FIA EM KF ja KF-Junior Isossa-Britanniassa klo PF International piiri. Yksinkertaisuus, keveys, suorituskyvyn ja kustannustehokkuuden olivat tärkeimmät huolenaiheet suunnittelijoiden uuden OK ja OK-Junior moottoreita. Tavoitteena on laajentaa käyttää näitä moottoreita eri kansallisissa mestaruuskilpailuissa ympäri maailmaa.
      Käyttöönotto vuonna 2007 KF moottoreiden on aiheuttanut rajoituksen kansainvälisessä luokat ovat korkean tason kilpailuja vuosien varrella, ja samalla vähentää kuljettajien mukana kansainvälisissä kilpailuissa. Uuden tiimi CIK-FIA, takana johtaja Mr. Kees van de Grint, päättäneet tehdä työtä laajentaa pohja kilpailijoiden kuten tapahtui vuonna aikaan ICA ja FA moottoreita. Näin uusi OK asetus syntyi joka tulee voimaan vuonna 2016.
      Ilmeisistä taloudellisista syistä, uudet OK moottoreiden luottaa jo tehdyn työn kanssa KF, samalla erottuu tärkeimmät kohdat. Siksi, kytkin, sähkö-käynnistin, sähköjohdot ja akku menee, ja tuloksena yksinkertaistaminen on vähemmän painoa ja parantaa luotettavuutta. OK moottoreissa on suoravetoa mukaisesti alkuperää Karting. Autoista on paineenalennusventtiili helpon käynnistyksen.
      Lukuisat testit toteutetaan tiiviissä yhteistyössä useiden valmistajien vuodesta 2013 ovat ohjanneet kehitystä uusia säännöksiä. Moottorin tilavuus on 125cc on säilytettävä samoin kuin sisäinen tasapainotusjärjestelmän, ja vesipumppu voi olla joko sisäinen tai ulkoinen. Lisäksi päätettiin käyttää samantyyppisiä perhonen kaasuttimen kuin ennen, joiden halkaisija on 24mm on ok ja 20 mm OK-Junior. Vastaavat maksimikierrosnopeutta on vahvistettu 16000 rpm ja 14000 RPM. Pakoputkia on OK ja OK-Junior ovat erityisiä monotyypit ja oltava tyyppihyväksytty. Erityiset monotypia valta venttiili oltava tyyppihyväksytty OK moottori.
      Mukaisesti suositusten FIA Safety Commission, vaaka on tarkistettu alaspäin: vähintään 145kg, mukaan lukien kuljettaja, sillä OK luokka ja 140kg varten OK-Junior.
      Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, valmistajat ovat sitoutuneet tarjoamaan uusia OK moottoreita vähittäismyyntihinta on noin € 2000.
      Tämän uuden asetuksen, CIK-FIA haluaa palauttaa kansainvälisiä luokkia SM laajemman pohjan kuljettajia. Monet ASNs, kuten suurin, ovat jo ilmoittaneet olevansa valmiita noudattamaan tätä path.The OK moottorit esitellään PF Internationalin 20. ja 21 kesäkuu 2015 mielenosoitusten aikana radalla ja mahdollisuus tutkimusten muutaman lehdistön.

    • Äläkäännä

      Ei kannata tota kääntäjän uraa harkita kuitenkaan.

    • palokunta1234

      Kytkimellä ei pala ;)

    • kultaisetvuodetpalaa

      Viimeisimpänä mutta ei vähäisimpänä cik lupaa ettei hinta tule missään nimessä olemaan alle 2000€.

    • Epätietoinenko

      Minne tämä luokka on nyt hukkunut

    • efhvqoierh

      Ei se mihinkään ole hukkunut. Luokitukset tulee ens kuussa. Voimaan vuodenvaihteeessa. Euroopassa aletaan ajaan talvella ja suomessa ens kesänä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7465
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4108
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2386
    7. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2278
    9. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2268
    10. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2256
    Aihe