Heippa! Voisiko joku jelpata! Tarvitsisin vanhan veneeni moottorin Volvo Penta MD5A sylinterin kannessa olevan pyöreän Plugin, joka on kierteellä kannessa kiinni ja johon tulee kierteellä jäähdytysveden ylikuumenemisanturi kiinni!
Olisikohan jollain nurkissa vanha moottori tai kansi jossa vielä tämä Plugi on kiinni?? ... niin ei tulisi pitkää paussia kesän purjehduksiin!
email: [email protected]
Lämp.T: Jarmo, s/y Hekla
Löytyiskö Plugi ?, Volvo Penta MD5A
4
<50
Vastaukset
- diesel2222
Kokeile facebookin "vene- ja tarvike"-kirpputoria.
- Md5
Ruotsista löytyy hyvin md 5 varaosia. Kysyppä sieltä
- hoonoruotti
Voisitko osoittaa jotain osoitetta josta näitä nopeasti saisi, on tuo Ruottin kieli hakusesssa...
- Ja_jos
Muu ei auta niin sorvissa tulee. Kannen kierteestä halkaisija ja nousu - vp:kin sen kertoo ja anturipalikka mukaan tai samat mitat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161