Mihin isä ja poika suuntaavat juhannuksena? Perseestäni tulee kohta kovaa paskaa.
Tomi ja Santtu ja Juhannus
10
258
Vastaukset
- haukaa.juslandeeraa
Menkää mäkkäriin testaamaan, mahtuuko jättihamppari juuri sinun KITAASI :D
- remonttihuomennako
Remonttia, oikoa kevyitä väliseiniä. Heti kun voimia. Ei kai tässä muukaan auta?
- otin_taas_yhden
naps.
- ovipönkkä-
Voi teitä juopporaasuja, kuinka minä teitä säälinkään. Kohta olette sairaalassa keltaisina ja pelokkaina rukoilemassa jumalalta vielä sitä yhtä ihmettä, joka pelastaisi teidän henkiriepunne. Minä sen sijaan en ole juonut kohta kokonaiseen kolmeen vuorokauteen.
- mr.pirkka
Tottakai olen keltainen, olenhan osa Simpsonien sukuhaaraa.
- aiskejeuhgeg
Kuinka paljon ovipönkkä juot n. kk aikana?
- Anonyymi00009
Ovipönkkä on eloton, herra aurinkoisen kehittämä kulkueste. Se siis juo eikä syö.
- Kuolema_Kylmäkädelle_ry
Tomi, eli Kylmis väitti uusimmassa videossaan, että sai ainakin vuoden lisäaikaa ryyppyputkeensa, kun tilasi Tokmannilta Möllerin Omega 3 kalanmaksaöljykapseleita.
- Kylmät_kädet_aito
Jos te velliperseet kokisitte edes hetken niitä sisuskalukipuja, joita meikä kokenut päivittäin jo vuosien ajan, niin olisitte päivystyksessä tärisemässä, kauhunsekainen ilme naamalla.
- Anonyymi00010
Mitä ukkojen juhannussuunnitelmissa vuonna 2026?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931382
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253647Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584