Miten tuo MF, eli käsitarkennus toimii? Olen yrittänyt lukea manuaalia ja kokeilla vaikka miten mutta ei oikein selviä. Hämärässä tarkentaminen on myös ongelma, onko jollakin ratkaisua?
Olympus uz 750, käsitarkennus
5
1126
Vastaukset
- toimii
paina menu-näppäintä pitkään, jolloin näyttöön tulee MF
- Timo K.
Kiitos neuvosta. Otin jonkun verran kuvia MF-asennossa. Tuli aika monta epätarkkaa kuvaa, vaatii harjoitelua...
- lupu
Timo K. kirjoitti:
Kiitos neuvosta. Otin jonkun verran kuvia MF-asennossa. Tuli aika monta epätarkkaa kuvaa, vaatii harjoitelua...
Se tarkennuskkuna on aika outo verrattuna
perinteiseen järkkäriin.
en oikein ole sinut sen kanssa,tökkii pahasti.
tämä ohjelma väitti minun kirjoittaneen
samanlaisen jutun, mutt tais tarkoittaa otsikkoa?Joten muutan sitä hieman. - Tilli
En ollutkaan tuollaista kikkaa tajunnut, vaikka mielestäni ohjekirjan olen lukenut etukannesta takakanteen aika monta kertaa, omistan kylläkin c-770 :) Muttah, jokapäivä oppii jotain uutta...
- 750
On todella huono tuo hämärätarkennus ja linssin pienikin likaisuus pahentaa entisestään. Olen olllut kameraani tosi tyytyväinen, mutta ed.mainittu miinus on niin iso, että sen vuoksi olen jo moneen kertaan harkinnut vaihtaa kameraa...Olisi edes pieni infra-apuvalo, mutta kun ei mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952727Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82922589Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412324Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171102Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään461077- 57772
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10771- 19699
- 55682