Mökki Kalajoelta. Oma ranta [ESITTELYVIDEO!]

Mökkiherra

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mökkiherra

      Tarjoa rohkeasti!

    • Raparperikesä

      Mahtavan näkönen paikka! Mitä kaikkea tuossa on rempattu?

    • Mökkiherra

      Viiden vuoden sisään:
      -Käyttövesiputket uusittu liittymästä asti
      -Uudet Tiivi ikkunat koko taloon
      -Ilmalämpöpumppu asennettu
      -Laminaatit laitettu
      -Sisäkatto paneloitu
      -Seinät tapetoitu
      -WC paneloitu
      -Uudet kaapistot (Keittiö, WC, MH, OH)
      -Höyrysuihkukaappi asennettu
      -Keittiöremontti tehty
      -Kiertovesipumppu vaihdettu
      -Ulkomaalaus tehty
      -2x Terassi rakennettu
      -Ulkosauna laitettu/käsitelty
      -Laituri rakennettu
      -Parkkipaikka sepelöity
      -Laatoitettu pihapolku tehty
      -Peltikatto uusittu
      -Ulkorakennus maalattu ja ovet uusittu
      -Suihkulähde ja kukkapenkkejä laitettu
      -ym. pientä

      Niin ja huonekalut kuuluvat kauppahintaan!!!

    • Mökkiherra

      Niin ja kohde tosiaan heti vapaa! Vaihdetaan isompaan perheenlisäyksen myötä. Ollut ympärivuotisena asuntona.

    • Raparperikesä

      Pitääkin jutella tuon ukon kanssa, kun olen havitellut mökkiä jo pidemmän aikaa.

    • Ryhmysauva5353

      Loistava video! :DD Kyllä alko tehä kummasit mieli päästä mummolle!!!!!!!! Harmi vaan et mummo joutu sairaalaan! Itekkin uinu tuolla monet kesät

      • Puolet_pois

        Onko se mummon asunto vai nuoren perheen, jolle tuli perheenlisäystä? Päätä jo!

        Ukko kirjoitti itsensä pussiin. Eikä tuo ole hintaansa nähden hääppöinen paikka.


      • Mökkiherra

        En ole tainnut mummoista puhua. Kyllä se ihan meillä on ollut ympärivuotisessa käytössä ja nyt olisi tarkoitus isompaan vaihtaa perheenlisäyksen myötä. Eikä kyse ole mistään murjusta vieri viereen tuputetulla alueella, vaan hyväkuntoisesta remontoidusta kohteesta omalla rannalla ja silti lähellä palveluita. Hinta on täysin kilpailukykyinen ja voit ilmoitella, jos löydät tämän tasoisen kohteen jostain halvemmalla muualta kuin korvesta. Olishan se mahtavaa, jos kaiken sais aina ilmaiseksi. ;)


      • Puolet_pois
        Mökkiherra kirjoitti:

        En ole tainnut mummoista puhua. Kyllä se ihan meillä on ollut ympärivuotisessa käytössä ja nyt olisi tarkoitus isompaan vaihtaa perheenlisäyksen myötä. Eikä kyse ole mistään murjusta vieri viereen tuputetulla alueella, vaan hyväkuntoisesta remontoidusta kohteesta omalla rannalla ja silti lähellä palveluita. Hinta on täysin kilpailukykyinen ja voit ilmoitella, jos löydät tämän tasoisen kohteen jostain halvemmalla muualta kuin korvesta. Olishan se mahtavaa, jos kaiken sais aina ilmaiseksi. ;)

        Ilmoita sä tänne kun saat sen myytyä. Hälytyskellot soivat tuosta "Ryhmysauvan" kommentista.


      • Mökkiherra

        Kyllä lupaan päivittää tänne, kun kohde on myyty, jotta vältyttäisiin turhilta yhteydenotoilta. Kyseistä kommentoijaa (Ryhmysauva5353) en tunne. Kohde on välittäjällä myynnissä ja siihen tehdään asianmukainen kuntotarkastus ennen myyntiä. Maksoimme kohteesta viisi vuotta sitten saman hinnan mitä nyt pyyntinä ja olemme laittaneet siihen rahaa n. 30 000€:n edestä. Lisäksi annamme huonekalut samaan hintaan, jotta muutto kohteeseen olisi helpompaa (ja koska ne eivät sovi uuden asuntomme sisustukseen). Emme siis missään nimessä tavoittele voittoa / yritä huijata ihmisiä. Haluamme vain kääntää uuden sivun elämässä ja siirtyä eteenpäin. Pelaamme täysin avoimin kortein ja vastaamme mielellämme kysymyksiin. Laitoin tänne vain ilmoituksen tehostamaan mainontaa, jotta kohde tavoittaisi mahdollisimman monta kiinnostunutta. Kiitos huolenpidosta!


    • Ryhmysauva5353

      Hahaha! Nauroin niin kun luin noita kommentteja! xD En mä tuolla oo uinu ku mummolassa tossa lähistöllä!!!

    • Reissaaja72

      Millos tota vois tulla kattelee? Asun Helsingin seudulla ja oon tulossa sinne päin tuossa heinäkuun lopulla. Onnistuuko joskus siinä 25-31.7.?

    • Mökkiherra

      Kyllä tuo hyvin käy. Kohde on välittäjällä myynnissä, joten näyttöjä voi varata myyntisivustolla olevasta numerosta. Myös videon lopussa on banneri, josta numero löytyy. Voi kyllä olla, että kohde on jo siihen mennessä mennyt. On ollut hyvin kyselyitä ja yleisnäyttöäkin tulossa tuossa heinäkuun alussa tulossa. Katsotaan kuka kohteen ehtii napata itselleen. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      58
      4274
    2. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      92
      1705
    3. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1269
    4. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      48
      1119
    5. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      64
      1046
    6. Kaksisataa kilometriä on pitkät niin..

      Vai onko se sinusta niin, mies?
      Ikävä
      92
      707
    7. Ajattelen minä sua vieläkin mies

      Ja välillä tulee kyyneleet silmiin kun tajuan että näin tämä sitten menikin. Ikävä on, koska olet rakkauteni. En ole nyt
      Ikävä
      40
      689
    8. Vielä yksi juttu

      Kaipaan sinua enemmän kuin omaa sieluani. Olet rakas minulle.
      Ikävä
      73
      688
    9. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      32
      685
    10. On muuten meidän kylän poikia.

      Surullinen uutinen. Toivotaan, että uhri saa tarvitsemansa avun. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b497ba33-7a82-415d
      Tornio ja Haaparanta
      6
      664
    Aihe