Onko kokemusta kenelläkään

kovastiodotan

Kuinka nopeasti Ilmarinen/Ovenia maksaa takaisin vuokratakuun? Sopimuksessa sanotaan, että kuukauden sisällä muuttamisesta, mutta onko käytännössä noin? Minulla on kämppä jäänyt ihan hyvään kuntoon ja olen kysynytkin, ja mitään huomauttamista ei ole. Rahoja vain ei kuulu! Muutin 31.5.

5

2782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faktoja

      onkohan kyse minkäänlaisestä virheestä, sellaista kun tuntuu tapahtuvan joka kerralla. taitavat olla palauttamatta yleensä jos sitä ei itse kysele, pitäisi olla automaattinen mutta mikä nykyään toimisi. kannattaa varmaan välttää firmaa tulevaisuudessa kun tuntuvat rahastavan, tietävät että kuluttajalla vaikea paikka valittaa onnistuneesti ja minne. vähän aikaa sitten isännöinnistä tuli niin paljon valituksia että suomen oikeuslaitos katsoi ettei ole kustannustehokasta otta vastaan oikeus pyyntöjä isännöinnistä. tämä ei tietenkään asiaa ole parantanut koska nyt ei ole mitään paikkaa mihin valittaa joka pystyisi tehdä esim ylilaskutuksesta korjauspäätöksen. itse en tiedä muuta kuin netissä rikosilmoitus, mutta eivät välttämättä ota vastaan vaikka olisi rikos (kun niitä tulee niin paljon muutenkin). voi olla menetettyä rahaa.

      • kovastiodotan

        Jo viime viikolla soitin ja oli kuulemma kiinni isännöitsijän tarkastuksesta. Sanottiin, että se puuttuu. Soitin isännöitsijälle ja hän sanoi lähettäneensä tiedot. Tänään taas soitin ja edelleen sama puuttui. Henkilö sanoi soittavansa isännöitsijälle, kun sanoin, että oli jo viime viikolla lähettänyt. Onkohan kyse Oveniasta vai Ilmarisesta? Taidanpa soittaa jollekin korkealle herralle Ilmariselle, jos ei rahoja ala kuulumaan.
        Tietääköhän Ilmarinen mitä Ovenia tekee? Tosin olin kerran vuokralla Avarassa, jota myös Ovenia hoiti. Eikä silloin ollut mitään ongelmia takuuvuokran palautuksessa.


      • Vuokrat

        JuuJuu tuntuu Ilmarinen panttaavan noita takuuvuokria.....minullrkin sanoivat ettei avaimista ja kuntotarkastuksesta ole tullut ilmoitusta vaikka oli heti ilmoitettu kun avaimet palautettu....olipahan viimonen kämppä Ilmariselta missä asuin! Jospa rupeis joka päivä soittelern sinne vuokravalvontaan...jos kyllästyisivät kuuntelemaan ja maksaisivat rahat takaisin....


    • Anonyymi

      Ilmarinen on kiskuri vuokrien suhteen, jatkuvat vuokran korotukset ovat rasite, ihmettelen myös sitä kuinka kaksio voi olla kalliimpi kyseisellä vuokran antajalla kun kolmio, en muuta enää Ilmarisen kämppään.

      • Anonyymi

        Ilmarisen vuokrat ovat tärkeitä, asuimme useamman vuoden Ilmarisen asunnossa kaksion vuokra nousi 1200 eur kun lähdimme asunnosta pois vuokra putosi kyseisessä asunnossa 880 eur eli näin vuokrilla pelataan laskevat ensin vuokraa että saavat vuokralaisen sitten alkaa korotukset, muutenkin palvelu oli heikonlaista et saa yhteyttä vuokravalvontaan puhumattakaan irtisanomisesta ja lisälaskuista mitä Saimme aiheettomasti muka loppusiivouksesta vaikka siivosimme kaikki nurkat, onneksi pääsimme pois ei ikinä Ilmarisen asuntoa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe