Rollon tulokset julkaistu!

avfdmkgb

Opintopolussa näkyy jo omani ja sisällä ollaan!!! :)

Mallivastauksetkin löytyy jo: http://www.ulapland.fi/Suomeksi/Yksikot/Oikeustieteiden-tiedekunta/Opiskelijavalinta/Valintakoekysymykset-ja-arvosteluperusteet-2015

72

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loordi5255

      itekki päääsin :DDDdd onnea

    • akdkdjd

      Onks teil hyvät yo pahvit et onkohan koekiintiös teil ku itel avoimen 13p 15 aukost ja 15 monarist ja muutki meni ihan hyvin eikä oo viel tuloksii tullu

      • hgfhh

        Siis teil yo kiintiön tulokset


    • Haussskaa

      Hehe ei ne oo tullu yhtää minnekää ja kuten huomaatte niin linkin takaa ei löydy ees sivua.

      • huhuud

        Niinpä.. -_-


      • maijuliini94

        Mullekin oli tullu opintopolkuun hyväksynnästä tulos. :) Kirjaudu sinne pankkitunnuksilla ja katso oma tilantees. Kaikillahan ei näy vielä vaan vasta niille joilla oli Rollo eka vaihtoehto eikä kukaan Rollon alemmaksi sijoittanut saanut parempia pisteitä.

        Syksyllä nähdään! =)


      • huhuud

        Mistä sen ees näkee sieltä?


      • maijuliini94

        Kirjaudut sinne pankkitunnuksilla, siihen tulee se linkki sun hakemukseen ja tuloksiin. Tuloslinkkiä ei ole niillä, joiden valintakoetulos on ollut sellanen, että joku, joka on laittanu jonkun muun hakukohteen ennen Rolloa, on saanut sua paremmat pisteet Rolloon ja voi siten ohittaa sut, jos ei pääse korkeampaan hakukohteeseen. Eli osalla näkyy jo nyt, osa joutuu odottamaan loppuun asti. Ihan niin ku siinä paperissa luki jonka sait käteen valintakokeessa.

        Mut minä oon sisällä ja nyt on kyllä oikeen hyvä fiilis lähteä juhannuksen viettoon, vaikka sää on mitä on. Syksyllä nähdään! :)


    • jjkjh

      Uskotteko et ootte päässy yo kiintiös tai onks teil avoimen pojoi?

      • fwafwgwagawg

        jos et vielä oo älynny niin tää koko ketju on pelkkää trollia, tuloksia ei ole vielä


      • huhuud

        Mä luulen, että ne on yo-kiintiön porukkaa. Itselläni on avoimesta pisteet kasassa nimittäin ja koe meni hyvin.


      • jjkjh
        huhuud kirjoitti:

        Mä luulen, että ne on yo-kiintiön porukkaa. Itselläni on avoimesta pisteet kasassa nimittäin ja koe meni hyvin.

        Näin juuri itelläkin avoimen pojot ja monarist ja aukost 30p


    • nkmlkm

      trolli

      • masennusvitutus

        hmmm... enpä tiedä. itellä ei toi alottajan linkki toimi mutta opintopolussa kyllä lukee mun kohdalla hylätty... ='( rollo oli siis ainoa hakukohteeni.


    • Totta88

      Paljon oli pisteraja?

      • masennusvitutus

        ei siellä opintopolussa niitä pisterajoja näy. vaan hyväksytty tai hylätty tai valinta kesken. pisteistä tulee sitten aikanaan suoraan yliopistolta kirje kotiin. samoin valintatulos ilmoitetaan opetushallituksen toimesta erikseen.


    • Varmastisisälläihmejosei

      En usko, että tulokset on tullu. Mulla ei ainakaan näy vielä muuta kuin opiskelijavalinta kesken. Kaverilla sama, te trollaatte vaan turhaaaa.

    • Höööh

      Hääh? Siis jos on valinta vielä kesken nii onko ees mitään mahiksia päästä???:(

    • huuuhaaa

      Samoin. Olisin halunnut soittaa ja varmistaa vielä asian, mutta ilmeisesti kanslia on mennyt tänään poikkeuksellise aikasin kiinni. Elättelen toivoa, että sen takia, että alkaavat laittaa tuloksia.

      • ootellaanrauhasa

        Silloinhan kanslian just pitäis olla auki, ku ihmiset alkaa soittelee omia pisteitään ja pisterajoja. Eli seki puoltaa sitä, ettei tulokset oo tullu. Eihän ne nyt vetäydy lomille silloinko valinnan tulokset julkassaan.


      • TiedäSitten
        ootellaanrauhasa kirjoitti:

        Silloinhan kanslian just pitäis olla auki, ku ihmiset alkaa soittelee omia pisteitään ja pisterajoja. Eli seki puoltaa sitä, ettei tulokset oo tullu. Eihän ne nyt vetäydy lomille silloinko valinnan tulokset julkassaan.

        Eiköhän tuolla haettu sitä, että myös kanslian henkilökunta keskittyy tulosten kirjaamiseen tietokantaan. Ei siis mistään lomille lähdöstä kyse.


      • jjj5g

        Soitin sinne ja sanoivat etteivät ole tullu. 0404856583 siin numero


      • pööööh

        Sanoksne koska tulee? Et onko mahollisesti ennen juhannusta?


    • hdkdal

      Mä haen valintakoekiintiöstä ja lukee, et valinta on vielä kesken. Että tuosta kiintiöstä ei luultavasti ole vielä muillekaan tuloksia tullut? Ja itse tiedän, että yo-kiintiöstä en sisään ainakaan pääse....

    • Ensivuonnauudestaan

      Mulla kans näkyy, että opiskelijavalinta kesken. Ei näkynyt edes hylättyä, mulla nimittäin tuskin tulee syyteneuvottelusta yhtään pistettä...eli tuskin on ainakaan ihan valmista vielä!

    • Oikkistyttö95

      Vittu menkää töihin trollaamasta.

    • Nelenfjellwmdnd

      Tuliko tulokset viimevuonna 18. pv heti kun vuorokausi vaihtui? Eli 00.01 tai joskus yöllä?

    • kojuigj

      Tuli silloin vuorokauden vaihduttua tulokset. Mutta silloin ilmoitettiinkin, että tulokset tulee juuri sinä päivänä. Nythän on ilmoitettu, että 1.7. mennessä, mutta saapi nähdä...Pitää ehkä roikkua varalta tuonne puolille öin ja tsekata tilanne...

    • Jdkeleknfldödmndks

      Joku kirjoitti tällä palstalla että oli soittanut sinne ja olivat meinanneet, että tulee tätä juhannusta edeltävällä viikolla..vaikka eipä mistään täällä kirjoitetusta voi mennä takuuseen. Kai se pitää itekin 12 jälkeen käydä varalta vilkaseen.
      Vaikka tosiaan en usko että pääsen, mutta sitten saa homman oikeasti tältä vuodelta päätökseen.

    • Yvitciy

      Ei tullu...

    • jdashlas

      no niin, ei tullu vielä tuloksia: opiskelijavalinta vielä kesken....eli se siitä, 1.7. sit uudestaan

    • Eiriririririrri

      Voi persreikä

    • Ldndjndkdlösödln

      Mää käyn katsomassa vielä huomenna päivällä siinä 5 maissa, jos virka-ajan lopulla olis tulokset laitettuna..ja sitte vielä illalla. :D Ehkä siellä ollaan vielä töissä huominen ennen juhannusta...

    • Mä soitin kanssa sinne kansliaan muistaakseni tiistaina. Ei ne kyllä osannut sanoa juuri mitään. Sanoi, että opetushallitus vastaa opintopolusta joten voi olla, että tulokset tulee sinne vasta 3.7. Kertoi kuitenkin, että tiedekunta saa toki julkaista omilla sivuillaan hyväksytyt kun haluaa. Kävin aamulla opintopolussa, valinta kesken ja tiedekunnan sivuille ei vielä ollut päivitetty mitään.

    • satsastsaakeli

      Hylätty

    • Äksdeeeet

      Huoh vois tulla niin pääsis tästä odottelemisesta...

    • itetuloksiavieläootan
      • Plöähh

        En näe kuin vuoden 2014 päässeet?


      • itetuloksiavieläootan

        Jaa tarkistin nyt vasta muut. Taiteiden tiedekunnan tulokset on siis tullu muut ei ainakaan tuonne vielä :)


    • Jrlglgkkclflgkck

      No ei siellä vielä ollut yhtään oikikseen päässyttä ainakaan...

    • Ckfkfkgjldldknfb

      Niin ja onko kenellekään tullut spostia jossa varmistetaan lähtöpisteitä tms? Vai tuleeko sellaista edes?

      • ewrihoih2442

        Hain Helsinkiin ja mulle noita sähköposteja tuli eilen ja tänään.


      • afasfjsdlögjdafhjadfl

        Tuliko sullekin eilen info lähtöpisteistä Helsingin osalta ja tänään korjaus, että jonkun virheen takia olivat lähettäneet väärät tiedot?

        Mulle tuli sekä eilen että tänään ja molemmissa oli sama lähtöpistemäärä


      • IhmeTouhua

        Mulle tuli myös tänään ja eilen viestit ja kummassakin samat pisteet.


      • HesaanHakenut

        Samoin, sain viestin lähtöpisteistä (laskin niiden olevan väärin) ja seuraavana päivänä uuden viestin, että laskennassa on taphtunut virhe. Tässä uudessakin viestissä oli kuitenkin se sama, siis mielestäni edelleen väärä pistemäärä.
        Tarkastakaa ilmoitetut pisteet, viestissä oli ohje miten toimia, jos pisteet eivät ole mielestäsi oikein.
        Samoin tulos voi valmistua eri aikaan eri henkilöillä ainakin riippuen siit, onko hakenut vain yhteen paikkaan vai useampaan.


    • 12345Peipponen

      Eli jos ei edes kyselyä tule, niin taitaa olla niin että hylätty..

    • 12345peipponen

      Rolloon hakijoille siis onko tullu kyselyitä?

      • Lttlltltllororrfftr

        Noup


      • Jdkej

        Ei ole....


      • lisäpisteistäkö

        Ei, mut nehän piti soittaa sinne opintotoimistoon. Ainakin ite soitin.


    • Röllingmaestro

      Sieltähän ne pamahtivat, en päässy kouluun... Harmittaa niin vietäristi, hain _4_ kertaa eikä tänäkään vuonna :( mitä mä teeeen :(

    • masterrööööööölling

      JESJESJES MEIKÄ PÄÄS HUHHHUH MAHTAVAAA :)

      • Oookkd

        Ihan varmasti juhannuksena tulee tulokset. Paskaa trollia.


      • kingofrölling

        Laita ihmees prnt screen ;)


    • Jännittääpaljon

      Soitin äsken kansliaan, muttei sieltä vastattu. Olivat varmaan ruokatunnilla.

      • Höööööö

        .....nyt on sunnuntai


    • tuppiSalex

      Itsekkin soitin. Kumma homma, kun sunnuntaina kello 23:00 ollaan jo pois töistä! Luulisi heidän prioriteetti takoa niitä perkeleen näppäimiä, että saadaan tulevian suomen köyhät kyykkyyn ihmisten tulokset näkyville. Ei se suomi tällä tavalla lähde nousuun.

    • Perse_Reikä

      Perkele. Koska ne tulokset tulee?? Ei jaksais enää ootella.

    • ppåpöloki

      No niimpä.

    • Iiiiiiik

      Yliopiston sivuilla oli jo erillisvalinnassa opiskelemaan hyväksytyt 2015, jota ei ollu vielä perjantaina, eli herättelen nyt toivoa että ne normi tuloksetkin tulis jo tänään!!

      • Perse_Reikä

        Jep!!


    • Yhtdfkkk

      Tuleekohan tulokset eka opintopolkuun vai LaYn sivuille?

      • ögkåpkr

        Olis kiva tietää.. Mitenhän ne tuli viime vuonna?..


      • Vrkkqlangkckdnbevavd

        Viime vuonna tuli ensin sinne omalle sivulle, tosin olikohan vuosi sitten haku yliopistohaku-nimisen sivun kautta ja sen jälkeen vasta tiedekunnan sivuille. Mä luulen, että nyt tulee ennemmin tiedekunnan sivuille!


    • jzkfkkkzk

      Minäkin luulen että tiedekunnan sivuilla tänä vuonna aikaisemmin, aamulla ne on sinne laitettu muistaakseni viime vuonna.

    • ihmettelenvain

      Ärsyttävää, että LaY ei voi julkaista tuloksia, vaikka se ne 100 prosenttisesti tietääkin. Sitten on kiva, kun yli sata ihmistä alkaa etsiä asuntoa kuukauden varoitusajalla.. Keneltä se on pois, jos tulos julkaistaisiin niin pian kuin mahdollista?

      • Heheheh

        Niin.. Lisäksi jos tulokset tulee silloin kuin kaikki muutkin niin kaikkien tiedekuntie hyväksytyt alkaa etsiin yhtä aikaan asuntoa ni siinä sitä sitten ollaan ko monta sataa etsii...


    • Kxkfjjcjdl

      Niinpä juuri! Enkä jaksa uskoa, että joku sisäänpäässeistä olisi hakenut muualle ylempänä vaihtoehtona, eli senkään ei pitäis olla hidasteena. Tuskin kukaan lukee pääsykokeeseen siten, että pääsee sisään asti, jos on laittanut jonku toisen ylemmäksi...ärsyttää tää odottelu!

      • ottaapäähäntommonen

        Varsinkaan lääketieteelliseen, oikeustieteelliseen tai taloustieteelliseen tuskin haetaan kakkosvaihtoehtona ja vielä päästään sisään! Niin ärsyttää tuo pimittäminen.


      • imepäsinävaanisoa
        ottaapäähäntommonen kirjoitti:

        Varsinkaan lääketieteelliseen, oikeustieteelliseen tai taloustieteelliseen tuskin haetaan kakkosvaihtoehtona ja vielä päästään sisään! Niin ärsyttää tuo pimittäminen.

        Mua ottaa eniten päähän tollaset vailla kärsivällisyyttä olevat veemäiset ihmiset, jotka kuvittelee, että heillä ois esim. tuomariks tai asianajajaks tarvittavat avut.


      • Tyttö-oikiksen-2012
        imepäsinävaanisoa kirjoitti:

        Mua ottaa eniten päähän tollaset vailla kärsivällisyyttä olevat veemäiset ihmiset, jotka kuvittelee, että heillä ois esim. tuomariks tai asianajajaks tarvittavat avut.

        Täällä liikkuu kateellista porukkaa ;)


    • Kkdkdkdjdkkdkdkkd

      Voi perkele YHTEISPISTEJONOSSA 2015 HYVÄKSYTYT OTSIKKO LY sivuilla mutta EI NÄY NIMIÄ!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe