Kyllä Vaa'an ja Ravun parisuhde on paras <3

MariaKaroliina

Huomenta!

Ajattelin vähän kirjoittaa aiheesta tänne vaaka merkin - palstalle, kun itse olen kokenut että vaaka miehet ovat olleet mulle parhaita elämänkumppaneita jostakin syystä. Itse olen horoskooppi merkiltäni rapu ja synt. 21.6 - 30.6 välisenä aikana.

Vaakamiehet joihin yleensä olen rakastunut, ovat olleet lokakuun puolella syntyneitä vaakoja. Syyskuun puolella syntyneet vaa'at on musta jotenkin niin tylsiä ja ei niin hottiksia kuin lokakuun puolella syntyneet vaa'at.. ;D ( heh, sorry syyskuun puolella syntyneet vaa'at.. Teistä löytyy kuitenkin kivaa ja syvällistä juttuseuraa useimmiten! Mutta ette vain kiinnosta jostain syystä mua parisuhde mielessä.)

Piirteet mitä olen huomannut omissa vaakamiehessäni: Komeus (pitkä, hoikka, tummat paksut hiukset, mielyttävän näköiset kasvot & silmät. Persoonallisia tatuointeja, jota ei näe ihan jokaisella.). Luonne; ystävällinen, kaikkien kanssa toimeentuleva, energinen, hyvin positiivinen ihminen, pitää matkailusta, juhlimisesta, ei suutu kovin helposti mutta sitten kun suuttuu niin suuttuu tosissaan ja saattaa olla hyvin arvaamatonkin, rahan käytössä vähän huolimaton...

Tuossa nyt ainakin joitakin luonteenpiirteitä mitä olen omasta miehestäni huomannut. Ollaan oltu nyt 4v kimpassa ja menossa naimisiin nyt heinäkuussa ja ensvuonna varmaan aletaan yrittämään meidän yhteistä ensimmäistä omaa lasta. <3

Itse olen rapu naisena:

Kiltti, ystävällinen, herkkä, tempperamenttinen, avoin, naisellinen, eläinrakas... :)


Horoskoopeissa kai sanotaan, että vaaka ja rapu ei kauheen hyvin sovi yhteen. Mä oon oman kokemuksen kautta taas huomannut että vähiten sovin yhteen kylmien ja tunteettomien vesimiesten kanssa, kääk, hyi! Ja sit muut veden merkit esim. Kalat (liian nössykkä mulle) ja skorpionit (helvetin vittumaisia ja pisteliäitä.) eli ei kiitos ja oman merkin edustajatkaan ei jaksa kiinnostaa, liian samanlaisia! Vaakojen lisäksi oon huomannut kiinostuvani kauris miehistä, neitsyistä! Oinaiden, härkien, kaksosten, leijonien suhteen oon ihan neutraali. Ihan ok tyyppejä kaikki, paitsi oinaista ehkä hieman negatiivinen vaikutelma. Jousimiesten ajatusten juoksua en ymmärrä taas yhtään, saavat ihan mun pään ulalle! Mun mielestä vaaka ja rapu sopii just siks parhaiten yhteen, kun ne täydentää toisiaan! Sopivan erilaisia, sopivan samanlaisia. Samanlaista on just tunteellisuus, herkkyys (onneks mieheni ei oo kuitenkaan niin herkkä kuin minä..), ystävällisyys ja että haluavat tulla toimeen muiden kanssa, seksin nälkäsyys ja kumpikaan ei pelkää toteuttaa jopa outoja fetissejä, tykätään auttaa muita, ollaan molemmat tälläsiä ehkä hiukan omituisia ja erikoisia persoonallisuuksia muutenkin... ;)

Suhteen kompastuskivet taas tulee siinä: et kun minä oon veden merkki, mies ilman merkki, nii välillä ehkä ajatuksemme juoksee hieman eri ratoja pitkin... Minä oon myös huomattavasti enemmän tempperamenttisempi ja tulisempi persoona mitä mieheni ja joskus saatan pelottaa miestäni tunteen purkauksillani, kiukuttelullani ja saksi otteellani. Rahassa myös nipotan välillä ja pidän jöötä, että tämän perheen raha-asioita ei totaallisesti kusta.

Mut sit erimielisyyksien jälkeen ne meidän hyvät puolet tulee taas tasoittamaan parisuhdettamme ja eri mielisyyksistä selvitään. :)

Siitä oon myös tosi otettu, et mies tahtoo naimisiin mun kanssa ja lapsia. Ollaan siis tosi parisuhde keskeisiä ihmisiä molemmat ja mulle etenkin rapu naisena, äidillisyys ja lapset on kaikki kaikessa. Musta tulee sellainen tiikeriäiti. Mies tarvitsee välillä omaa aikaa, niin kuin minäkin ja onneksi mä osaan antaa sitä aika kivuttomasti, vaikka oon rapu. Saa mennä radalla jne, kunhan luottamus pelaa, kumpikaan ei petä! :) mä pidän itsekin juhlimisesta, mutta yhtä paljon myös koti-illoista ja mies pitää selkeesti enemmän juhlimisesta, on huomattavasti enemmän päihteisiin menevä, itseasiassa hänellä on joskus ollut jopa päihdeongelma & aika rikollinen historia, mutta niistä ollaan onneksi jo päästy yli... Kun suhteemme alkoi, mies oli vasta toipumassa noista vaikeista asioista ja etenkin silloin olin hänelle valtavasti tukena. <3 ja ikäeroakin meillä on yli 10v, et siinäkin mielessä näkee et molemmat halus parisuhteelta jotain erilaisuutta, ei vaan sitä tylsää ja tavallista. ;)

Aurinko merkki minulla on Ravussa, nousu merkki Kaksosissa ja kuu merkki taas Ravussa. Ehkä tuo mun nousu merkki kaksosissa eli toisessa ilman merkissä, tasapainottaa ainakin tätä suhdetta. ;)

Ihanin julkkis vaakamies on Andy Mccoy ja julkkis rapunainen taas Martina Aitolehti! Martinan ex-mies Esko Eerikäinenkin on muuten vaaka, musta ainut ja oikea mies Martinalle oli just toi Esko. Martina sai myös ensimmäisen lapsensa Victorian, Eskon kanssa. :] stefu on hintelä hintti vaan Eskon rinnalla.

Täällä palstalla on muuten ihmeen hiljaista, laittakaahan nyt ees joskus tulemaan mielipiteitä vaikka tähän kirjoitukseen!

Mies rakastui mussa kauneuteen ja tunteellisuuteen.

Voin sanoa, että mun ja ukon parisuhteessa vakka on kantensa löytänyt.

1

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zhau

      Syntymäkartta on kokonaisuus, ei pelkkiä aurinkomerkkejä :)

      Sielunkumppani ilmeisesti sitten löytynyt joten onkohan miehen kuu merkkinä rapu :)

      Entäpä miten teidän arvomaailmat, onko ne samat ? Siis Venus kartoillanne, se on se yleisin mikä useimmiten on se yhdistävä tekijä myös.

      Puhetulvastasi päätellen kaksosta sinussa löytyy aika paljon, sen verran hypittiin aiheesta toiseen niin kaksonen näkyy ulospäin, siis noususi näkyy hyvin ulospäin ja niinhän se on vähän niin kuin tarkoitettukin. :) Voisikohan Merkurius olla myös kaksosissa kun kommunikointisi on noin kaksosen oloista :)

      Onnea tulevaan avioelämäänne, se on upea tunne kun löytää sen itselle sopivan kumppanin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3033
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2898
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2282
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      95
      2184
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1858
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      335
      1816
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1682
    Aihe