Kumma juttu, miten voi olla kun ostin skoda octavian uutena vuonna 2012 ja sillä on nyt ajettu 46 200 km ja risat, niin huollossa todettiin jarrujen ja levyjen olevan aivan loppu! Suositeltiin pikaista jarruremonttia. Vein auton vielä autotohtorille tarkastukseen, kun en itse hallitse kovin hyvin auton mekaanista puolta, ja sieltä vahvistettiin jarruremontin tarve. Minulla on ollut Opeleita, Nissaneita ja Mazdoja ennen ja koskaan vielä ei ole tarvinut ennen 100 000 km:a tehdä täydellistä jarruremppaa! Eniten ärsyttää se että takuu on juuri mennyt umpeen. Grrrrr....
Onko kokemuksia meneekö Skodista jarrut ennen aikojaan sököksi? Ajan kyllä aika paljon kaupunkiajoa mutta toisaalta Octavia ei ole kovin painava auto, ettei auton masssan pitäisi käydä jarrujen päälle.
Skodaani täytyi tehdä täydellinen jarruremontti(?)
72
4435
Vastaukset
- Dr.Hauska
Ei todellakaan. Ihan tuulesta temmattu juttu. Oliko hauskaa keksiä tämmöinen trollaus?
- Räsänenn
Kannattaa käydä autokoulu, niin opit ajamaan autoa.
Stadin taksissa epätaloudellisella ajotavalla jarrupalat saa loppuun alle viidenkymenentonnin autosta riippumatta, jarrulevyt kestävät karkeasti kaksien palojen iän. Minun ajotavallani jarrupalat kestävät maailman tappiin vaan takalevyt ruostuvat pilalle jossain kolmensadantonnin kanturoissa ihan käytön puutteesta. Levyt ja palat joka nurkkaan maksavat 200-300€ ja työ vie aikaa tunnin-kaks.
Ja toinen juttu, jarrulevyt ja palat eivät kuulu missään automerkissä takuun piiriin, ovat kuluvia osia vrt. renkaat.
- Räsänenn
Keskustelun aloittaja on selvästi höpinäpönttö.
- Octaviaparas
Keskustelun aloittaja on isohousuinen, pipopäinen amispelle. Nyt makaa kotona, kun ei päässyt kesätöihin.
- tieto_lisää_tuskaa
"Ja toinen juttu, jarrulevyt ja palat eivät kuulu missään automerkissä takuun piiriin, ovat kuluvia osia vrt. renkaat."
kyllä meillä Kiassa kuuluu, saatiin uudet levyt ja palat koko autoon 180 €, autolla oli ajettu 82 000 km, 5,5 vuotta. - aune199000
tieto_lisää_tuskaa kirjoitti:
"Ja toinen juttu, jarrulevyt ja palat eivät kuulu missään automerkissä takuun piiriin, ovat kuluvia osia vrt. renkaat."
kyllä meillä Kiassa kuuluu, saatiin uudet levyt ja palat koko autoon 180 €, autolla oli ajettu 82 000 km, 5,5 vuotta.Kiassa on rummut takana. Älä jauha Skeidaa Skodapalstalla.
- Sorrento-suosittelen
aune199000 kirjoitti:
Kiassa on rummut takana. Älä jauha Skeidaa Skodapalstalla.
kyllä meillä ainakin on Kiassa levyt joka kulmassa, kerran vaihdettiin takuuseen 120 000 km ja ite vaihdoin kun myin pois vähän yli 200 000 km ajettuna. Taas on Kiia, ajettu 80 tkm 1,5 vuodessa, ei mitään vikaa.
- kia-on-parempi
Sorrento-suosittelen kirjoitti:
kyllä meillä ainakin on Kiassa levyt joka kulmassa, kerran vaihdettiin takuuseen 120 000 km ja ite vaihdoin kun myin pois vähän yli 200 000 km ajettuna. Taas on Kiia, ajettu 80 tkm 1,5 vuodessa, ei mitään vikaa.
Skodahönöjä harmittaa, kun niissä takuut ovat niin huonot ( kuten skoda muutenkin on huono).
Kia ssa taitaa olla aika pitkä takuu? Muistaisin jonkun mainoksen nähneeni. Miten on? Onko se enemmän kun skodan 2 vuotta, joka ei sinäkään aikana takaa mitään, koska kaikki viat kuuluvat skodan ominaisuuksiin, ei valmistusvirheiksi luettavissa. - LöylynlyömänJuttuja
Sorrento-suosittelen kirjoitti:
kyllä meillä ainakin on Kiassa levyt joka kulmassa, kerran vaihdettiin takuuseen 120 000 km ja ite vaihdoin kun myin pois vähän yli 200 000 km ajettuna. Taas on Kiia, ajettu 80 tkm 1,5 vuodessa, ei mitään vikaa.
Sellaista Kiaa ei ole vielä edes valmistettu joka kestäisi yli 200 000 km !
Onko puolet kilometreistä tullut ehkö hinurin lavalla?
- Kevyempää_kenkää
Olisikohan ajotavassa tarkistamisen varaa?
Ajan saman konsernin vastaavalla autolla (VW Golf Variant). Moottoritehoa on 118 kW ja vaihteistona on DSG-automaatti. Asun ja ajelen enimmäkseen pk-seudulla, Kehä I:n ja Kehä III:n välimailla. Uskoisin, että sisarmalli Škoda Octavian jarruissa käytetään aivan samoja tai vähintäänkin läheisesti vastaavia komponentteja ja kulutusosia. Autollani on ajettu nyt lähes 7 vuotta ja yli 98 tkm. Jarruille ei ole tarvinnut tehdä mitään muuta kuin poistaa kerran alkuvuosina kivi, joka oli eksynyt jonnekin etujarrulevyn ja -jarrusatulan väliin hankaamaan ja pahaa ääntä pitämään.- mistä-voi-tietää
Skoda on itälavetti. Ehkä sinullakin on? Tarkoitettu kaalin kärräykseen maatilalla ja toisinaan ulkohuussin ja navetan väliä körötellessä.
- Huonolaatuinen_trolli
Kyllä tuo on typerä satu, että vasta huollossa todettaisiin jarrujen kuluneisuus. Auto nimittäin varoittaa kuluneista jarruista jo siinä vaiheessa kun etijarrupaloisa on pintaa jäljellä 5mm. Näin aikainen varoitus siksi, että paloilla tulee päästä seuraavaan huoltoon saakka, joka saattaa olla jopa 30000km:n päässä. Aloittaja olisi siis ajanut jarrujen varoitusvalo palaen jo kymmeniätuhansia kilometrejä. Sepittää siis jarrujen kuluneisuuden havaitun vasta huollossa, joka ei edes satu noilla kilometreillä Skodan huoltorytmiin, ellei kitkuteta pelkästään lyhyttä pätkäajoa kylmällä koneella.
Aloitus kuulostaa Toyota-leirin kokemuspiiristä käsin kirjoitetulle. Siellä kun jarrupalojen jumiminen ja sitä kautta kuluminen ennätystahtiin ja 15000km:n huoltovälit ovat perusjuttuja.- aisin-gt
Käytettynä ostetulla Tojolla itse ajettu n. 230 tkm, johon meni 12 vuotta. Takalevyt palat vaihdettu 6 vuoden ja yli sadantuhannen kilometrin jälkeen (siis kahdesti) Edessä siis seuraavat 100 tkm huoletonta ajoa.
Etusatulat vaihdettu 410 tkm:n kohdilla, joten melko vähällä vaivalla on mennyt jo reilut 16 vuotta.
Etuakseliston ja ohjauksen nivelet on edelleen alkuperäisiä eli on käytetty kunnollisia alihankkijoita.
- Remonttirane
Skoda on tehty pilipaliosista ja sen saa kuluttaja maksaa kalliisti. Ei ole ainoa tapaus tuon ikäisessä halvemman tason autossa.
- siksi.ne.hajoo
Konsernin jäte- ja ylijäämäosista on kuulemma skeidaromut koottu.
- oot_ite_jäte
siksi.ne.hajoo kirjoitti:
Konsernin jäte- ja ylijäämäosista on kuulemma skeidaromut koottu.
Tuotakin trollausta on täällä nillitetty jo satoja kertoja, yksikään ei ole osannut kysyttäessä kertoa, MISTÄ NIITÄ JÄTEOSIA tulee niin suuresti, että riittävät satoihin tuhansiin autoihin, vuodesta toiseen. Älä , lapsipieni usko kaikkea kuulemaasi.
- jäte-on-jätettä
oot_ite_jäte kirjoitti:
Tuotakin trollausta on täällä nillitetty jo satoja kertoja, yksikään ei ole osannut kysyttäessä kertoa, MISTÄ NIITÄ JÄTEOSIA tulee niin suuresti, että riittävät satoihin tuhansiin autoihin, vuodesta toiseen. Älä , lapsipieni usko kaikkea kuulemaasi.
Onhan siihen vastattu että ylijäämäjäteosia tulee jäteosastolta. Jätteitähän tulee paljon monesta lähteestä. Kun hörpyttelet niitä virosta halvalla tuotuja tölkkejä, niin skodan osaahan siitä tehdään sitten tietenkin, kun kaatopaikalta kerääjät kerää skodatehtaalle aineksia. Huvittavaa varmaan on, jos ovipahvissa sattuu olemaan maitotölkkejä, mutta sellaista se on skodasen kanssa.
- jarrut-todella-kuluu
Skoda Octavian jarrut kuluvat helpolla loppuun 50 000 km ajossa
Syy, jos ajat mukautuva ajonopeuden säädin käytössä. Varsinkin jos ajat niin että tutka on tunnistanut edellä ajavan auton.
Se jarruttelee jatkuvasti, edellä ajavan auton takia.
Myös alamäessä se jarruttaa.
Kannattaa säätää mukautuva ajonopeuden säädin niin että se pitää vain minimi nopeuden ja aina painaa kaasua hieman ja alamäessä enemmän, jotta ei jarruta.
Meidän isälläkin, kului jarrut, ekassa katsastuksessa ei läpäissyt ja hän ajaa todella rauhallisesti ja vain maantieajoa.- Sanoit_mitä_tahansa
Ei se mee noin. Minullakin on Skoda, joten tiedän asiasta jotain
- jorinaa
Meidän isän pojalla meni paskathousuun jorinaa kirjoittaessa
- en-pidä-typeryksistä
Kuten huomaat, skoda-hönöt ilmottautuvat yksitellen kaalihuurut korviensa välissä. Luokatonta köyhälistöä jotka ajavat audilla jonka nimi on skoda buahhahhaahaa. On ne huvittavan hölmöjä. Skodalogo kruunaa kaiken. Mauttomat typerät skoda-uunot sika-kiikuissaan pompottavine kärryineen.
- OcuElegance
Kyykyttelin muita merkkejä lastutetulla 1.8 tsi Oculla 3 vuotta ja 50 tkm. Siinäkään eivät jarrut kuluneet noin nopeasti, vaikka kiihdytykset ja jarrutukset olivat välillä tosi raakoja.
- itäautokuskia.säälin
Ei itäautolla pysty kyykyttämään kuin itseään ja mahdollista perhettään, sekä muita itäautoja ehkä korkeintaan onnistuneesti joka kymmenes kerta luokkaa......
- OcuElegance
itäautokuskia.säälin kirjoitti:
Ei itäautolla pysty kyykyttämään kuin itseään ja mahdollista perhettään, sekä muita itäautoja ehkä korkeintaan onnistuneesti joka kymmenes kerta luokkaa......
Minulla ei ole enää tehokasta Skodaa, vaan BMW kesymmällä koneella. Kyllä vanhalla Skodallani kyykyttäis tämän nykyisen pikku-bemarini mennen tullen.
- typerä-skoda-loota
OcuElegance kirjoitti:
Minulla ei ole enää tehokasta Skodaa, vaan BMW kesymmällä koneella. Kyllä vanhalla Skodallani kyykyttäis tämän nykyisen pikku-bemarini mennen tullen.
Skodan pompottava olemus on itse kyykyssään ja skoda itsessään on halpa romukasa, josta koskaan ei tule skeidaa kummempaa. Pelkkä halpislaatikko pinkeällä sämpylämuodolla ja halvalla imagolla.
- VoimanpesäOcu
Skodalla ei kannata jarrutella, se on tehty kulkemaan!
- junttien-skoda
navetan ja uskohuussin väliä.
- hahhahhahhahhah
Jos huollossa sanotaan että jarrut on kulahtaneet, niin kuka vie auton vielä autotohtorille tarkastettavaksi? Siihenhän menee jo puolet jarruremontin hinnasta.
Hhahhahhahhahhahhahhahhahhahhahhahhahhahhahhahhahhahhahhah.- romutus-todistus
Nyt välähti skoda-hemmolla! Rahaa meni taas. Skoda vaan on sellanen laatikko laaduttomana skeidana tunnettu.
Paras skoda on se, mikä on paalutuksessa.
- Ei-jarrumies
Päinvastaisesta on kokemusta, Roomster-mallisesta. Auto oli minulla vähän päälle kuusi vuotta, eikä edes paloja vaihdettu. Jarrurempat ovat merkistä riippumatta niitä kovasti kuskista riippuvia juttuja.
- karmea_itäkyyti
Skeidojen jarruosat ovat ala-arvoisia. Ne ovatkin VW konsernin jäte- ja ylijäämäosia, mitä skeidoihin käytetään. Vinkuvatkin nuo jarrut.
Auto ulisee, jarrut vinkuu, rengasäänet jyrisee, hieno konsertti itäkipassa! Siellähän on sopraano, viulu ja basso/patarummut, kuin konsertissa konsanaan. Radioa ei tarvi yrittää kuunnella!- SeuraSaareen
Oletpas kateellinen sälli, mutta hyvää juhannusta sullekin.
- nipponkippon
Jarrut on pelkureita varten.. -vanha venäläinen sanonta, kuulemma.
- skeidajarrut_prakaa
Kyllä ja samalla periaatteella mitoitetaan skeida mobiilien jarrut :D
- Kyykman
Octavian on tehty tarkoituksella laahaaviksi ja siksi ne kuluvat ajokilometrien mukaan. Jarrulevyt menevät mutkalle koska rajun jarrutuksen jälkeenkin jatkuu laahaus ja levy ei pääse jäähtymään. Kannattaa hankkia jokin muu auto kulkineeksi niin jarrut kestävät ja ovat turvalliset.
- Kohan_kyselen
Menetkö joka aamu peilin ääreen ja toistelet peilikuvallesi kuinka älykäs olet?
- skoda-tumpula
Kohan_kyselen kirjoitti:
Menetkö joka aamu peilin ääreen ja toistelet peilikuvallesi kuinka älykäs olet?
Skodistin kokemus?
- isoörkki_pössine
kaikki siitä skeidasta menee ennenaikaisesti paskaksi myös jarrut. syynä halpalaatuiset neuvostoliittolaiset ja kirgisialaiset sekä pohjois-korealaiset osat. jotkut osat jotka ovat vähän kestävämpiä tulevat intiasta, mutta ei ole niissäkään kehumista.
- koha-kysäsisin
Pistäpä linkki jolla todistat osatoimitusten alkuperän? Etkö pysty, paskanjauhaja?
- tämäasiaselvä
Miksi ihmeessä sä jarruremppaa siihen teet? Eihä Skoda edes kulje niin kovaa, että sen pysäyttämiseen tarvittaisiin jarruja. Ajaa vain Skodan jorpakkoon, sillä selvä.
- VöpyVepunen
Tässähän nyt on nyt kyse siitä, että jarrupalat ja levyt skeidamobiileissa on Venäjän Siperian perukoilta roudattua jäte- ja ylijäämäosaa Neukkulan ajoilta. Laatu on täyttä paskaa, siksi ne kuluvat alta aikayksikön. Vielä kun kommunistikaarti skeidatehtaalla robottaa näitä kolmessa vuorossa kokoon, voi hyvin kuvitella millaista shittiä sieltä ulos työnnetään skodistien iloksi.
- nyyhkisnyy
Normaalia itkua kun autovalinta ei ole mennyt ihan nappiin. Skoda on rimpuloiden kiistaton kuningas.
- ValehtelenkoMinäHäh
Skoda Octavia vm. 2012, ajettu 47200 km. Ei aloittajan mainitsemia ongelmia. Autoon tehty kaksi varsinaista huoltoa, joihin lisätyönä takajarru-huolto. Suosittelen. Kaikkiin autoihin. Jos nyt oikeasti auton omistaa. Trolli-mobiilit erikseen.
- Skodisti
Skodaani (vm 2009 1.9 TDi) ensimmäiset jarrupalat taakse vaihdettiin 150 000 huollon jälkeen ja eteen 180 000 huollon jälkeen, eivät olleet vielä ihan lopussa.
- Skeidamobiilit
Nii varmaan juu ja kerro vielä lentävistä lehmistä...
- Kohan_kyselen
Skeidamobiilit kirjoitti:
Nii varmaan juu ja kerro vielä lentävistä lehmistä...
Kysyikö sinulta joku jotain?
- JormaValehteeAina
Skeidamobiilit kirjoitti:
Nii varmaan juu ja kerro vielä lentävistä lehmistä...
Kerro lisää "todellisista omistajista", joiden Skeidat prakaa ja porsii. Faktat saat netistä ja googlesta.
- Volovomiäs
Aika kauanhan sulla, aloittaja, jarrut ovat skoodassa kestäneet.
Täydellistä jarruremonttia on turha skoodaan haikailla, täydellistä siitä ei saa kuin vaihtamalla johki länsiautoon sen rakkineen.- voi_kamalaaa
Skodassa toimii kuitenkin se paniikkijarrutus, toisin kuin Volvossa. Volvolla aika nolo tilanne Kiinassa, kun he esittelivät ko. toimintoa. Puolikymmentä kiinalaista sairaalaan, kun Volvo ei pysähtynytkään.
- Erkki_vepsukainen
voi_kamalaaa kirjoitti:
Skodassa toimii kuitenkin se paniikkijarrutus, toisin kuin Volvossa. Volvolla aika nolo tilanne Kiinassa, kun he esittelivät ko. toimintoa. Puolikymmentä kiinalaista sairaalaan, kun Volvo ei pysähtynytkään.
Volvolla on kaikista automerkeistä tällä hetkellä tutkitusti korkein laatu. Mutta tämä on skeidapalsta, ja täällä pitää tehdä vain rumia skeidamobiileita koskevia julkilausumia. Ja nyt on aika muistuttaa siitä, että rumat skeidat ovat täyttä kakkaa. Skeida eli kakkamobiili. Hävetkää.
- voi_kamalaaa
Erkki_vepsukainen kirjoitti:
Volvolla on kaikista automerkeistä tällä hetkellä tutkitusti korkein laatu. Mutta tämä on skeidapalsta, ja täällä pitää tehdä vain rumia skeidamobiileita koskevia julkilausumia. Ja nyt on aika muistuttaa siitä, että rumat skeidat ovat täyttä kakkaa. Skeida eli kakkamobiili. Hävetkää.
Mikä laki kieltää mainitsemasta Skoda-palstalla Volvoa. Oliko se noin katkera paikka, kun Volvo epäonnistui Kiinan näytöksessä.
Ja tässä lisää rikollisuutta: Volvo, Volvo Volvo, Volvo jne.... - erkki_twistaa_tautiii
Erkki_vepsukainen kirjoitti:
Volvolla on kaikista automerkeistä tällä hetkellä tutkitusti korkein laatu. Mutta tämä on skeidapalsta, ja täällä pitää tehdä vain rumia skeidamobiileita koskevia julkilausumia. Ja nyt on aika muistuttaa siitä, että rumat skeidat ovat täyttä kakkaa. Skeida eli kakkamobiili. Hävetkää.
Erkki, Erkki, kuka on kyseisen tutkimuksen tehnyt ja missä tulokset. Jos sinä olet tehnyt sen tutkimuksen, niin silloin se on niitä nollatutkimuksia. samoin, jos sen tutkimuksen ovat tehneet ruotsalaiset, niin se on jälleen nollatutkimus.
Tiedätkö mikä on nollatutkimus? - skeidanen.on.tautii
erkki_twistaa_tautiii kirjoitti:
Erkki, Erkki, kuka on kyseisen tutkimuksen tehnyt ja missä tulokset. Jos sinä olet tehnyt sen tutkimuksen, niin silloin se on niitä nollatutkimuksia. samoin, jos sen tutkimuksen ovat tehneet ruotsalaiset, niin se on jälleen nollatutkimus.
Tiedätkö mikä on nollatutkimus?Ei saa mennä henkilökohtaisuuksiin, täytyy vain pitäytyä tökerön itäkipon Skeidasen haukkumisessa. Ja siinähän sitä hommaa riittää! Niin paljon siinä on vikoja ja puutteita.
- erkki_twistaa_tautiii
skeidanen.on.tautii kirjoitti:
Ei saa mennä henkilökohtaisuuksiin, täytyy vain pitäytyä tökerön itäkipon Skeidasen haukkumisessa. Ja siinähän sitä hommaa riittää! Niin paljon siinä on vikoja ja puutteita.
Sisäistä lukemasi. Missä menneään henkilökohtaisuuksiin? Kerro toki.
- kuhanKyselen
skeidanen.on.tautii kirjoitti:
Ei saa mennä henkilökohtaisuuksiin, täytyy vain pitäytyä tökerön itäkipon Skeidasen haukkumisessa. Ja siinähän sitä hommaa riittää! Niin paljon siinä on vikoja ja puutteita.
Olisko joskus Skodan ja sen omistajien, haltioiden ja heidän perheidensä osalta menty henkilökohtaisuuksiin? Olisko näin sattunut joskus käymään?
- samaashittiä_kaikki_tyyn
kuhanKyselen kirjoitti:
Olisko joskus Skodan ja sen omistajien, haltioiden ja heidän perheidensä osalta menty henkilökohtaisuuksiin? Olisko näin sattunut joskus käymään?
Samanlaista kommarikaartia ne on kaikki, samanhenkistä jengiä kun ne kommarit jotka skeidatehtailla robottaa tuota itälavettia kolmessa vuorossa mahorkka käryten suupielessä.
- varo_samaistumasta
samaashittiä_kaikki_tyyn kirjoitti:
Samanlaista kommarikaartia ne on kaikki, samanhenkistä jengiä kun ne kommarit jotka skeidatehtailla robottaa tuota itälavettia kolmessa vuorossa mahorkka käryten suupielessä.
Tiesitkö, että kun sopuli ärsyyntyy riittävästi, sen pumppu pettää ja henki lähtee.
- Ocu1.8tsi
Volvo on nykyään ihan kesy vehje Skodaan verrattuna.
- hassutkipat
paskalaatu on
- räkäriräkätikäkäkää
Tiedätkö, mikä on pulautus? Kun vauvoilta pääsee sellaisia hallitsemattomia oksennuksia. Sinunkin kirjoituksesi oli yksi pulautus.
- Anonyymi
Kyllä menee Skodassa jarrut vähällä ajolla. Syy on levyjen ruostuminen ja jarrusatuloiden ruostuminen jumiin.
- Anonyymi
octavia on hyvä auto. Jarruista sen verran et isommat levyt ja palat myös uudet jarrusatulat saa edullisesti huippumalleista. Golf R ja porche yms.
Jos siis haluaa parantaa omaa Skodaa.
Levyjen kuluminen on kiinni palojen kovuudesta. Laita pehmeämmät palat jos levyt kuluu mielestäsi liian nopeasti.
https://www.slamit.net/product/20723/v-maxx-big-brake-kit-330mm-skoda-octavia-5e- Anonyymi
Ei mahdu isommat jarrut Skodani peltivanteille. On kokemusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mahdu isommat jarrut Skodani peltivanteille. On kokemusta.
Ei taida olla.
Peltivanteita kun saa ihan sen kokoisia kuin haluaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla.
Peltivanteita kun saa ihan sen kokoisia kuin haluaa.Kyse oli ensiasennusvanteista.
- Anonyymi
Skodaani - Varaani. Octaviaani - Paviaani.
- AnonyymiUUSI
Ai onks skodissa nykyään jo oikein jarrut?
- AnonyymiUUSI
Ainakaan skodakääkät eivät jarrua tarvitse.
- AnonyymiUUSI
Fääbiössä rumpujarrut takana. Hyh hyh. Kiitos! Tero
- AnonyymiUUSI
Jarrulevyt ajoneuvoon SKODA FABIA I (6Y2)
Laatu:
Peruslaatuinen
Korkeus (mm):
40
Jarrulevytyyppi:
täysi
Jarrulevyn paksuus (mm):
9
Vähimmäispaksuus (mm):
7
Ulkoläpimitta [mm]:
230
Reikien määrä:
5
keskittämisläpimitta [mm]:
65
Jarrulevy 22-5670
22-5670
0 arvostelua
Jarrulevyt myydään kahden kappaleen erissä
Lue tuotekuvaus
Määrä:
17,90 €/ kpl
Eteen levyt on erilaiset.
Laatu:
Alkuperäislaatuinen
Korkeus (mm):
37
Jarrulevytyyppi:
tuuletettu sisältä
Jarrulevyn paksuus (mm):
22
Vähimmäispaksuus (mm):
19
Käsittely:
hiiliteräs
Ulkoläpimitta [mm]:
256
Reikien määrä:
5
keskittämisläpimitta [mm]:
65
Kiristysmomentti:
120
Pinta:
pinnoitettu
Korvaava tuote/korvaava tiedote 2:
Ruuveilla
Jarrulevy 22-6592
22-6592
0 arvostelua
Jarrulevyt myydään kahden kappaleen erissä
Lue tuotekuvaus
Määrä:
42,90 €/ kpl
Tiedot Motonet*
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214440Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61623Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96905- 63755
- 30747
- 176740