"ei ole sen dynaamisempi kuin ruostunut kattila"
"edes Sergio Pininfarina ei olisi pystynyt tekemään noista lähtökohdista tyylikästä autoa"
"Toyota tarvitsee uuden muotoiluosaston. Nykyinen on kauhea"
"Toyota tarvitsee tyylikonsultin"
Jne. jne.
Näin siis Britanniassa.
Huonoja ovat ensiarviot Facelift Avesta
9
<50
Vastaukset
- Avensisnro1
Paljon on saanut kehuja ympäri Eurooppaa. Tässä kommentteja Irlannista, niille jotka ovat lukutaitoisia:
http://www.irishtimes.com/life-and-style/motors/toyota-avensis-an-old-reliable-gets-a-new-styling-1.2251492- lukutaitoinen
Irlantilaisten kommentit ovat kyllä lähinnä kohteliaita. Eivät mitenkään ylistäviä.
- aasijakärryt
lukutaitoinen kirjoitti:
Irlantilaisten kommentit ovat kyllä lähinnä kohteliaita. Eivät mitenkään ylistäviä.
Eikä kaikilta irlantilaisilta ole kysytty.
- Sam-nujooma
Täysin uusi Avensis. Nyt saatavana. Edullinen huoltaa. Tehokkaat ja luotettavat dieslemoottorit. Ripeät ja taloudelliset automaatit. Luotettava maahantuoja joka ei ämpyile takuuasioissa. Mahtava lisävarustevalikoima.
- nappi-valinta
Uuden Avensksen varustelu on aivan ylivoimainen muihin vastaviin. 32000€.lla saa kaistavahdit, liikennemerkkien lukijan, perään ajoeston, erinomaisen navigaattorin muista pienistä puhumattakaan. Kilpailijoilla nämä varusteet tulee yli 40000€ maksavissa malleissa, jos ollenkaan saatavissa. Täysin ylivoimainensenkin varusteiden määrällä ja kaupanpäälle rautaisen luotettavuuden , vikavapaan auton vuosikausiksi. Kolonskvaageni , kylkiäisineen hajoaa , hyvä kun myymälän portista ulos pääsee nykyään, citikoista nyt puhumattakaan, eihän se ole edes auto.
- 2.4STW
Mitähänaloittaja tarkoittaa dynaamisuudella? Jos on samaa kuin BMWn ajettavuus niin minä olisi mieluusti ilman sitä dynaamisuutta. Tasainen harmaus sopisi parhaiten autoon. Egon pönkittäjäksi ja fanituksen kohteeksi voi sitten valita laitteen markkinointiosastojen viestin perusteella, jos haluaa olla vietävissä. Kysehän on halusta olla jotain mitä ei ole ja mihin ei kykene.
- Huojuuse
Huoltohinnat ovat dynaamiset, eli voivat kohentua huomattavasti. Kuten uudessa Toyota Plussassa esitetään. BMW-taso on jo saavutettu sekä hinnassa että kestossa. Huojakka meno ja suuntavakavuuden puutteet ovat tuttua BMW:stä.
- Averitsa
Pistin tilaukseen diesel automaatti nelivedon. Ruksin listalta sähköisen takaluukun liiketunnistemella ja adaptiivisen cruise controllin.
- n.m.o
osaako toyota tehdä itse dieselin,vai onko bmw kone?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948271
- 403962
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241410
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361311Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121070Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807