Huonoja ovat ensiarviot Facelift Avesta

floppi.siitä.tuli.taas

"ei ole sen dynaamisempi kuin ruostunut kattila"

"edes Sergio Pininfarina ei olisi pystynyt tekemään noista lähtökohdista tyylikästä autoa"

"Toyota tarvitsee uuden muotoiluosaston. Nykyinen on kauhea"

"Toyota tarvitsee tyylikonsultin"

Jne. jne.

Näin siis Britanniassa.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avensisnro1
      • lukutaitoinen

Irlantilaisten kommentit ovat kyllä lähinnä kohteliaita. Eivät mitenkään ylistäviä.

• aasijakärryt
        lukutaitoinen kirjoitti:

Irlantilaisten kommentit ovat kyllä lähinnä kohteliaita. Eivät mitenkään ylistäviä.

Eikä kaikilta irlantilaisilta ole kysytty.

• Sam-nujooma

Täysin uusi Avensis. Nyt saatavana. Edullinen huoltaa. Tehokkaat ja luotettavat dieslemoottorit. Ripeät ja taloudelliset automaatit. Luotettava maahantuoja joka ei ämpyile takuuasioissa. Mahtava lisävarustevalikoima.

• nappi-valinta

Uuden Avensksen varustelu on aivan ylivoimainen muihin vastaviin. 32000€.lla saa kaistavahdit, liikennemerkkien lukijan, perään ajoeston, erinomaisen navigaattorin muista pienistä puhumattakaan. Kilpailijoilla nämä varusteet tulee yli 40000€ maksavissa malleissa, jos ollenkaan saatavissa. Täysin ylivoimainensenkin varusteiden määrällä ja kaupanpäälle rautaisen luotettavuuden , vikavapaan auton vuosikausiksi. Kolonskvaageni , kylkiäisineen hajoaa , hyvä kun myymälän portista ulos pääsee nykyään, citikoista nyt puhumattakaan, eihän se ole edes auto.

• 2.4STW

Mitähänaloittaja tarkoittaa dynaamisuudella? Jos on samaa kuin BMWn ajettavuus niin minä olisi mieluusti ilman sitä dynaamisuutta. Tasainen harmaus sopisi parhaiten autoon. Egon pönkittäjäksi ja fanituksen kohteeksi voi sitten valita laitteen markkinointiosastojen viestin perusteella, jos haluaa olla vietävissä. Kysehän on halusta olla jotain mitä ei ole ja mihin ei kykene.

• Huojuuse

Huoltohinnat ovat dynaamiset, eli voivat kohentua huomattavasti. Kuten uudessa Toyota Plussassa esitetään. BMW-taso on jo saavutettu sekä hinnassa että kestossa. Huojakka meno ja suuntavakavuuden puutteet ovat tuttua BMW:stä.

• Averitsa

Pistin tilaukseen diesel automaatti nelivedon. Ruksin listalta sähköisen takaluukun liiketunnistemella ja adaptiivisen cruise controllin.

• n.m.o

osaako toyota tehdä itse dieselin,vai onko bmw kone?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      94
      8271
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3962
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1410
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      36
      1311
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1132
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1070
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      807
    Aihe