Haluan olla ihastus

olenkoseko

Olen 17 vuotias heterotyttö. En koe olevani transu. Minulla on sellainen ongelma, että kun ihastun johonkin poikaan, haluaisin olla hänen näköisensä. Kuvittelen ja "leikin" olevani hän. Saatan ottaa joitakin eleitä ja liikkeitä tai tapoja mitä ihastus tekee ja alan tehdä niitä itsekin. En tiedä mistä tämä johtuu. En koskaan ole seurustellut ihastuksieni kanssa, ja tavallaan hyvä, koska jos alkaisin matkimaan heitä seurustellessa niin se olisi melko noloa. Onko muilla tällaista?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet_normaali

      Tuo on normaalia. Kun ihminen näkee kenet tahansa häntä viehättävän ihmisen, hän alkaa, usein tiedostamattaan, jäljitellä tätä toista ihmistä. Sinä olet vain tietoisempi itsestäsi ja käytöksestäsi kuin ihmiset keskimäärin. Seuraapa joskus muita ihmisiä sillä silmällä niin huomaat, että jonkun viehättävänä pidetyn ihmisen eleet ja sanonnat tarttuvat muihin varsin nopeasti.

      Eli se ei tarkoita että haluaisit olla mies tai poika.

      Itsekin olen poikkeuksellisen tietoinen omista ja toisten eleistä ja sananvalinnoista ja joskus huvittaa kun huomaa että toinen on omaksunut minulta joitakin eleitä tai sanontoja. Useimmat ihmiset eivät tällaista ilmiötä edes huomaa.

      Ja jos aloitat seurustelun tällaisen ihmisen kanssa, tilanne tasaantuu nopeasti kun tulet toisen kanssa tutummaksi.

    • Itse taas pelkään, että kaikki muut alkavat käyttäytymään, kuin minä...

    • haetvaintätäyhteyttä

      Älä enää ihmettele, miksi miehen ja naisen yhteinen lapsi muistuttaa heitä molempia.

    • juulähessamatäällä

      Kyllä vaikuttaa vielä ihan normaalilta ;) Mul on aik sama juttu ;) Mutta itseäni ei oikein muuten voi kyllä ihan täysin normaaliksi sanoa ;D

    • Haluansen

      Mullakin on sama juttu:D Johtuu varmaan siitä, että on ihastunut niihin piirteisiin ja alkaa tavallaan huomaamattaan matkia tiettyjä eleitä sun muuta, kun ne haluaa itselleen;D

    • copypaste

      Minä joskus nuorempana ostin samantyyppisiä vaatteita ja laitoin hiuksetkin vähän siihen malliin, kuin ihastuksillani oli. Eli jos hän piti kauluspaita neuleliivi yhdistelmää, minäkin hankin. En nyt tietenkään SAMANLAISIA enkä hänen sukupuolensa osastolta, mutta oman sukupuoleni vastaavia rättejä kuitenkin.

      Nykyään, aikuisena, huomasin joskus seurusteluni alkuaikoina, että saatettiin jäljitellä toistemme liikkeitä, eleitä ja ilmeitä. Esim. minä nojasin painoa toiselle jalalle kädet puuskassa >> ihastukseni teki saman keskustellessaan kanssani. Minä vaihdoin asentoa >> hänkin vaihtoi. Kun hän pöydän ääressä piti käsiään tietyllä tavalla, minäkin huomaamattani pidin.

      Ihminen toimii näin. Ihailtujen ihmisten eleitä, piirteitä ja tyylejä "kopioidaan" omaan itseen, tahattomasti yhtä paljon kuin tahallaankin. Ihmiset kopioivat toisiltaan ylipäätään asioita, jotka heistä vaikuttavat mielenkiintoisilta, vaikkapa hiustyylit, vaatemaku, ruumiinkieli. Halutaan osoittaa "yhteenkuuluvuutta" ja/tai tehdä itsensä kiinnostavaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      86
      2167
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      77
      1359
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      21
      1347
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1134
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      284
      1088
    6. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      51
      1051
    7. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      996
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      959
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      222
      920
    10. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      21
      917
    Aihe