Mikä tekee sinut onnelliseksi?

Pitaka

Tiedättekö tunteen, kun kaikki on yhtäkkiä hyvin, hymyilyttää ja silkka onnellisuus täyttää sinut kokonaan. Tunne joka saa maailman näyttämään ihanalta paikalta ja elämä tuntuu voittavan vihdoin. Kun mikään, kerrassaan mikään, ei voi saada sinua onnellisemmaksi tai eläväisemmäksi. Kaikki tuntuu hieman normaalia hienommalta ja olet onnellinen.

Toivottavasti tiedätte. Haluan vain tietää mikä antaa teille tuon tunteen. Ihan mikä vain asia, pieni tai suuri.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onpa todella kiva keskustelun avaus. Tiedän kyllä mitä tunnetta tarkoitat.

      Kokemus viime syksynä karpalosuolla. Kirpeä auringonpaiste ja syksyn värien koko kirjo ympärillä. Koira pyörii lähistöllä. Avaan termospullon ja istun mättäälle nauttimaan hyvästä vahvasta kahvista. En kaipaa muuta. Minun on hyvä olla.

      Leena
      NettiSaapas

    • 01-

      Yks päivä mä autoin mun ihastusta, joka on samal luokal ku mä, yhes koulujutussa. Se oli siis tosi tärkee juttu ja se tarvitsi siihen just MUN apuu. No ei siinä viel mitää, sit se tuli samana päivänä, ku olin just lähös kotiin, niin se tuli siihe mun etee ja halas mua sille oikee kovasti ja sano et "kiitti ku autoit, oot paras". Sil hetkel oli aik makee fiilis :D Ja sit mä olin niin kikseis et menin vahingos bussil ainakin seittemän pysäkki pitemmälle kun piti. Ei se mitää, oli ihan saakutin hyvä fiilis, ei voi muuta sanoa.

    • Vvvvzsaaaa

      Unelma. Unelma omasta kahvilasta joka tukee toimintaa masennusta vastaan. Eekooditonta tuoretta tarjottavaa, suosikki resepteilläni. Mikäs sen parempaa? Joukosta varmasti erottuva sisustus joka kertoo jokaiselle, että on hyvä juuri sellaisenaan. Kaikki käsin tehtyä, ite suunniteltua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe