Tervehdys...
Omistan vm. 2004 Avensiksen ja mittariin tuli juuri 160tkm. Moottori 1,8l bensa, automaattilaatikolla. Auto on säännöllisesti huolettu Toyotalla.
Olen uudesta asti huomioinnut sisätilan korkean melutason. Nyt vanhemmiten olen pistänyt merkille et melu vaan kovenee. Onkohan mitään tehtävissä asian korjaamiseksi. Vai pistänkö auton kiertoon... muuten olen ollut tyytyväinen autoon
Avensiksen melutaso
6
76
Vastaukset
- Näillämennäännyt
Laita 195/65r15 kokoiset matalan nopeusluokan renkaat, eli "pehmeät" renkaat. Rengasmelu vähenee. Varsinkin pk-seudulla on karkea meluava päällyste.
- Rattoisia_koeajoja
Koeaja kilpailijatkin, ja valitse se hiljaisin. Samalla tulee katsastettua nykymallisto kautta linjan.
- 5678
Japanin ydinsäteily aiheuttaa IDÄN IHMEESSÄ näitä vikoja,kommareiden auto!
- 3232
Tutustuppa Saksan ammattiyhdistystoimintaan Work Councileihin niin huomaat aika pian että Saksa on euroopan sosialistisin valtio.
- Sitävaantulee
3232 kirjoitti:
Tutustuppa Saksan ammattiyhdistystoimintaan Work Councileihin niin huomaat aika pian että Saksa on euroopan sosialistisin valtio.
Mutta kaikkein valitettavinta on, kun on Tojotassa vikaa!
- ExAveMään
Ruotsissa maahantuoja joutui tekemään lisä-äänieristyksen noihin panssarimallin Aveihin reklamointien vuoksi, Aveahan aluksi mainostettiin erityisen hiljaisena. Suomessa kuluttajat on senverran lussuja alamaisia että kärsivät julmasta metelistä alistuen. Niin, itse myin ko. mallin pois reilun 2 vuoden pitämisen jälkeen, tyytymättömänä mm. meluun. Rengasmelu oli tolkuton ja kojelauta narskui kuin pärekoppa. Lisänä vielä muita pikkujuttuja kuten tuulilasin halkeilu a' 1000e per vaihto, kolmen kk:n välein poksahtelevat polttimot ja kitkarenkailla täysin tunnoton ajo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891829Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751369- 58955
- 51947
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤51876