Tervehdys...
Omistan vm. 2004 Avensiksen ja mittariin tuli juuri 160tkm. Moottori 1,8l bensa, automaattilaatikolla. Auto on säännöllisesti huolettu Toyotalla.
Olen uudesta asti huomioinnut sisätilan korkean melutason. Nyt vanhemmiten olen pistänyt merkille et melu vaan kovenee. Onkohan mitään tehtävissä asian korjaamiseksi. Vai pistänkö auton kiertoon... muuten olen ollut tyytyväinen autoon
Avensiksen melutaso
6
103
Vastaukset
- Näillämennäännyt
Laita 195/65r15 kokoiset matalan nopeusluokan renkaat, eli "pehmeät" renkaat. Rengasmelu vähenee. Varsinkin pk-seudulla on karkea meluava päällyste.
- Rattoisia_koeajoja
Koeaja kilpailijatkin, ja valitse se hiljaisin. Samalla tulee katsastettua nykymallisto kautta linjan.
- 5678
Japanin ydinsäteily aiheuttaa IDÄN IHMEESSÄ näitä vikoja,kommareiden auto!
- 3232
Tutustuppa Saksan ammattiyhdistystoimintaan Work Councileihin niin huomaat aika pian että Saksa on euroopan sosialistisin valtio.
- Sitävaantulee
3232 kirjoitti:
Tutustuppa Saksan ammattiyhdistystoimintaan Work Councileihin niin huomaat aika pian että Saksa on euroopan sosialistisin valtio.
Mutta kaikkein valitettavinta on, kun on Tojotassa vikaa!
- ExAveMään
Ruotsissa maahantuoja joutui tekemään lisä-äänieristyksen noihin panssarimallin Aveihin reklamointien vuoksi, Aveahan aluksi mainostettiin erityisen hiljaisena. Suomessa kuluttajat on senverran lussuja alamaisia että kärsivät julmasta metelistä alistuen. Niin, itse myin ko. mallin pois reilun 2 vuoden pitämisen jälkeen, tyytymättömänä mm. meluun. Rengasmelu oli tolkuton ja kojelauta narskui kuin pärekoppa. Lisänä vielä muita pikkujuttuja kuten tuulilasin halkeilu a' 1000e per vaihto, kolmen kk:n välein poksahtelevat polttimot ja kitkarenkailla täysin tunnoton ajo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2884462Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1074034Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1942415Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar781789Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351697- 171219
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71159Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii431112entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä139928- 94919