Lontoossa jokaiselle jotakin?

henzi

Yleisestihän ajatellaan, että Lontoossa on jokaiselle jotakin. Minä kyllä tiedän ihmisiä, joiden en voisi kuvitellakaan käyvän siellä. :D

2

144

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaahah

No kerrohan millaisia he ovat jotka eivät löydä sieltä mitään kiinnostavaa. Eivätkö osaa kieltä ollenkaan vai mikä syynä?

• henzi

No he vain ovat sellaisia idiootteja, jotka voivat saada raivokohtauksia täysin väärissä paikoissa ja eivät tajua juuri mistään mitään. Ja olet kyllä oikeassa, että ei kieltä osaamatonkaan voi saada matkasta niin paljon irti kuin kieltä osaava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      148
      2331
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      957
    3. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      154
      950
    4. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      78
      913
    5. 65
      902
    6. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      117
      899
    7. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      39
      878
    8. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      767
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      70
      725
    10. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      71
      591
    Aihe