Eli jonkin verran tuosta ammatista olen lukenut, mutta olisi hyvä saada tietoa kyseisestä ammatista enemmän.
Mitä koulutuksia tarvitsee?
Minkälainen työllisyys on?
Mitä työtehtäviä ammatissa on?
Ja toki jos jotain muuta tärkeää huomioitavaa on niin otan tietoa mielelläni vastaan!
Puolimatruusin työtehtävät/opiskelu
8
143
Vastaukset
- SailorsGrave
Ei tarvitse koulutusta
Loistava työllisyystilanne
Oluen juonti
Konemestareille pitää antaa pyllyä - vcbgtre
Ompahan taas järkeviä vastauksia.
- puosu_evp
Ei tarvitse vastata kuin viimeiseen kysymykseen; unohda koko juttu.
Palkka on kehno, työpaikat vähenee jatkuvasti.
Suomalaiset merimiehet ovat katoavaa kansanperinnettä. - evp-seilori
-2*3kk kurssi ja 2*30pv harjoittelua
-Unohda koko juttu. Jo minun aikana työpaikka oli vaikea saada.
-Kahvinkeittoa, siivoamista, ruosteen ajamista, maalaamista...
Kuten sanoin, unohda. Melkein täydellisellä varmuudella et tule tekemään päivääkään sitä työtä.- rapalainen
Onko sulla iso kalu?
- evp-seilori
Seisokissa 4,8cm
- Harleymanne
Onko sinulla Harley Davidson?
- evp-seilori
On. Ajelen sillä aina alasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989