paras kevari

Gilera SP 01

Eikö olekki kaikkien mielestä sp01 kaikista nopein ja parhain kevari?? päihittää tzr ja nsr pyörät kevyesti on tullu kokeiltua

26

10738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kake

      Ja nopeinko on paras? Ei ainakaan omasta mielestäni. Minulla riittää jos kevarini kipuaa sinne 130km/h nopeuteen, mutta pitää toki olla muutenkin mukava ajettava. Eipä mulla tosiaan mitään kokemusta tosta Gilerasta ole, mutta en usko että ihan KAIKKI pitäisivät sitä parhaana. Yksinkertaisesti parasta kevaria ei voi määrittää, koska ne soveltuvat niin erilaiseen ympäristöön. Toki voit yrittää määritellä esim, parhaan sportti-piikin..

    • sepul
    • kiki

      http://www.myllymaennettikauppa.fi/product_info.php?cPath=26&products_id=107

      A
      utomaattinen kytkin ja vaihteisto eli hoitaa melkein kaiken, sinun travitsee vain ohjata
      !

      Skootteri aikuisille! Tähän saat kaverinkin kyytiin!!

      Fude 125 cc. on hieno skootteri aikuisille. Skootterissa on ison skootterin tuntuma. Vakaa ja hyvä ajettavuus. Nelitahtisuutensa ansiosta skootteri on hiljainen ja vähäpäästöinen. Fude 125 cc. vääntää matalillakin kierroksilla hyvin. Tuotteen ulkonäkö materiaalit ja viimeistely on huippuluokkaa. On vaikea uskoa että mopon hinnalla saa tällaisen huippuhienon ajopelin, mutta ostettaessa suoraan maahantuojalta saat sen hintaan 2590 €.

      Pituus 1950mm, leveys 700mm, korkeus 1100mm
      Ilmajäähdytteinen 4-tahtinen, 1-syl. moottori
      Kuutiotilavuus: 124,6cc
      Suurin teho: 5,8kw/7000rpm
      Sytytys: CDI
      Kytkin: Automaatti
      Vaihteisto: Portaaton(automaatti)
      Käynnistys: Sähkö- ja jalkakäynnistys
      Max nopeus: 80km/h
      Paino: 130kg
      Polttoainetankki: 6,0L
      Kulutus: 2,5L/100km
      Renkaat: 13" alumiinivanteilla

      - Upea muotoiltu tyyli vähentää ilmanvastusta
      - Isot 13" renkaat
      - Tupla-ajovalot
      - Ainutlaatuinen hihnavoimansiirto
      - Sähköinen rikastin



      itselläni on ollut tuollainen muutama kuukautta ja olen ollut kovin tyytyväinen,ei sen sijaa kyllä osaan ajaa "tavllistakin" sillä koulun ajoin sellaisella mutta tossa on silti ajotuntumaa.

      Tollasella kun pääsee kerran ajamaan niin ei halua enää luopua!

      Kulkee noin 120 km/h mutta eipä sen suomessa kovempaa tartte mennäkään ja sitten vielä kypäräboksi niin ei tartte aina kantaa sitä mukana tai pelätä että se varastetaan!

      • epäilijä

        tota noin tos ilmotat aluksi et siin on 5,8kw ja kulkee 80kmh ja sen jälkeen sanot et se kulkee 120kmh... et kai vaa yrittäny viilata meitä linssiin...


      • j@s

        kuinka paljo se kulkis ku siit ottais kurit pois


    • meghan

      Nopeinko on se paras pyörä?

      Minua ei varmaan sukupuoleni takia oteta todesta, mutta ei minusta se nopeus ainakaan ratkaise sitä onko pyörä sitten hyvä vai ei.

      Mitä minä itse arvosta pyörässä on ajo-ominaisuudet, kestävyys ja omalla tavallaan myös ulkonäkö on tärkeä. En minä ostaisi pyörää jossa mäntä pitäisi vaihtaa jokaisen tuhannen kilometrin jälkeen ja mahdolliset varaosat maksaisivat maltaita. Pitäisihän sen pyörän olla ainakin näiltä osin käytännöllinen, eihän sitä koskaan tiedä mitä tuolla liikenteessä sattuu, siellä kun ei yksin olla tapahtumista vaikuttamassa.

      Kyllähän tuo nopeuskin on valttia, ennenkuin omassa näsärissä oli tehoputki, oli aika tuskaista yrittää ohittaa sellaista pitkää rekkaletkaa moottoritiellä, mutta mitä sillä nopeudella tekee, kun korkein sallittu nopeus on Suomessa 120km/h?

      Ei se nopeus pyörästä parasta tee.

      • Kake

        Joku viisaskin eksynyt tälle palstalle. Tuo edellinen kirjoittaja siis. Eli se teho ja suorituskyky ei ole se tärkein, vaikka se kivaa onkin jos pyörä kulkee. Pyörässä on paljon muitakin tärkeitä asioita huomioitavana, kuten meghan kirjoittikin, eli ajo-ominaisuudet, kestävyys, kulutus, ulkonäkö ja näin edelleen.


      • feasgasvdsmgkjwadgja

        MENE MIELISAIRAALAAN! MIKÄ KUVITTELET OLEVASI??? SUURIN SALLITTU NOPEUS ON EHKÄ 120km/h?? EVVK FUCKING IDIOT. SILLÄ EI OLE EHKÄ SAMANLAISILLE DORKILLE KUIN SINULLE VÄLIÄ, MUTTA AINAKIN MINÄ AJAN NIIN KOVAA KUIN AJONEUVO KULKEE. JOTEN BTW IME PASKAA JA LAKKAA LEIKKIMÄSTÄ LIIKENNESÄÄNTÖ VALISTAJAA!!!


      • KIAKKELI
        feasgasvdsmgkjwadgja kirjoitti:

        MENE MIELISAIRAALAAN! MIKÄ KUVITTELET OLEVASI??? SUURIN SALLITTU NOPEUS ON EHKÄ 120km/h?? EVVK FUCKING IDIOT. SILLÄ EI OLE EHKÄ SAMANLAISILLE DORKILLE KUIN SINULLE VÄLIÄ, MUTTA AINAKIN MINÄ AJAN NIIN KOVAA KUIN AJONEUVO KULKEE. JOTEN BTW IME PASKAA JA LAKKAA LEIKKIMÄSTÄ LIIKENNESÄÄNTÖ VALISTAJAA!!!

        PERSEREIKÄÄ. ISOA ANAALIA.

        JA LOKIN RIPULIA SYÖKÄÄ.


      • AAAMMMMMM
        KIAKKELI kirjoitti:

        PERSEREIKÄÄ. ISOA ANAALIA.

        JA LOKIN RIPULIA SYÖKÄÄ.

        linnut ei muuten ripuloi.


      • Toni.K
        feasgasvdsmgkjwadgja kirjoitti:

        MENE MIELISAIRAALAAN! MIKÄ KUVITTELET OLEVASI??? SUURIN SALLITTU NOPEUS ON EHKÄ 120km/h?? EVVK FUCKING IDIOT. SILLÄ EI OLE EHKÄ SAMANLAISILLE DORKILLE KUIN SINULLE VÄLIÄ, MUTTA AINAKIN MINÄ AJAN NIIN KOVAA KUIN AJONEUVO KULKEE. JOTEN BTW IME PASKAA JA LAKKAA LEIKKIMÄSTÄ LIIKENNESÄÄNTÖ VALISTAJAA!!!

        Hei, "heitä homo voltti" sanonta käy idiooteista jotka luulee olevansa jotain kovempaa mitä on oikeasti.
        Itselle ulkonäkö ja nopeus ovat aika tärkeitä.
        Mutta viisaitten ja vähän vähempi kapasiteettisten on tylsä keskustella kun tyhmemmät ei enään voi oppia mitään.
        Mutta sen voin sanoa että huononkin ja halvankin kyykyn saa kulkemaan yli 160Km/h.
        Itselleni riittää se 140Km/h ja olen 17v.

        PS. kiitän fiksumpia kommenteista ettei tyhmemmät eksy omiin kommentteihin uskomaan


      • feat.
        Toni.K kirjoitti:

        Hei, "heitä homo voltti" sanonta käy idiooteista jotka luulee olevansa jotain kovempaa mitä on oikeasti.
        Itselle ulkonäkö ja nopeus ovat aika tärkeitä.
        Mutta viisaitten ja vähän vähempi kapasiteettisten on tylsä keskustella kun tyhmemmät ei enään voi oppia mitään.
        Mutta sen voin sanoa että huononkin ja halvankin kyykyn saa kulkemaan yli 160Km/h.
        Itselleni riittää se 140Km/h ja olen 17v.

        PS. kiitän fiksumpia kommenteista ettei tyhmemmät eksy omiin kommentteihin uskomaan

        lapin lahden linnut...


    • EX-detsi kuski

      Hei kuules. Mun ex-detsi (nykyään paalissa) ois jättäny sun sp rutkuttimes ku tikun paskaa. Et ei semmosest oo muutaku mökki mopoks. Arrowin koko putkisto, kansi laskettu nii pal ku vaan pysty, pako- ja imu aukot avarrettu, suuttimet vaihdettu ja pa-säädin kevennetty. Keulimaan pysty ykköseltä kutoselle asti ja vauhtia oli sit se 130 minkä se meni..

      • hadfgaga

        Lopettakaa haaveilu kiitos. Tää on mielipidekysymys, ihmiset tykkää erilaisista pyöristä.
        Ps. mikää kevari ei keuli kaasusta kutosella


      • nakki33

        noh... on se harmi, kun yama dt 125:ssä ei ole imuaukkoa. suzuki pv:ssä ja vanhemmissa mopoissa on imuaukko kun on mäntäohjattu sylinteri. dt on läppäohjattu.. ja sitte "pa-säädin kevennetty" Mitä helvettiä oikeesti :D !! paska trolli sanon minä.

        ite väitän honda nsr parhaaksi kevariksi:
        pieni kulutus (alle 6l/100km Suurella kaasulla)
        erittäin luotettava
        lähtee hyvin ja kulkee tarpeeksi
        suht hieno
        varaosien saatavuus erinomainen
        hyvä ajoasento

        Mitä muuta kevarilta voi vaatia?


    • ????

      nopeus ei oo tärkein mut joku vtun gilera ei todellakaan edes ole nopein, täystehoisena tehokkain ja nopein pyörä on cagiva mito. asento ei ihan paras mut jos nopeutta haetaan niin voittaa muut. jos haluaa mukavuutta voi ostaa jonku kälysen skoban mist on arvokkuus kaukana

      • Tietävä

        kevari skootterit ovat todella mukavia ja helppo ajoisi pieni bensan kulutus ainoa ja kulkevat 100 (kokemusta on thaimaassa moottori tiellä 125cc) mutta ainoa ongelma on vain siinä kun niillä ei kehtaisi ajaa täällä päin...


    • mo23

      iha btw, kevarissaha ei oo nopeusrajotuksii

      • Kröhöm...

        Iha btw sulle, että suomessa on nopeusrajoitukset jotka koskee kaikkia ajoneuvoja..


    • osta husse

      Husse

    • onpas

      teillä hienoja vastauksia täällä (:

    • ???????

      oisko toi Aprilia RS hyvä kevari??? tai kyykyt yleensäkkää??

    • enska 34

      kyykyyt vittuun

    • en tiiä

      mikä kevari kanttis hommaa??

      • peeeveeonparasq

        suzuki peevee satakaksviis ceecee.


      • KotariRules

        Ktm exc jos rahet riittää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe