Eikö olekki kaikkien mielestä sp01 kaikista nopein ja parhain kevari?? päihittää tzr ja nsr pyörät kevyesti on tullu kokeiltua
paras kevari
26
10830
Vastaukset
- Kake
Ja nopeinko on paras? Ei ainakaan omasta mielestäni. Minulla riittää jos kevarini kipuaa sinne 130km/h nopeuteen, mutta pitää toki olla muutenkin mukava ajettava. Eipä mulla tosiaan mitään kokemusta tosta Gilerasta ole, mutta en usko että ihan KAIKKI pitäisivät sitä parhaana. Yksinkertaisesti parasta kevaria ei voi määrittää, koska ne soveltuvat niin erilaiseen ympäristöön. Toki voit yrittää määritellä esim, parhaan sportti-piikin..
- sepul
Tulkaa tonne keskustelemaan kevareista kans, mikä on paras kevari jne.
http://www.getphpbb.com/phpbb/index.php?mforum=mopotti - kiki
http://www.myllymaennettikauppa.fi/product_info.php?cPath=26&products_id=107
A
utomaattinen kytkin ja vaihteisto eli hoitaa melkein kaiken, sinun travitsee vain ohjata
!
Skootteri aikuisille! Tähän saat kaverinkin kyytiin!!
Fude 125 cc. on hieno skootteri aikuisille. Skootterissa on ison skootterin tuntuma. Vakaa ja hyvä ajettavuus. Nelitahtisuutensa ansiosta skootteri on hiljainen ja vähäpäästöinen. Fude 125 cc. vääntää matalillakin kierroksilla hyvin. Tuotteen ulkonäkö materiaalit ja viimeistely on huippuluokkaa. On vaikea uskoa että mopon hinnalla saa tällaisen huippuhienon ajopelin, mutta ostettaessa suoraan maahantuojalta saat sen hintaan 2590 €.
Pituus 1950mm, leveys 700mm, korkeus 1100mm
Ilmajäähdytteinen 4-tahtinen, 1-syl. moottori
Kuutiotilavuus: 124,6cc
Suurin teho: 5,8kw/7000rpm
Sytytys: CDI
Kytkin: Automaatti
Vaihteisto: Portaaton(automaatti)
Käynnistys: Sähkö- ja jalkakäynnistys
Max nopeus: 80km/h
Paino: 130kg
Polttoainetankki: 6,0L
Kulutus: 2,5L/100km
Renkaat: 13" alumiinivanteilla
- Upea muotoiltu tyyli vähentää ilmanvastusta
- Isot 13" renkaat
- Tupla-ajovalot
- Ainutlaatuinen hihnavoimansiirto
- Sähköinen rikastin
itselläni on ollut tuollainen muutama kuukautta ja olen ollut kovin tyytyväinen,ei sen sijaa kyllä osaan ajaa "tavllistakin" sillä koulun ajoin sellaisella mutta tossa on silti ajotuntumaa.
Tollasella kun pääsee kerran ajamaan niin ei halua enää luopua!
Kulkee noin 120 km/h mutta eipä sen suomessa kovempaa tartte mennäkään ja sitten vielä kypäräboksi niin ei tartte aina kantaa sitä mukana tai pelätä että se varastetaan!- epäilijä
tota noin tos ilmotat aluksi et siin on 5,8kw ja kulkee 80kmh ja sen jälkeen sanot et se kulkee 120kmh... et kai vaa yrittäny viilata meitä linssiin...
- j@s
kuinka paljo se kulkis ku siit ottais kurit pois
- meghan
Nopeinko on se paras pyörä?
Minua ei varmaan sukupuoleni takia oteta todesta, mutta ei minusta se nopeus ainakaan ratkaise sitä onko pyörä sitten hyvä vai ei.
Mitä minä itse arvosta pyörässä on ajo-ominaisuudet, kestävyys ja omalla tavallaan myös ulkonäkö on tärkeä. En minä ostaisi pyörää jossa mäntä pitäisi vaihtaa jokaisen tuhannen kilometrin jälkeen ja mahdolliset varaosat maksaisivat maltaita. Pitäisihän sen pyörän olla ainakin näiltä osin käytännöllinen, eihän sitä koskaan tiedä mitä tuolla liikenteessä sattuu, siellä kun ei yksin olla tapahtumista vaikuttamassa.
Kyllähän tuo nopeuskin on valttia, ennenkuin omassa näsärissä oli tehoputki, oli aika tuskaista yrittää ohittaa sellaista pitkää rekkaletkaa moottoritiellä, mutta mitä sillä nopeudella tekee, kun korkein sallittu nopeus on Suomessa 120km/h?
Ei se nopeus pyörästä parasta tee.- Kake
Joku viisaskin eksynyt tälle palstalle. Tuo edellinen kirjoittaja siis. Eli se teho ja suorituskyky ei ole se tärkein, vaikka se kivaa onkin jos pyörä kulkee. Pyörässä on paljon muitakin tärkeitä asioita huomioitavana, kuten meghan kirjoittikin, eli ajo-ominaisuudet, kestävyys, kulutus, ulkonäkö ja näin edelleen.
- feasgasvdsmgkjwadgja
MENE MIELISAIRAALAAN! MIKÄ KUVITTELET OLEVASI??? SUURIN SALLITTU NOPEUS ON EHKÄ 120km/h?? EVVK FUCKING IDIOT. SILLÄ EI OLE EHKÄ SAMANLAISILLE DORKILLE KUIN SINULLE VÄLIÄ, MUTTA AINAKIN MINÄ AJAN NIIN KOVAA KUIN AJONEUVO KULKEE. JOTEN BTW IME PASKAA JA LAKKAA LEIKKIMÄSTÄ LIIKENNESÄÄNTÖ VALISTAJAA!!!
- KIAKKELI
feasgasvdsmgkjwadgja kirjoitti:
MENE MIELISAIRAALAAN! MIKÄ KUVITTELET OLEVASI??? SUURIN SALLITTU NOPEUS ON EHKÄ 120km/h?? EVVK FUCKING IDIOT. SILLÄ EI OLE EHKÄ SAMANLAISILLE DORKILLE KUIN SINULLE VÄLIÄ, MUTTA AINAKIN MINÄ AJAN NIIN KOVAA KUIN AJONEUVO KULKEE. JOTEN BTW IME PASKAA JA LAKKAA LEIKKIMÄSTÄ LIIKENNESÄÄNTÖ VALISTAJAA!!!
PERSEREIKÄÄ. ISOA ANAALIA.
JA LOKIN RIPULIA SYÖKÄÄ. - AAAMMMMMM
KIAKKELI kirjoitti:
PERSEREIKÄÄ. ISOA ANAALIA.
JA LOKIN RIPULIA SYÖKÄÄ.linnut ei muuten ripuloi.
- Toni.K
feasgasvdsmgkjwadgja kirjoitti:
Hei, "heitä homo voltti" sanonta käy idiooteista jotka luulee olevansa jotain kovempaa mitä on oikeasti.
Itselle ulkonäkö ja nopeus ovat aika tärkeitä.
Mutta viisaitten ja vähän vähempi kapasiteettisten on tylsä keskustella kun tyhmemmät ei enään voi oppia mitään.
Mutta sen voin sanoa että huononkin ja halvankin kyykyn saa kulkemaan yli 160Km/h.
Itselleni riittää se 140Km/h ja olen 17v.
PS. kiitän fiksumpia kommenteista ettei tyhmemmät eksy omiin kommentteihin uskomaan - feat.
Toni.K kirjoitti:
Hei, "heitä homo voltti" sanonta käy idiooteista jotka luulee olevansa jotain kovempaa mitä on oikeasti.
Itselle ulkonäkö ja nopeus ovat aika tärkeitä.
Mutta viisaitten ja vähän vähempi kapasiteettisten on tylsä keskustella kun tyhmemmät ei enään voi oppia mitään.
Mutta sen voin sanoa että huononkin ja halvankin kyykyn saa kulkemaan yli 160Km/h.
Itselleni riittää se 140Km/h ja olen 17v.
PS. kiitän fiksumpia kommenteista ettei tyhmemmät eksy omiin kommentteihin uskomaanlapin lahden linnut...
- EX-detsi kuski
Hei kuules. Mun ex-detsi (nykyään paalissa) ois jättäny sun sp rutkuttimes ku tikun paskaa. Et ei semmosest oo muutaku mökki mopoks. Arrowin koko putkisto, kansi laskettu nii pal ku vaan pysty, pako- ja imu aukot avarrettu, suuttimet vaihdettu ja pa-säädin kevennetty. Keulimaan pysty ykköseltä kutoselle asti ja vauhtia oli sit se 130 minkä se meni..
- hadfgaga
Lopettakaa haaveilu kiitos. Tää on mielipidekysymys, ihmiset tykkää erilaisista pyöristä.
Ps. mikää kevari ei keuli kaasusta kutosella - nakki33
noh... on se harmi, kun yama dt 125:ssä ei ole imuaukkoa. suzuki pv:ssä ja vanhemmissa mopoissa on imuaukko kun on mäntäohjattu sylinteri. dt on läppäohjattu.. ja sitte "pa-säädin kevennetty" Mitä helvettiä oikeesti :D !! paska trolli sanon minä.
ite väitän honda nsr parhaaksi kevariksi:
pieni kulutus (alle 6l/100km Suurella kaasulla)
erittäin luotettava
lähtee hyvin ja kulkee tarpeeksi
suht hieno
varaosien saatavuus erinomainen
hyvä ajoasento
Mitä muuta kevarilta voi vaatia?
- ????
nopeus ei oo tärkein mut joku vtun gilera ei todellakaan edes ole nopein, täystehoisena tehokkain ja nopein pyörä on cagiva mito. asento ei ihan paras mut jos nopeutta haetaan niin voittaa muut. jos haluaa mukavuutta voi ostaa jonku kälysen skoban mist on arvokkuus kaukana
- Tietävä
kevari skootterit ovat todella mukavia ja helppo ajoisi pieni bensan kulutus ainoa ja kulkevat 100 (kokemusta on thaimaassa moottori tiellä 125cc) mutta ainoa ongelma on vain siinä kun niillä ei kehtaisi ajaa täällä päin...
- mo23
iha btw, kevarissaha ei oo nopeusrajotuksii
- Kröhöm...
Iha btw sulle, että suomessa on nopeusrajoitukset jotka koskee kaikkia ajoneuvoja..
- osta husse
Husse
- onpas
teillä hienoja vastauksia täällä (:
- ???????
oisko toi Aprilia RS hyvä kevari??? tai kyykyt yleensäkkää??
- enska 34
kyykyyt vittuun
- en tiiä
mikä kevari kanttis hommaa??
- peeeveeonparasq
suzuki peevee satakaksviis ceecee.
- KotariRules
Ktm exc jos rahet riittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057