Tirilän puutarha

Amppelit

Miten voi olla aina niin ynseä asiakaspalvelu tuolla.
Kävin pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa tuolla ja tummatukkainen myyjä kysyi mitä etsin/haluan.
Sanoin mitä halusin, niin näytti kylttiä yläpuolellani ja patisti ulos.
Olin siis eksynyt väärälle puolelle, eli henkilökunnan kasvihuoneeseen.

Kävelin ympäriinsä ja löysin muutaman hakemani kukan ja lähdin sitten pois.
Paska asiakaspalvelu kaiherti mieltäni vielä pitkään.

Tänään sitten kävin uudestaan ystäväni kanssa ja sama hapannaama oli töissä.
Ei viitsinyt edes tervehtiä kassalla. Ostin muutaman kukan, kun mitään mieleistä ei ollut tarjolla.

Onneksi ajoimme muualle kukat ostamaan ja saimme todella näyttävät ja isot amppelit ja daaliat.

Enää en tuonne puutarhalle eksy.

6

636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkaperziiss

muistakin sitten, ettet mene enää tuonne....senkin niuho nirppanokka

• ritilä1111

No mie oon ainakin saanu aina ihan asiallista palvelua tuolta.

• erekoo

ei oo lepran ainoa yritys... kaikki perheyritykset eli sisäsiittoset mestat voi kiertää kaukaa. työjälki on masentava mut hinta se on kohillaa, ei voi kun ihmetellä tuntihintoja. no tietty tyhmät maksaa

• Vienrahanimuualle

Mie kävin siellä muutama viiko sitten sunnuntaina. Tunnelma henkilökunnan kesken oli jäätävä. Turhaa siinä edes oli toivoa asiakaspalvelua.

• asiakasomistaja

Minä ostan aina kaikki kasvit prismasta. Ei ne tosin kauaa kestä elossa paitsi ne muoviset. Maksavatkin todella paljon ja ihan saan itse itseäni palvella (saan todella huonoa palvelua, kun olen näin vittumainen ihminen). Mutta kuun maksan vihreällä kortilla saan bonuksien lisäksi maksutapaedun, se kannattaa.

• SatinPellaguu

Tekokukat kestää vuosia.
        Ei ole mitään järkeä ostaa oikeita kukkia ynseiltä myyjiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe