Tirilän puutarha

Amppelit

Miten voi olla aina niin ynseä asiakaspalvelu tuolla.
Kävin pari viikkoa sitten ensimmäistä kertaa tuolla ja tummatukkainen myyjä kysyi mitä etsin/haluan.
Sanoin mitä halusin, niin näytti kylttiä yläpuolellani ja patisti ulos.
Olin siis eksynyt väärälle puolelle, eli henkilökunnan kasvihuoneeseen.

Kävelin ympäriinsä ja löysin muutaman hakemani kukan ja lähdin sitten pois.
Paska asiakaspalvelu kaiherti mieltäni vielä pitkään.

Tänään sitten kävin uudestaan ystäväni kanssa ja sama hapannaama oli töissä.
Ei viitsinyt edes tervehtiä kassalla. Ostin muutaman kukan, kun mitään mieleistä ei ollut tarjolla.

Onneksi ajoimme muualle kukat ostamaan ja saimme todella näyttävät ja isot amppelit ja daaliat.

Enää en tuonne puutarhalle eksy.

6

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkaperziiss

muistakin sitten, ettet mene enää tuonne....senkin niuho nirppanokka

• ritilä1111

No mie oon ainakin saanu aina ihan asiallista palvelua tuolta.

• erekoo

ei oo lepran ainoa yritys... kaikki perheyritykset eli sisäsiittoset mestat voi kiertää kaukaa. työjälki on masentava mut hinta se on kohillaa, ei voi kun ihmetellä tuntihintoja. no tietty tyhmät maksaa

• Vienrahanimuualle

Mie kävin siellä muutama viiko sitten sunnuntaina. Tunnelma henkilökunnan kesken oli jäätävä. Turhaa siinä edes oli toivoa asiakaspalvelua.

• asiakasomistaja

Minä ostan aina kaikki kasvit prismasta. Ei ne tosin kauaa kestä elossa paitsi ne muoviset. Maksavatkin todella paljon ja ihan saan itse itseäni palvella (saan todella huonoa palvelua, kun olen näin vittumainen ihminen). Mutta kuun maksan vihreällä kortilla saan bonuksien lisäksi maksutapaedun, se kannattaa.

• SatinPellaguu

Tekokukat kestää vuosia.
        Ei ole mitään järkeä ostaa oikeita kukkia ynseiltä myyjiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      152
      2954
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      368
      2050
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1805
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1772
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe