Voiko Yle-Areenan ohjelmia ladata enää millään?

Neuvoton

Onko olemassa enää mitään keinoa ladata ohjelmia Yle-Areenasta, siis uudesta versiosta? Ja sellaista, mikä olisi riittävän yksinkertainen tavalliselle ihmiselle.

32

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvinonnistuu
      • dww

• wwd

Miten noi linkkaamasi "ubuntu" ja "deb" lyhenteiset ohjelmat asennetaan Windows 8.1:lle?

• dww
        wwd kirjoitti:

Miten noi linkkaamasi "ubuntu" ja "deb" lyhenteiset ohjelmat asennetaan Windows 8.1:lle?

Varmaan jos asennat ensin Cygwin sovelluksen.

http://cygwin.com/install.html

• Fvgujutdfh
        wwd kirjoitti:

Virtualboxin avulla.

• eivättoimihyvin

Ei näihin Linuc hömpötyksiin kannatta sekaantua..

• varokaaaa

hahahahahahh tuolla murossa tän haittaohjelman tekijä jonne esiintyy monella eri nikillä ja markkinoi tätä ohjelmaa ja pöljät uskoo ja mene vipuun ja jonnea naurattaa kun ff haittaohjelma vakoilee ja lähettää kaikkki tiedot sun koneelta tälle jonnelle. Sama jonne näytää täälläkin vaikuttavan :) . Murossa tää jonne itekki myöntää jo notta FF:ssä on vakoiluohjelma.
        Flickfetch sisältää sitten Spallowz.A!plock trojalaisen.... ei ole ilmaista lounasta.

• siinäpähänvakoilee
        varokaaaa kirjoitti:

hahahahahahh tuolla murossa tän haittaohjelman tekijä jonne esiintyy monella eri nikillä ja markkinoi tätä ohjelmaa ja pöljät uskoo ja mene vipuun ja jonnea naurattaa kun ff haittaohjelma vakoilee ja lähettää kaikkki tiedot sun koneelta tälle jonnelle. Sama jonne näytää täälläkin vaikuttavan :) . Murossa tää jonne itekki myöntää jo notta FF:ssä on vakoiluohjelma.
        Flickfetch sisältää sitten Spallowz.A!plock trojalaisen.... ei ole ilmaista lounasta.

Ihan se ja sama, minulla on erikseen sellainen kone, joka on täynä ties mitä troijalaista ja hämärä kusetusta, käytän sitä vain latailuun, lähinnä videoiden osalta, josta sitten siirrän säilyttämisen arvoiset jutut pois toisaalle. Tuossa koneessa ei ole mitään minulle tai muillekkaan hyödyllistä olevaa, enkä liioin sitä muutoinkaan mihinkään henkilökoohtaiseen asiointiin käytä. Kun kone alkaa tarpeeksi tökkiä, niin skippaan sen alas ja asentelen uusiksi. Joten siinäpä sitten vakoilette, ja saatte ties mitä mömmöä koneellenne vastapalveluksena, hitiot kiinnostaa.

• sellainen_kone_sulla

Sitten ehkä alkaa kiinnostaa, kun operaattori uhkaa liittymän sulkemisella.

• siinäpähänvakoilee

Miten niin sulkee, ja millä perusteilla? Kyllähän sitä televisiostakin voi äänittää. Sulta voikin tulla viemään jopa televisionkin pois, kun et näytä mistään mitään käsittävän.

• sellainen_kone_sulla

• siinäpähänvakoilee

Pidä suojasi kunnossa, vai oletko kädetön? Pistän vain vahinkoa kiertämään, miksi se minua kiinnostaisi pätkääkään? Olisivat olleet lähettämättä näitä vahingollisia ohjelmia minulle. Ei sillä perusteella kukaan tule nettejä sulkemaan, muutenhan puoli maailmaa olisi ilman nettiä. Taidat vaan olla joku vakoilija, jota nyt kismittää, kun ei tolta koneeltani löydy mitään vakoiltavaa, ja sitä nyt nillität. Monet jo muutenkin käyttää toista konetta pelkkään latailuun, koska eivät halua oikeaa ja virallista konettaan saastuttaa, aivan kuten minäkin toimin. Pysyypähän yksityisyyskin paremmin turvassa, kun en muutenkaan mihinkään jonninjoutaviin someihin kuulu.

• siinäpähänvakoilee

Unohdin muuten vielä mainita, ettei tuo ip osoitteenikaan ole Suomen kamaralla ollut enää vuosiin. Siinäpä selvittelevät ja sulkevat ihan rauhassa.

• vfdlö

On. ittekin latailen ja äo:ni on 70

• näytönjatuolinväli

Mää ei viiti ja kengännumero on 11½.

• d2d
      • vakaajax

Minulla oli joku 2.1 versio joka ei ainakaan toiminut. Tuolla ylempänä "homelinuxpc" linkistä löytyy jo 2.7 versio, mutta linkkisi takaa löytyy 2.2 versio.
        Mikä nyt on se oikea versio?

• dww
        vakaajax kirjoitti:

Minulla oli joku 2.1 versio joka ei ainakaan toiminut. Tuolla ylempänä "homelinuxpc" linkistä löytyy jo 2.7 versio, mutta linkkisi takaa löytyy 2.2 versio.

Voit ladata myös Launchyn avulla, kunhan asennat uudemman yle-dl version.
        http://www.homelinuxpc.com/download/yle-dl_2.7.0-1_all.deb

• d2d
        vakaajax kirjoitti:

Linkin takana on komentolitania, joka asentaa kyllä uusimman 2.7.0.1-version:

wget --no-cache -rOasennaylemtv homelinuxpc.com/download/asennaylemtv && chmod x asennaylemtv && ./asennaylemtv

Ja launchylla olen käytellyt.

• vakaajax
        d2d kirjoitti:

wget --no-cache -rOasennaylemtv homelinuxpc.com/download/asennaylemtv && chmod x asennaylemtv && ./asennaylemtv

Hyvin toimii :)

• areenamint
        d2d kirjoitti:

Joo no ei toimi ainakaan mint17....

• Neuvoton

Kiitos vastaajile! Flickfetch toimii hienosti :)

• uunouunouuno

Flickfetchin sai ladattua W8.1. koneeseen,meni johonkin zipiin,sinnekö sen piti mennä.
      Mitä seuraavaksi pitää tehdä?Tarvitsen lataajaa vain Areenaa varten.

• iltalukemista

Katso sen sivulta ohjeet. Siellähän ne kerrotaan... Lisäksi itse ohjelmassa on sisäiset ohjeet.

• uunouunouuno

No löytyihän flickfetch ,oli ruuhkaa ,tallennusta piti odottaa,Tekstitkin jäävät tallenteeseen;harmi ettei tullut aiemmin siirryttyä tähän.

• sillätoimii

• vapuinen

Kyllä flv toimii hyvin joka laitteessa. Jos ei toimi, niin järjestelmässi on jotain vikaa tai olet itse sählännyt tai et osaa käyttää tietokonetta. Ei se kuvanlaatu muuttamalla parane. ;)

• vapuinen kirjoitti:

Kyllä flv toimii hyvin joka laitteessa. Jos ei toimi, niin järjestelmässi on jotain vikaa tai olet itse sählännyt tai et osaa käyttää tietokonetta. Ei se kuvanlaatu muuttamalla parane. ;)

Toimii huonosti ja huono myös pitkäaikaiseen tallennukseen.

• Wapushaukka
        Bittisky kirjoitti:

Toimii huonosti ja huono myös pitkäaikaiseen tallennukseen.

Olet kehunut että flv toimii hyvin ja muut ei vaan osaa.

• Wapushaukka kirjoitti:

Olet kehunut että flv toimii hyvin ja muut ei vaan osaa.

Jaa että silleen :) Taisi olla Jumala joka kehui ;)

• Tuolla.onnistuu
    • ublockccleaner

Kannattaa ajaa Ccleaner ja asentaa Ublock.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      147
      2467
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      176
      1694
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      895
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      861
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      825
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe