Eli näin on käynyt jo monta kertaa: Oon pelannut simssiä ja sitten haluun tallentaa pelin ja lopettaa, niin se tallennus "ympyrä" vaan pyörii tosi pitkään, eikä peli vaan tallennu. Kerran jätin koko yöks tallentamaan kun ajattelin että edes siinä ajassa tallentaisi, mutta ei, sama tilanne oli vielä aamulla. Sitten joudun vaan sammuttaa koko koneen jotta sims sammuisi, ja koko peli, mitä olin pelannut illalla ei ollut tallentunut.
Luin jostain, että syy saattaa olla että peliä on pelattu liian kauan tallentamatta. Sitä en kuitenkaan usko syyksi, koska kerran pelasin vaan noin 10 minuuttia, eikä tallentaminen onnistunut silloinkaan. Mikä voisi olla vikana??
Sims 3 - peli ei tallennu
2
243
Vastaukset
- Simahtanut
Yksi mahdollisuus on, että pelitallennus on vioittunut.
Itse kokeilisin seuraavaa: 1) nappaisin tallennusvalikon pois pelistä kokonaan ja jättäisin sen sivuun työpöydälle. 2)käynnistäisin pelin ja tekisin uuden tallennuksen, jolloin peli tekee uuden valikon. 3)JOS tallentaminen onnistuu sillä kertaa, se käytännössä merkitsee että kyse oli viallisesta tallennuksesta. 4)Siirtäisin ongelmia aiheuttaneen, sivuun siirretyssä valikossaan odottaneen pelitallennuksen uuteen valikkoon ja kokeilisin toimiiko tallennus nyt sen kanssa. Ellei vieläkään toimi, juuri se oli vikaantunut ja se pitää siis hylätä. Muut olisivat kuitenkin luultavasti kunnossa - ja voihan nekin tietysti testata samalla tavoin.
Kunnioittavasti Simahtanut
PS. Jos tuo onnistuu, niin kertoisitko? Tiedosta voisi olla silloin hyötyä muillekin.- Simahtanut
Voi tuon edellisen tietysti oikaistakin ja kokeilla vain, toimivatko muut tallennukset kunnolla. :) Jos toimivat, niin itse pelissä ei liene suurta vikaa, mutta ongelmia aiheuttava "save" täytynee kuitenkin hylätä. (Sen korjaaminenkin on mahdollista, mutta vaatii jo paljon enemmän asiaan paneutumista.)
Ellei mikään muukaan tallennus (niiden uudelleen tallentaminen!) toimi, kannattaa varmaan harkita koko pelin lataamista uusiksi tms. Vioittunut tallennus on kuitenkin mielestäni todennäköisempi juttu kuin itse pelin vikaantuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811756IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597966Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933083Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982258Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562219Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81656- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551103Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60793