saako?? onko tämä totta?
nii saako jo kysyä omia pisteitä?
10
<50
Vastaukset
- Rauha.Ren
Kysy vain! Mutta vielä et vastausta saa.
- kysynythjkk
Kysyin Aallosta niin he eivät ole vielä laskeneet kaikkia pisteitä ja että ne ilmoitetaan sitten parin viikon päästä
- eitarvitseodottaa
Itse sain tietää pisteen kysymällä
- msasasassasasas
tiedät siis tarkkaan mitä sait? jaa mistä yliopistosta??
- eitarvitseodottaa
turusta
- Kuumotus
eitarvitseodottaa kirjoitti:
turusta
mihin numeroon soitit Turun pisteistä?
- Eivittujoni
Miksi et saisi kysyä? Saat kysyä vaikka Aallon dekaanilta römpsää.
Silti kysyminen on tyhmää, koska ei ne niitä yksittäisille jonneille jaksa alkaa antamaan. Sen takia saat sähköpostiin pisteet 29.6 ja lopulliset tulokset 3.7.
Alaikä- tai jonnebannia nyt näille. - minullekinkerrottiin
Hei. Soitahan aaltoon ja kysy tuloksesi. Itse sain varmistuksen paikasta aaltoon. Pääaineeksi ajattelin markkinointia ja sivuaineeksi johtamista. Haluan johtajaksi ja siksi aaltoon.
- kcöcåc
Jos tietäisit, tietäisit myös rajat.
- Kdlföh
Turusta ei ainakaan kerrottu pisteitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627176
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264138- 473497
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473190- 512926
- 452325
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262316Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732029Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551985- 291886