Halal liha

Raakaateurastusta

Onko rauman city-marketissa myynnissä halal lihaa?Jumbo vantaalla joutui ihmisten boikottiin halal lihan myynnin takia.

16

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Possuonparas

      Ei ole, eikä tule. Sianläskipihviä naamaan ja sillä hyvä. Jos ei tarjonta miellytä kehoitan muuttamaan lähi-itään.

      • Anonyymi

        Hyi sianliha on epäterveellistä.Lääkäri kielsi sen


    • aus_raus

      Juuri näin, jos ei possu kelpaa voi lähteä sinne mistä on tullutkin ja viedä sata parasta kaveria mukanaan.(ja loput saa seurata perässä)

    • rahallasaa

      Näin on ei muuta kun ulos maasta. Saavat ottaa mukaansa seuraavat Suomalaiset. Läskit, köyhät, Perussuomalaiset, laiskat, vanhukset, vammaiset, vuokralla asuvat, mielisairaat, no oisko tuossa noin suurin piiretein Suomen syöpää aiheuttavat ja kansakuntaamme alas ajavat luuserit. Jos joku keksii lisää, voi jatkaa listaa. Olen siis sopusuhtainen painoltani, varakas omistusasunnossa asuva, tarmokas, nuorehko, kokoomuslainen, mieleltäni terve ihminen. Voi kunpa kaikki olisivat kaltaisiani, olisi suomi ihana yhteiskunta asua, mutta ei. No vedetään me hyväosaiset luusereita perässämme, kunnes heidät poistetaan, niin mihin???

      • Rahatpois

        Läskit ja vuokralla asuvat saavat jäädä, koska he kartuttavat porvarin kukkaroa.


      • riittat

        jos et ois trolli niin kyseenalastaisin "mieleltäsi terveen" ja"kokoomuslaisuuden" samassa lauseessa.


    • työtönjamasentunut

      Luuserit on jo poistettu jaa että mihin?RAUMALLE

    • rahallasaa

      No niin niin, mihin ne luuserit täältä lähetetään. Kuten tuossa yllä kerroin itsestäni ja statuksestani, voi jokainen ymmärtää, miten vaikeaa minulla on. Björn sanoi, että 80% ihmisistä on idiootteja, luuleeko joku, että minun on niitä idiootteja helppo katsella. Tää on niin tätä, aina meitä rikkaita ja intellektuelleja sorretaan. Niin, juuri nyt nautin shampanjaa, hinta 300 euroa pullo ja ihan hiton pahaa, mutta pakko juoda, status vaatii.

    • Vra

      Mä luulen että ei ole, ei ainakaan tiukan linjan Halalia. Sehän on Suomessa kiellettyä, eläinsuojelu perustein. Jos laskee suomalaisittain teurastetun naudan ja kalat halaliksi niin toki Cittarissa niitä myydään :)

      • Ugala

        Mitä tiukan linjan?Samalla tavallahan se tehdään eli päästetää eläimestä veri kurkku katkaisemalla.Muuten luin erään pizzafirmankin käyttävän halal lihaa.


      • Lihalogi

        Päivitys parempi myöhään kuin ei lainkaan: tiukan linjan halalissa eläintä ei tainnuteta ennen viiltoa. Suomessa kaikki luotetut Halal-myyjät pistää elukalta tajun kankaalle ennen teurastusta.


    • Citymarketista en tiedä, mutta mikäli raumalaisia naisihmisiä on uskominen, niin mamu-keskuksista saa. Noin HK-sinisen kokoisina pätkinä ja on nannaa.

      • Mimmulitipuli

        Varmaan siks naiset käy raumal mamujen halal-lihaa nauttimassa HK:n sinisen kokosina pätkinä, ku ei niit kiinnosta paikallisten prinssinakit!


    • Ibramim-Abbullar

      Kulla pitaa olla halal-liha.Sine voida suoda sika mine ei.
      Mine ei ikina suoda sika.Sika ei olla ihmisen ruoka.
      Mine suoda vain halal-liha ei muuta mine suo.

    • Isosika

      Joulutoril myydähä hallllaaa- lihaa, meinaan siel joulutoril ming isopoik lait raumlaisil pystyhyhy

    • Vaihehe.poik

      Raumlaise naise tykkävä halat pakolaiste lihaha ha ha.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe