Parhaat panot

ukkelikukkeli

Olen jo seniori iässä ja onhan sitä tullut 50 vuoden aikana paneskeltua yli sataa naista. Muutama on jäänyt erityisen hyvin mieleen.
Parasta seksiä olen saanut venakoilta, joiden äidinmaidon mukana on tullut taito tydyttää mies täydellisesti.
Toisena ovat thaikut, jotka osaavat kaikki temput eturauhashieronnasta lähtien.
Valitettavsti suomineidot ovat eivät listallani pääse korkealle.
Miten muilla? Onko sama havainto?

13

3663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panomies123A

      Henkilökohtaisesti melkoisen opiskelijatyttö joukon kaataaneena, olen yhtä sitä mieltä, että parasta sänkyn pohjalla on juuri yliopistossa alloittanut 19 - 20 vuotias neito. Muistan useita varsinaisia namuja, jotka ovat olleet pitkän tuokion vanhemman varatun miehen haaremissa. Asuin aikoinani ulkomailla jonkin aikaa ja ulkomaisia naisia kokeilleena myös, olen vahvasti suomalaisten kannalla - nuorten. Vanhemmat naiset ovat yleensä niin retkahtaneita, että eivät pahemmin kiinnosta.

      • eeheheee

        Peräkamari pojat jälleen satuilee paneskelevat kuivaa mummoonsa ja possuja sikalan uumenissa lopuksi työntävät löylykauhan perseeseen nämä kaappihomo runkkarit


      • hnn44678
        eeheheee kirjoitti:

        Peräkamari pojat jälleen satuilee paneskelevat kuivaa mummoonsa ja possuja sikalan uumenissa lopuksi työntävät löylykauhan perseeseen nämä kaappihomo runkkarit

        Sinullahan on mielenkiintoinen elämä jatka samaan malliin.


      • nohahaaa

        Taitavat nämä ikäloppu kurpat lukea isojen poikien lehdistä juttuja ja sitten tänne sepustaa samat värssyt kyllä jallu pelastaa päivän


    • kipsikäsi

      Käsi kipsissä saunan lattialla kun panetti, naapurin rouvaa paneskelin, tilaisuus oli hektinen.

      • Buuaahaa

        Siis työnsit kipsin eukon perseeseen


    • liberaali

      Onhan teillä jutut :-D

    • Anonyymi

      Halusiko joku munaa?

    • Näitä välillä kun lukee niin mieleen tulee, että tähän osioon foorumia olisi hyvä olla vaikka pankkitunnistautuminen iän toteamiseksi ja jonkunlainen ikäraja...

      Melkoisen lapsellisia kommentteja, joita odottaisi "mopopoikien" suusta kuuluvan tulee niin kovin usein vastaan täällä.

    • Anonyymi

      Paras pano oli virolaisen naisen kanssa jonka kanssa seurustelin. Seksi oli sellaista hidasta usein, ei mitään kovaa panoa. Se oli rakastelua ja rakkautta ja sain laukea sisään. Siinä oli esileikkiä joka kesti joskus tunninkin ja sitten oli jo niin kiihottunut ettei sitten varsinainen yhdyntä kestänyt kun kolme minuuttia.

      • Anonyymi

        Bööhöhööö Niinpä niin peräkamari nysvä


    • Anonyymi

      Nopeasti tulee mieleen ikimuistoisimmat painot:

      Päälle parikymppisenä silloisen tyttöystävän kanssa oltiin hänen mökillä, kesäpäivä oli kauneimmillaan, mentiin naku-uimaan, en muista, miten homma eteni, mutta lopulta panin häntä laiturin nokassa takaapäin. Aurinko lämmitti vartaloa, luonnon rauha, vieno tuulen vire ja ainoat äänet tyttöystävän voihkaisut ja pakaroiden läpsyminen vasten lanteitani.

      Puolisen vuotta myöhemmin, petin edellä mainittua tyttöystävääni kauniin vaaleaverikön kanssa, joka oli jäänyt luokseni jatkoilta yöksi. Ei oltu edetty sen pidemmälle, sillä molemmat seurustelivat. Seuraavana aamuna tyttö meni suihkuun ja kysyi, haluanko tulla mukaan. Suudeltiin suihkussa, hän otti kaluni käteensä, jossain vaiheessa hän oli selin, jolloin suutelin hänen niskaa ja yritin ohjata kalua hänen pakaroiden väliin. Hän esti minua tulemasta sisään, sanoi ettei voida tehdä sitä, mikä oli turhauttavaa, sillä oli krapula ja kova panetus. Kissa ja hiiri -leikki jatkui, muistaakseni koskettelin hänen alapäätä ja yritin vaivihkaa ohjata kalua hänen haaroihin. Lopulta lievästä vastustelusta huolimatta onnistuin ja työnnyin hänen sisään, jolloin hän luovutti. Painoin hänet pesukonetta vasten, tartuin pakaroista ja panin kiimassa kunnes laukesin. Kun vedin kalun ulos, spermat valusivat suihkun lattialle. Hän totesi vain: "Nyt kun se on kerran tehty, niin pitää varmaan nauttia koko rahan edestä."

      Tästä pari vuotta eteenpäin, kyseessä laivahoito, jota olin pannut edellisenä yönä. Seuraavana päivänä mentiin käymään hytissä, en muista miten homma eteni, mutta päädyttiin suutelemaan hytin pieneen vessaan. Alettiin avata housujen nappeja, vedettiin housut alas, minkä jälkeen määrätietoisesti käänsin hänet toisin päin ja työnnyin hänen sisään takaapäin. Pikapano ahtaassa vessassa ja takaisin laivan baariin kavereiden luo, kukaan ei aavistanut mitään.

      Opiskeluaikoina tyttö, jonka kanssa petin silloista tyttöystävääni. Olin tähän tyttöön vähän ihastunut, joskin lähinnä olin iskenyt silmäni hänen kroppaansa. Kyseessä oli hoikka, urheilullinen tyttö, jolla pienehköt rinnat ja mielestäni todella sexy pieni, mutta pyöreä peppu. Olin päätynyt hänen luo yöksi, mitään suutelua kummempaa ei ollut yöllä tapahtunut, mutta aamulla meno alkoi olla kiihkeämpää. Totesin että minulla ei ollut kondomia (tyttöystäväni kanssa ei käytetty, koska hän söi pillereitä) jolloin tyttö otti pöytälaatikostaan avaamattoman durex-paketin ja kävi sängylle alasti makaamaan vatsalleen ikään kuin odottamaan, että voitaisiin hommat. Olin yllättynyt, että haluaako hän takaapäin, varsinkin kun olin asiasta itsekin hekumoinut hänen upean pepun vuoksi. Kävin istumaan hänen jalkojen päälle, hermostuneena laitoin kondomin päälle, laskeuduin hänen päälleen, etsin hetken tietä ja työnnyin sisään. Yhdyntä ei kestänyt kauaa, koska olin niin kiimassa.

    • Anonyymi

      Minun ikimuistoisin panosessio oli Kiinassa, jossa silloinen kiinalainen vakkaripanotytsyni oli kutsunut ystävättäriään luokseni. Pelasimme puolialastomina lattialla istuen korttia, minä ja neljä nuorta kiinatarta.

      Jossain vaiheessa homma meni kokonakuiluksi kaikkien osalta. Otin valokuvia, joissa työt seisovat käsillään seinän edessä jalat ylhäällä haarallaan. Paneskelin heitä kuin paviaaniuros laumassaan vuoron perään vaihdellen mieleni mukaan.

      Kaikilla oli aidosti hauskaa eikä kenellekään jäänyt katumusta tai morkkista. Sille ystävättärelleni oli vähän sellainen sugar daddy, hän ei siis ollut prostituoitu, kuten eivät nuo toisetkaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe