hei! olen syksyllä 13 vuotta täyttävä lapsirakas tyttö mikkelistä. Etsin siis töitä lastenhoitajana. Tiedän olevani nuori ja lapsi vielä itsekkin, mutta koen olevani valmis ottamaan vastuuta itseäni nuoremmasta lapsesta. Nuoresta iästäni huolimatta olen ollut lasten kanssa tekemisissä paljon ja tiedän kuinka lasten kanssa täytyy olla. Itselläni on 3 pikkusiskoa ja lisäksi tuttavien lasten kanssa on tullut silloin tällöin leikittyä ja oltua. Mikään lastenhoidossa ei tuota ongelmaa ja kaikki tarvittava syöttämisesta pukemiseen ja vaippojen vaihtamiseen luonnistuu hyvin! Tämän kesän olisin valmis hoitamaan lapsia paljon sen minkä leireiltäni ehdin. Kesän loputtua voisin myös hoitaa lapsia koulun käynnin ja harrastamisen lomassa. Mikäli koet että olisin hyvä lastenhoitaja lapsellesi/lapsillesi niin laita ihmeessä viestiä alas niin vaihdetaan sähköposti osotteita ja ollaan yhteyksissä!:)
piakkoin 13 vuotias lastenhoitaja
lastenhoitaja02
1
81
Vastaukset
- lastenhoitaja02
Tarkoitin että olen näin kesäisin valmis säännölliseen hoitamiseen ja kesän loputtua satunnaiseen hoitamiseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815047- 794869
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522699
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850