The Petonen

ProydlyPresents

Petosen perinteinen Juhannuksen vietto on alkanut. Viinat ja aineet ehkä riittävät koko pitkän juhlapyhän ajaksi, kun väliin tulee tuollainen pieni huilipaussi poliisivankilan suojissa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015061919893709_uu.shtml

"Mies pahoinpiteli naapuriaan - uhri sairaalahoitoon
Perjantai 19.6.2015 klo 11.01
Mieshenkilö pahoinpiteli naapuriaan potkimalla ja hakkaamalla Kuopion Petosella torstai-illalla.

Itä-Suomen poliisilaitoksen mukaan naapureille oli tullut riitaa torstai-illalla, minkä seurauksena toinen naapuri aloitti pahoinpitelyn. Silminnäkijän mukaan pahoinpitelijä hakkasi ja potki uhria useita kertoja pään alueelle. Lisäksi pahoinpitelijä löi pahoinpitelyn yhteydessä uhria jollakin esineellä.

Pahoinpitelyn seurauksena uhri sai vakavan silmävamman ja pahoinpidelty joutui sairaalahoitoon.

Tekoa tutkitaan törkeänä pahoinpitelynä. Tekijä saatiin kiinni tapahtumapaikalta ja hänet pidätettiin.

TANJA KRÖGER
[email protected]"

38

1939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fucking_ghetto

      Missä järki loppuu, siinä nyrkit aloittavat...

    • mitkä-lie-taustat

      Ovatkohan nämä olleet omistavaa luokkaa tai muuten rajanaapureita, vai onkohan kontaktia otettu hermosavuilla parvekkeilla? Veikkaan kuitenkin Nikun asukkeja...

    • violence2015
    • ei_mitään_uutta

      Petosen maine taas vahvistui, kun pääsi juhannuksen ajan ensimmäisten perinteisten uutisten joukkoon iltapäivälehtien verkkosivuille. SS yritti valkopestä sen mainetta tässä viikolla.

    • ammmuuuu

      Petosella on vissiin muatalloutta, navetta ja nautakarjaa jos siellä ammutaan ihan vähän väliä...

      • karttaonkeksitty

        Vaikken kuopiosta olekaan , niin sen verran tietoa on, ettei tuo niirala ihan petosella ole, taitaa olla aika kaukana. Että miten niin petosella ammutaan ?


      • lsfsdkfjsdkl

        Niiralassa ampuminen on ihan poikkeustapaus mutta Petosella miltei arkipäivää.


      • bdfbfdbd
        lsfsdkfjsdkl kirjoitti:

        Niiralassa ampuminen on ihan poikkeustapaus mutta Petosella miltei arkipäivää.

        Niiralastahan se tori ampuja lähti liikkeellä... Siellä venettä kunnostanut... sitten torille.


      • Sattuuhan-tuota
        bdfbfdbd kirjoitti:

        Niiralastahan se tori ampuja lähti liikkeellä... Siellä venettä kunnostanut... sitten torille.

        Kunnosti Niiralassa venettä... sitten alkoikin vituttaa kun huomasi, ettei siellä tähtironin juurella ole vettä, minne työntää se veneensä.


      • slfjsdklfjsdlj
        Sattuuhan-tuota kirjoitti:

        Kunnosti Niiralassa venettä... sitten alkoikin vituttaa kun huomasi, ettei siellä tähtironin juurella ole vettä, minne työntää se veneensä.

        Tai sitten auringonporotus, itikat ja paarmat aiheuttivat lopulta pääreleen laukeamisen ja järjen virtapiiri sammui...


    • JuhannusKakkaa

      KAKKAA...

      • kakkua

        Eikö vanhempasi viitsi valvoa että pysyt poissa tietsikalta?


      • Pieruvits_Kakatlenz

        Kak stui njepra ljub kraasnaja remontjerat.


      • ajatusten_tulkki
        Pieruvits_Kakatlenz kirjoitti:

        Kak stui njepra ljub kraasnaja remontjerat.

        Siansaksaa käännettynä venäjäksi.


    • abc3

      Ei täällä petosella kyllä hirveesti oo ammuskeltu,et taas liioitellaan asioita...asunu täällä jo parikymmentä vuotta

    • JuhannusKakkaa

      Kykkiä ja sontaa turhaantuneelta!

    • esimerkillistä
    • Anonyymi

      Näissä kaupunginosissa tehtiin eniten henkirikoksia ja niiden yrityksiä vuosina 2000-2020:
      https://yle.fi/uutiset/3-11383347

      Neljäntenä Petonen, Kuopio.

      On täysin vastuutonta väittää, etteikö Petosella olisi mitään ongelmia.

    • Anonyymi

      Jynkkä ja neulamäki pitäisi liittää petoseen, koska Petonen on todella mukava paikka. Ne ihmiset jotka sanovat, petonen pitäisi eristää eivät ole asuneet petosella ikinä. Petonen on nostalginen, tuo ihmiset yhteen ja Petosella on mukavia vanhoja ihmisiä. Ja höpönlöpön täällä ei ole narkkareita, eikä rikollisia. Pulirinki on myös myytti, sellaista ei ole olemassakaan! Nuoriso kukoistaa petosella päivä päivältään, ja heidän vuokseen petonen pitäisi laajentaa! Suosittelen ihmisiä muuttamaan 98-nimiseen taloon, osoitteessa pyörönkatu 12. Ihmiset väärentävät kuvaa Petosesta, olkaa parempia!

    • Anonyymi

      Missä on Petosen levottomimmat asunnot?

      • Anonyymi00044

        Kulmakatu????


    • Anonyymi

      Taas kaivellaan

    • Anonyymi00028

      petonen?

    • Anonyymi00029

      Peltonen!

    • Anonyymi00030

      UP!

    • Anonyymi00032

      Lisää tulee.

    • Anonyymi00033

      Peto on!

    • Anonyymi00034

      Petonen!

    • Anonyymi00035

      Kiitos ja näkemiin!

    • Anonyymi00039

      Onko tämä The Petonen joku Petosen uusintapainos, kuten The C-64 on RetroGames LTD:n valmistama uusintapainos Commodore 64:sta?

    • Anonyymi00040

      Petonen on Kuopion ylimystön asuinaluetta👍

      • Anonyymi00041

        petosella on tutkitusti eniten mielenterveys ongelmia maailmassa


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        petosella on tutkitusti eniten mielenterveys ongelmia maailmassa

        Minä asun petosella


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Minä asun petosella

        ok , tervetuloa petoselle ,suosittelen lounas juomaksi viiniä .


    • Anonyymi00043

      Missä vaiheessa Petonen loppuu ja Saaristokaupunki alkaa?

      • Anonyymi00047

        Petonen loppuu toiseen n-kirjaimeen ja Saaristokaupunki alkaa s-kirjaimesta.


    • Anonyymi00048

      Petonen, pätö aluveesta mokoma länkytys.

    • Anonyymi00049

      Kuopion Juhannus?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      835
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      62
      756
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      168
      550
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe