haluaisin olla ihmissusi

wolflove

Moi! Olen halunnut pitkään ihmissudeksi vaikka tiedän että se on mahdotonta. Muut kaverini eivät halua susiksi, haluan että tässä keskustelussa voitte puhua vapaasti kiinnostuksesta susiin!

46

2214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auu

      Moi musta tuntuu et oon ihmissusi

      • wolf_in_the_city

        Kerro mistä merkeistä tiedät että olet Ihmissusi?


      • Wolf132

        Hei olen ihmissusi ja kaverini on myös ihmissusi. Asun äänekoskella


    • susiquatro

      osta ny ensiksi itelles susiturkki

      • wwolf_in_city

        Hehheh tosi hauskaa idiootti


    • wolf_in_the_city

      Okei! Mä oon ihmissusi. Mä sanoisin että ihmissudeksi ei kannata haluta koska, se on vaikeaa. Koulussa pitää sulattautua muiden joukkoon. Jos sä ruvet murisemaan muille koulussa tai riehumaan niin se on riskialtista paljastua. Jos on ihmissusi pitää hallita käytöstä kun menee julkisille alueelle. Mä itse aina kun on täysikuu Karkaan ikkunasta ulos metsään. Mun sijais vanhemmat eivät tiedä että mä oon ihmissusi. Oikea äiti ja isä ovat varmasti ihmissusia. Mut joo.... multa saa kysellä kaikkea :) jos haluaa kysellä kikissä niin _emmi_1D

      • Idiootit

        Ihmissusia ei ole idiootti


      • Ihmissusimu

        Onko sulla kik...nimitäin mulla olisi pari kysymystä muhun littyen nimittäin en tiedä olenko ihmissusi?? Mun kik on kamerahoro niin voitko tulla sinne?


      • Puremanetsijä

        Hei! Jos olet oinea ihmissusi sinun pitäisi osata nämä asiat

        Juosta jumalan nopeudella
        Jumalan vahvuus
        Super hyvä kuulo ja halu aisti
        Muutta muita pureman kautta susiksi

        Tos ei oo kaikki mitä tiiän mut en jaksa listata mutta siis pystytkö muuttamaan mut ihmissudeksi oon yrittäny ettii tässä muutaman vuoden aikana loitsuja mut mikään niistä ei toimi joten tarvitsen pureman


      • Anonyymi
        Puremanetsijä kirjoitti:

        Hei! Jos olet oinea ihmissusi sinun pitäisi osata nämä asiat

        Juosta jumalan nopeudella
        Jumalan vahvuus
        Super hyvä kuulo ja halu aisti
        Muutta muita pureman kautta susiksi

        Tos ei oo kaikki mitä tiiän mut en jaksa listata mutta siis pystytkö muuttamaan mut ihmissudeksi oon yrittäny ettii tässä muutaman vuoden aikana loitsuja mut mikään niistä ei toimi joten tarvitsen pureman

        Minäkin olen etsinyt tietoa ja minusta tuntuu että olen ihmissusi.


    • auu

      Moi oon10 asun Äänekoskella mulla ei ole laumaa koska täällä ei tietääkseni ole muita ihmissusia

      • wolf_in_the_city

        Mistä tiiät että oot?
        Koska on olemassa puoli ihmissusia.


      • Susihullu
        wolf_in_the_city kirjoitti:

        Mistä tiiät että oot?
        Koska on olemassa puoli ihmissusia.

        Millainen on puoli ihmissusi


    • Lässynlässynlää

      Sinun pitää mennä täyden kuun aikaan metsään ja tehdä ympyrä ja samaan aikaan valelet itsesi vastasyntyneen lapsen rasvalla joka on heti kuollut. Lisäksi tarvitset suden verta joka sinun on juotava. Eikä se sittenkään toimi kuin hetken koska aina ennen muunnosta sinun pitää odottaa täysikuuta ja hankkia materiaali.

    • Joukahainenm

      No luonnosta ihminenkin tulee joten onhan meissä vähän sutta. Ja on meissä kärpästäkin ja hyeenaa ynnä koiraa... :D hehehe minäkin tässä julistan itseni sudeksi. :D saas nähdä viekä ne näiden susiaiheisten että kstien vuoksi yörnävän mielisairaalaan ... XD vittu miten te olette vielä vapaalla jalalla...

    • PalavaPensas
    • wdgsdg

      Terve! Olen tavallinen ihminen ja kehotan teitä menemään lähimpään psykiatriin tutkittavaksi ennen kuin teette jotakin hirveätä... Esim. Tapatte jonkun ja syötte sen.

      • Hukat

        Susta saisi sopivan välipalan. Ihmissutena on elämä välillä turhankin vaikeata. Ei ole helppoa olla sutena.. Lauma on parhaillaan etsimässä uusia susia jäseniksi..


      • Haluunihmissudeks
        Hukat kirjoitti:

        Susta saisi sopivan välipalan. Ihmissutena on elämä välillä turhankin vaikeata. Ei ole helppoa olla sutena.. Lauma on parhaillaan etsimässä uusia susia jäseniksi..

        Ethän sä oikeesti oo ihmissusi? XD Kattonnu liikaa Ihmissusi elokuvia?


      • Ihisudeksihalun
        Haluunihmissudeks kirjoitti:

        Ethän sä oikeesti oo ihmissusi? XD Kattonnu liikaa Ihmissusi elokuvia?

        Jos joku asuu pohjois-karjalas voi hiljaa lehmoon halliin nähä


      • Sudekshalluuun

        Tulla*


      • Puremanetsijä
        Hukat kirjoitti:

        Susta saisi sopivan välipalan. Ihmissutena on elämä välillä turhankin vaikeata. Ei ole helppoa olla sutena.. Lauma on parhaillaan etsimässä uusia susia jäseniksi..

        Missäs asut haluisin olla ihmissusi joten voitkos tulla puremaan?


      • Puremanetsijä2
        Ihisudeksihalun kirjoitti:

        Jos joku asuu pohjois-karjalas voi hiljaa lehmoon halliin nähä

        Mä muuten asun Pohjois-Karjalassa Liperissä noin 30km päästä Joensuusta et jos oot oikee ihmissusi ni pystykkö purasta :)?


      • Anonyymi

        Suosittelen menemään köysi myymälään


    • Susi45

      Juu, no moikka kaikille! Minä olen 13-vuotias ihmissusi kangasalta ja haluaisin kysyä, että onko täällä muitakin ihmissusia alueella. Itsellä on oma lauma, jossa on neljä muuta sutta itseni lisäksi. Jos siis kiinnostaa, niin ota kontaktia ja jos et ole vielä ihmissusi, niin voimme muuttaa sinustakin ihmissuden! Löydämme kyllä kaikki halukkaat jos sinä haluat laumaan mukaan. Täällä ollaan teidän tukena RAAAWWR!!! ;)

      • Gufi

        Tuu @suomi24.jutut ig käyttäjän direktii nii keskustellaan


      • Vitunvapahtavavamppyyri

        Moi mä oon 16.v vampyyri imen teiä paskajauhajie veren ja nussin sun mutsiis😊🔜


      • Sudeksi.pyrkivä

        Minä haluasin ihmissudeksi, mutta asun lahdessa nii en tiiä onko täällä ihmissusia jotka voi muuttaa mut? Tai onko jotain litkua minkä voin juoda että musta tulis ihmissusi? VASTATKAA PLIIIIIS!!! Ps. Oon 13.v


      • Puremanetsijä

        Mun ig on @wolf_and_dragon_lover__ pistä viestii haluisin laumaan mut asun lähel joensuuta ja tuotah en oo vielä ihmissusi joten voiks muuttaa mut?


      • Anonyymi
        Sudeksi.pyrkivä kirjoitti:

        Minä haluasin ihmissudeksi, mutta asun lahdessa nii en tiiä onko täällä ihmissusia jotka voi muuttaa mut? Tai onko jotain litkua minkä voin juoda että musta tulis ihmissusi? VASTATKAA PLIIIIIS!!! Ps. Oon 13.v

        Juo Pepsimaxia ite ainakin muutuin siitä


    • Yönvarjo

      Oon 12v. Tyttö ja oon kohta ollu vuoden ihmissusi. Tää on ollu mahtavaa mutta oon meinannut jäädä yhesti auton alle. Asun Siikajoella (Oulun lähellä) ja mun laumassa on 23 ihmissutta. Mun serkun laumassa on 58 ihmissutta mutta ne onki yhdistynyt kahden lauman kanssa. Oon ollu syntymästä asti ihmissusi mutta tiesin sen vasta 11v. Joten en ollu muuttunut sitä ennen joten oon tavallaan ollu vuoden ihmissusi. No kerron nyt siitä miten muutuin. Mä olin metsässä ja sitte näin suden. Se tuli mua päin ja mä vaan pelkäsin aivan sairaasti. Sitte se muuttu ihmiseksi ja sano että on mun äiti. Sitte kaikki muutkin lauman jäsenet tuli ja opetti mua miten mä muutun sudeksi. Suden iässä oon 15. Ja ihmissudet ei oo puoliksi ihmisen näkösii vaan ihan oikeen suden näkösii. Toivottavasti auttoi jotain teistä.

      • Sudenverinen

        Miten muututaan sudeks? (Oon ehk samanlainen kuin sä) eli siis must tuntuu et voisin muuttuu niin kerro miten teit sen 😊🙂


    • wantwolggf

      Jos joku voi auttaa tulemaan ihmissudeksi tule snäp venlaa_04

    • Dansu213

      Moi jos joku vois muuttaa mutki ihmissudeksi niin ois kiva t:Daniel Aimonen

    • Wolf24

      Pystyyks joku muutta mua ihmissudeks😩??

    • Haluunsudeks

      Voiko joku muuttaa mut tai sanoo mite muuttua? Ig: joanna.hyv ja snäp: joanna.hyv
      :)

    • Hyunk

      Ei ihmissudeksi voi muuttua.ihmissudeksi synnytään.

    • Ite tiedän kuinka pääsee ihmisudeksi koska olen itsekkin. Naisilla ja miehillä eri
      MIEHILLÄ: Ensimmäiseksi pitää juoda 2 litraa rommia, ajella takapuska Ja voidella persereikä rasvalla ja levittää itteensä porsaan verta ja mennä verikuulla (verikuu on ilmiö mikä esiintyt muutaman kerran vuosikymmenessä) ulos mahdollisimman kauas mettään ja riisuutua ja liimata turkkia sian verellä selkään ja käydä polvilteen maahan johokin avoimelle niitylle esim ulvomaan ja sitten vain odotat niin kohta tulee ihmisusi jyysäämään perseeseen HUOMIO se sattuu ja kovaa kannattaa venyttää peräreikää ainaki sellaseks 5 senttiseksi elikkä laita paljon rasvaa ja öljyä että liusuu paremmin. Sen pitää laueta sisälle tai muuten ei onnistu koko juttu ja sen penis on valtava ja liukas, kannattaa toisella kädellä ohjata sitä oikeaan reikään ja siemensyöksyn jälkeen menettää tajuntansa ja herää jonkun lihavan miehen talosta krapulaisena.
      Ja sitä seuraavana täysikuuna pitää mennä taas samaan paikkaan metsään ja piirtää maahan iso hakaristi ja sanoa ihmissuhten vala.
      Naisilla: sama paitsi öljyä ei tarvi yhtä paljon
      Näin minä tulin homoksi ihmisolennoksi

    • Wolf_girl

      Minä itse olen katsonut Twilight ohjelmaa ainakin miljoona kertaa ja olin todella kiinnostunut niistä valtavista ihmissusista, niin halusin olla samanlainen koska rakastin valtavia eläimiä ja varsinkin susia, perjaattessa halusin olla vain kingi ja tietää millaista susi elämä on.. Mutta mä luin netistä joltai historia sivulta kaikkea ihmissusista esim. Muodonmuutos on todella kivulias ellei omista sellasta myrkkyjuomaa, ja jos ei ollut myrkkyjuomaa niin ei pystynyt hallitsemaan itseään, juokset samalla tavalla kuin ärhäkkä peto! Ja kun on solminut solmun paholaisen kanssa niin se paholainen ei mun muistaakseni voinut tehdä uhrista kokonaan suden muotoon muuttuvaa ihmistä, vain semmosia epäsusia esim. Ihmisen kädet, jalat ja pää mutta suden vartalo ja niitä ihmisen muotoisia susia jotka muistuttavat ihmistä ja seisoo takajaloillaan.. Joten sinuna en haluaisi ihmissudeksi vaikka se olisi mahtavaa olla koko koulun kingi

      • Susionsusi

        Ihanvaan kyseenalaistan et millä kannalla se enää on susi jos se on ihmisen muotoinen?


      • Susitassu

        Ite uskon et ihmissudet ei oo läheskään samanlaisii oikeesti kuin missään leffas. Mut usko mihin uskot


    • Anonyymi

      Mä olen ihmissusi. Voitte tulla kikkiin kysymään jos on kysymyksiä!

      • Anonyymi

        Kerro sun kik


    • Anonyymi

      Minäkin haluan olla ihmissusi. Mutta se ei ole mahdotonta. Mutta taidan olla jo. Kirjota googleen ihmissusi ja mene wikibediaan.

    • Anonyymi

      ANUBIS OLI IHMISSUSI VANHAN AJAN TAIKAA PIILOTETTU LOITSU

    • Anonyymi

      Kyllä voisin muuttaa sinut sudeksi mutta tämä maksaa se maksaa teidän sielunne ymmärrätte kai että paholaisen ei kannata luottaa mut voit luottaa minuun jos haluat ihmissudeksi mut muista se maksaa minkä maksaa😈😈😈

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe