Kun on kyllästynyt tähän oravanpyörään etelässä haluaisi siirtyä pohjosemmaksi. Eli 42-v nuorekas kundi pohtii vakavasti uutta suuntaa elämälle. Mulle saa esittää vapaasti kysymyksiä jos pohtii samoin vakavasti mitä tehdä. Taustasta sen verran, että olen ollut aikanaan naimisissa, siitä on 20 vuotta ja nykyisin kotona on neljä rakasta kissaa. Kerron paljon enemmän jos kohtaan "kumppanin". [email protected]
Vastaukset 6
- Kuumatgaymarkkinat
Jos tykkäät myös miehistä, saatat löytää seuraa tositarkoituksella nopeammin kun arvaatkaan.
- tuutkojuhannusjuhliin
Täällä muutama lieksalainen gay tarjoaisi suonekasta aisaa sun suklaapesään.
- g-piste
Haluaisitko antautua poikarakkauden saloihin. Haluaisitko räjäyttää universumin kanssani?
- unitedgays
tervetuloa lieksaan
- biseksuaalimiesLieksasta
Oletko hetero vai homo?
- haluatkokyrvänperseeseen
tattia anukseen tarjolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479